true story
Bet shooting guard in the league right now! Žiūrėti...
2013-02-27
2
0
Atsakyti
TRUMPAStromoosVasarį Heat užbaigė 12-1. Kovas bus intensyvus - 18gm (11 išvykų), baigės katino dienos... 11/7 per kovą būtų padorus rezultatas.klounas atsirado,taip heat sudukai ir james ne geriausias siuo metu pasaulyje.heat ne cempai ir pan.nes daug isvyku tai db kruva graju gaus.o cempais bus lakers su galingu zaidimu arba plunksnuotieji thunder.manau cia tavo mastyma stoks


Kodėl tu taip mąstai?
Žiūrėti...
2013-02-27
2
0
Atsakyti
Vasarį Heat užbaigė 12-1. Kovas bus intensyvus - 18gm (11 išvykų), baigės katino dienos... 11/7 per kovą būtų padorus rezultatas. Žiūrėti...
2013-02-27
3
1
Atsakyti
LBJ 55 eff ! Net ir karaliui ne kasdienės rungtynės.

reporterisKuo silpnesnis varzovas tuo heat'ams sunkiau laimet--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


trūksta motyvacijos prieš tokias komandas, puse kojos žaidžia iki 4`o kėl pabaigos, o tada pradeda žaist nors kartais pavėluoja.
Žiūrėti...
2013-02-27
2
1
Atsakyti
TGaY
best small farward in the league wright now. Žiūrėti...
2013-02-26
1
0
Atsakyti
Kobe dar labiau atsiplėšė nuo Cousinso pagal technines pražangas ir užtikrintai pirmauja lygoje. Dar 2 TF ir galės pailsėt vieną mačą. Žiūrėti...
2013-02-26
1
1
Atsakyti
Young BloodTDI93Kai issityciojo is LAL, ypac ir priekines linijos :D Faried su Mcgee :D howarda paskui kobe nupute :D deliojo per galvas :DParodyk bent vieną dėjimą per galvą pagal tave ant LAL priekinės linijos


http://www.youtube.com/watch?v=gvG2FfAut...
Žiūrėti...
2013-02-26
0
3
Atsakyti
true story
TDaY< skip bayles < 14 old kidd < adult Žiūrėti...
2013-02-25
0
4
Atsakyti
TDI93tromoosMenkavertis žaidėjas, niekam lygoj nereikalingas. Be šuolio ir dėjimų nieko neturi. Labai silpnas ginantis prieš 4`us nr, padėt centram negali. Labai prasta kovoj dėl kamuolio. Highflyeris, kuriam tik žvaigždžių dienose ar Harlemo Globetrotteriuose žaist, o ne rimtose komandose aukštam lygyje.Turbut niekada nematei jo rungtyiu, arba kelias tik matei... turi gan gera metima is vidutinio nuotolio, prasiverzimas normalus visai, baudas normaliai meta, nera toks blogas jis, nuo suolo kildamas betkuriai komandai gali inesti energijos i zaidima.


ShLtromoosMenkavertis žaidėjas, niekam lygoj nereikalingas. Be šuolio ir dėjimų nieko neturi. Labai silpnas ginantis prieš 4`us nr, padėt centram negali. Labai prasta kovoj dėl kamuolio. Highflyeris, kuriam tik žvaigždžių dienose ar Harlemo Globetrotteriuose žaist, o ne rimtose komandose aukštam lygyje.kaip tday sako "debyl post of the day"


EdgarasSvarbu,kad Tromoos aukstame lygyje raso komentarus:)O likusiems(suprantantiems) pritariu,kad Warrickas tikrai demesio vertas zaidejas,puikiai tinka kaip atsarginis krastas


Puikus žaidėjas, visi klubai dėl jo varžosi, todėl žaidė 6 klubuose, todėl niekad neišmainomas, neatleidžiamas, lengvai randa savo vieta ir žaidybinio laiko.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Neabejoju, kad Europoj - rusų, turkų vidutiniokuose būtų ne mažesnis monstras nei Massey ar D.Brown iš Kubanės, bėda ta, kad toks axujienas žaidėjas NBA klubam nereikalingas. Debilas ne tromoos, o NBA GM`ai, kad nesuvokia žaidimo ir nevertina Warricko kaip BN paaugliai (no offence).
Žiūrėti...
2013-02-24
2
0
Atsakyti
ShLtromoosShLLeBronas visai nutolo nuo Duranto MVP rinkimuose, dabar net Tonis Parkeris aplenke Durantula. Kad ir kaip keista butu NBA medija pagaliau, per 12 metu, atkreipe demesi i geriausia desimtmecio izaideja. Dar pries pora savaiciu su tokiais paciais statsais nebuvo jo MVP contenderiuose, o dabar sedi sau antras. O kas del James, vienintelis dalykas kuris galejo isgelbeti Durantula komandu pergales, dabar ir pagal si balansa Majamis priekyjeTonis išties įspudingai šiemet atrodo. Jei LBJ nežaistų geriausio savo sezono, tai Tonis drąsiai imtų MVP. Bent jau šiemet jis geriausias lygos PG bei geriausias lygos legionierius. Nėra "flashy" kaip Rondo, Wes., CP3", bet savo darbą padaro, indėlį pristato. Juolab kaip tokio ūgio ir sudėjimo žaidėjas meta 55+% yra dar įspūdingiau nei LBJ savo 60%.Tonis 54, LJ 57. Tonis tikrai labiau flashy tiek uz rondo, tiek uz cp3, tiek uz westbrooka. Jis yra vikriausias izaidejas lygoje mano akimis. Westbrookas turi nesveika sporgstama prasiverzima, taciau didzioji dalis baigiasi lipimu i medi. Tonis prasiverzias gali ismaudyti bet kuri zaideja NBA lygoje, ar tai bus LJ, ar Ibaka, ar Rondo, su savo nesveikais spin moves ir floteriais. CP3 apskritai nera greitas ir savotiskai storuliukas, o Rondo visas naglumas pasibaigia kai reikia mesti i krepsi


Su viskuo sutinku. Esmė, turėjau omeny kad Tonis žaidžia paprasčiau (ar kaip čia išsireiškus- mažiau gražiai). Tonis žaidžia ne EFEKTINGAI, o EFEKTYVIAI. Pas jį "hailaitų" mažiau (nei pas bet kurį iš tavo ar mano prieš tai vardintų) + Europietis todėl gauna/susilaukia mažiau liaupsių nei turėtų. Jis neduoda tokių "fancy - no look" pasų kaip Rondo, neturi tokio atletizmo kaip Wess`as, bei neturi tokio handlingo kaip CP3. Sumoj gaunas, kad mediai ir statistiniam hamburgeriniui jis nėra labai patrauklus, bet sumoj jo pristatomas indėlis labai įspūdingas, o tie pataikymo procentai išvis apsukt galvą gali, rimtai kiek 6 pėdų žaidėjų gali mest 21pt 55 procentais? ...
Žiūrėti...
2013-02-24
1
1
Atsakyti
Menkavertis žaidėjas, niekam lygoj nereikalingas. Be šuolio ir dėjimų nieko neturi. Labai silpnas ginantis prieš 4`us nr, padėt centram negali. Labai prasta kovoj dėl kamuolio. Highflyeris, kuriam tik žvaigždžių dienose ar Harlemo Globetrotteriuose žaist, o ne rimtose komandose aukštam lygyje. Žiūrėti...
2013-02-24
3
4
Atsakyti
MarkoDidžiausią įspūdį Donato žaidime paliko jo greitis... Jeigu apie Joną buvo šnekama, kad šis labai greitas savo pozicijai, tai Donato greitis man dar labiau imponuoja... jis puikiai spėtų net ant greitų kontratakų pabėgti... Silpniausios vietos visgi lieka gynyba ir žaidimas C pozicijoje, nes gana lengvas. Kai vakar rungtynėse liko aikštėje be Asik'o ir teko pasislinkti į centrą, vaizdelis nebuvo toks jau geras...Šiais metais Kazlauskas galėtų bandyti šiek tiek nukopijuoti Raketų žaidimą ir perkelti į rinktinės žaidimą. Nes gynyba šiais metais tikrai nebus vizitinė Lietuvos rinktinės kortelė. Turint greitus įžaidėjus Kalnietį (tikriausiai ir Juškę) ir judrų priekį Joną ir Donatą, bei neblogus snaiperius, žaidimas turėtų būti labai greitas, o puolime bus galima ne tik 2x2 lošti, bet bandyti lošti atitraukus pf ir paliekant erdvės prasiveržimams... ypač kai tai neblogai daro Kalnas ir Donatas... Donato universalus puolimas (tritaškiai, prasiveržimas, žaidimas nugara), todėl nenustebčiau, jei bus rezultatyviausias rinktinės narys... tik taiklumas ir baudos metimai nerimą kelia.Įtraukus Robinsoną į žaidimą Donato minutės sumažės... Tačiau Donatas, manau, treneriui jau spėjo įrodyti, jog vertas kilti nuo suolo.


Dėl svorio tai tiesa, nors vizualiai ir neatrodo labai perkaręs, bet masės turi 4kg mažiau už 198 SG Delfino, panašiai sveria ir kitas SG Hardenas. 5-8kg raumenų išeitų į naudą - greitis nesumažėtų, o stumdytis su juočkiais būtų lengviau.
Žiūrėti...
2013-02-24
0
2
Atsakyti
ShLLeBronas visai nutolo nuo Duranto MVP rinkimuose, dabar net Tonis Parkeris aplenke Durantula. Kad ir kaip keista butu NBA medija pagaliau, per 12 metu, atkreipe demesi i geriausia desimtmecio izaideja. Dar pries pora savaiciu su tokiais paciais statsais nebuvo jo MVP contenderiuose, o dabar sedi sau antras. O kas del James, vienintelis dalykas kuris galejo isgelbeti Durantula komandu pergales, dabar ir pagal si balansa Majamis priekyje


Tonis išties įspudingai šiemet atrodo. Jei LBJ nežaistų geriausio savo sezono, tai Tonis drąsiai imtų MVP. Bent jau šiemet jis geriausias lygos PG bei geriausias lygos legionierius. Nėra "flashy" kaip Rondo, Wes., CP3", bet savo darbą padaro, indėlį pristato. Juolab kaip tokio ūgio ir sudėjimo žaidėjas meta 55+% yra dar įspūdingiau nei LBJ savo 60%.
Žiūrėti...
2013-02-24
2
1
Atsakyti
cum on kobe
lets go black mumba, lets go lackers! Žiūrėti...
2013-02-23
0
1
Atsakyti
Young BloodtromoosYoung BloodJaunas tvirtas, visai neblogas centras. Ankščiau turėjo antsvorį, dabar viskas susitvarkė judresnis, greitesnis pasidarė, pamenu praeitame sezone kai gaudavo šansą, sezono pabaigoje ir į startą išeidavo kelioms rungtynėms, visai neblogai sulošdavo, pora tvirtų double-double būdavo, bet matosi, kad Majamis atlaisvina vietos komandoj nereikalingiems žaidėjams, Memfyje, turės šansą bet nuo suolo žaisti.O straipsnyje blogai parašyta, Majamis į Memfį išsiuntė Pittman'ą ir 2 rato šaukimą, o Majamis gavo teises į Europoje rungtyniaujantį Ricky Sanchez'ą, galiu garantuoti, kad Majamis jo nesikvies į komandą, o tiesiog atlaisvino vietą savo sudetyje.Nei judresnis, nei greitesnis netapo, nereik meluot, o antsvoris tik padidėjo beto ir visiškas netobulėjimas/regresavimas ir buvo pagr priežastis jo išsiuntimo i NBDL, o vėliau nusimetimo jo kontrakto. Vasarą Vegase atrodė klaikiai(žvelgiant į patį žaidimą).Ar tu tuom įsitikinęs, kad jo svoris nenukrito, ir jis jo dar labiau priaugo?"Pittman has suffered with weight issues throughout his career, once ballooning to 400 pounds while at Texas. But it now seems he has his weight under control, if you consider 290 pounds to be a good weight for a 6’11” bigman." o čia jo paties žodžiai:“I’m eating better,” Pittman said. “I feel more energized. I don’t get as tired as quickly. I’m taking care of my body. Actually, I feel so much better.”o po šiai dienai jis numetė dar daugiau svorio. pritariu, kad jis nėra skilled aukštaūgis, neturi nei metimo, nei low post judesiuko, bet jis savo sudėjimu ir savo mase po kašiu tvirtas pastiprinimas Grizzliams.


Man tikrai nėra taip svarbu ar įdomu, ką PATS apie SAVE pasakoja Pittmanas. Klubo žmonės viešai kalbėjo tiek apie jo antsvorio problemas, tiek apie prastą darbo etiką. Tragiškai atrodė ir D lygoj. Yra nulinis kaip profesionalas ir minusas kaip žaidėjas. Esamuoju momentu jis nėra geresni už Foote.

Iš kitos pusės - dar jaunas yra, visa karjera prieš akis. Jei susitvarkys galvą, fiziką, dirbs daug ir sunkiai individualiai, gali išsilaikyt NBA kokius 4 sezonus ar net tapti normaliu į rotaciją patenkančiu backupu, bet iki tol jo laukia ILGAS kelias.
Žiūrėti...
2013-02-22
0
1
Atsakyti
MarkaszJeremyGreiciausiu metu geriau ir nezais. Ne tas galwoj. Skausmas didziulis. Ir big z taip pat buwo blankus zaidimas kai dwynuku neteko. Zmogui nelaime seimoj, o kazkoks inwalidas dziaugiasi. Linkiu tau to paties--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltKą tu čia šneki? Z neprarado jokių dvynukų, maišai kažką


Kažką tu pats painioji:

Tačiau kas yra tas žiedas žmogui, kuris savo laiku nugalėjo patį likimą? Ž.Ilgauskas labiau nei kiti žino, kad gyvenime yra dalykų, kurie daug svarbesni nei čempionatų trofėjai ir sportas.

Krepšininko žmona Jennifer, kuri laukėsi dvynukų, persileido. Ar galėtų šeima, kuri ši tiek iškentėjo, jausti žiedo trūkumą?

2009 metų vasarą Ž.Ilgauskas ir Jennifer Kaune įsivaikino du berniukus. Kalbama, kad krepšininkas su jais nesiskiria niekuomet.

plačiau:

http://m.lrytas.lt/-13176432331315768143...
Žiūrėti...
2013-02-22
0
1
Atsakyti
Young BloodJaunas tvirtas, visai neblogas centras. Ankščiau turėjo antsvorį, dabar viskas susitvarkė judresnis, greitesnis pasidarė, pamenu praeitame sezone kai gaudavo šansą, sezono pabaigoje ir į startą išeidavo kelioms rungtynėms, visai neblogai sulošdavo, pora tvirtų double-double būdavo, bet matosi, kad Majamis atlaisvina vietos komandoj nereikalingiems žaidėjams, Memfyje, turės šansą bet nuo suolo žaisti.O straipsnyje blogai parašyta, Majamis į Memfį išsiuntė Pittman'ą ir 2 rato šaukimą, o Majamis gavo teises į Europoje rungtyniaujantį Ricky Sanchez'ą, galiu garantuoti, kad Majamis jo nesikvies į komandą, o tiesiog atlaisvino vietą savo sudetyje.


Nei judresnis, nei greitesnis netapo, nereik meluot, o antsvoris tik padidėjo beto ir visiškas netobulėjimas/regresavimas ir buvo pagr priežastis jo išsiuntimo i NBDL, o vėliau nusimetimo jo kontrakto. Vasarą Vegase atrodė klaikiai(žvelgiant į patį žaidimą).
Žiūrėti...
2013-02-22
0
1
Atsakyti
Anonimaslabai gerai nes šitas peniūkšlis nevertas net už nieką gaunamų žiėdų


Šnekant apie žiedus geras straipsnis apie geriausius niekad nelaimėjusius žiedo, top50. (parašyta šiek tiek anksčiau nes ir LBJ dar tebėra).

http://bleacherreport.com/articles/11884...
Žiūrėti...
2013-02-22
1
0
Atsakyti
To TNighT
Real talk bro! Žiūrėti...
2013-02-22
1
0
Atsakyti
ShLTDaYzAišku ne, sabonis, nowitzkis, gasolis, tas brazilas kur 50 tūkstančių įmetėSabonis-nelaiko atejo i nba, todel net nera variantas i sita titulaNowitzki-tikrai rimtas kandidatasBrazilas- cia panasiai kaip pele, savo kaime zvaigzdeGasolis-sitas geriausias bajeris :D


13 sezonų ACB + Legoj, 5 olimpiados ir 1000pt olimpinėse nėra kaimo lyga brolau.

3 olimpiadų rezultatyviausias žaidėjas, ACB ir Legos (7x) top scoreris. Buvo vienas aplošęs (46pt) aplošęs USA rinktinę amerikos čempionato finale , o pas amerikiečius žaidė Robinsonas, Maningas, dabartinis Kings treneris Smartas ir dar pora NBA žaidėjų.

Schmidtas buvo pasaulinio lygio žvaigždė, legenda. Ne Nowitzkis, bet ir ne "vietinio kaimo žvaigždė".

__________________________________________________________________________

Kas link geriausio visų laikų Europiečio, tai paprasta - Nowitzki.

Jei imant gryną talentą ir iš serijos, "jei būtų...", tuomet Sabas, po jo - Mocartas.
Žiūrėti...
2013-02-21
3
1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 7 8 9 10 11 ··· 22 ··· 33 ··· 44 ··· 55 ··· 66  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai