lakers be kobes 50 procentu meto, gaila kad tas savanaudis pastoviai komanda skandina, kad jis kur velniai! Galetu prasmegt kur tas egoistas, gadina nba ivaizdi ir tersia klubo garbe. Žiūrėti...
2013-01-20
6
1
Atsakyti
Manau geriau negu nieko, bet gali būti didelis pyrst iš jo. Prieš metus jau nebepatekdavo į Nuggets rotaciją, po metų jis geresniu netapo jo likę tik klyčka ir tatuiruotės, bus matyt. Šiaip daug ką parodo ir tai, kad vasarą juo niekas labai rimtai nesidomėjo. Nėra geras rebounderis, žemokas, gamblina ant blokų. Manau didžiausia paspirtis bus, kad gali pabauduot, duot krisui bošui pailsėt, gali atitvert savo varžovą(nors ir ne visad).

Jei Heat išties rimtai domėjosi Mozgovu, tai čia prastesnis variantas.
Žiūrėti...
2013-01-20
1
0
Atsakyti
NiekasApgailėtina. Kur tos NBA baudos už floppinimą ?


Niekas žvaigždžių nebaus už flopus - įvaizdis suprastėtų ir pardavimai smuktų Va geriau nubaus kokį niekam nežinomą Sloan, kuris vieną kartą gyvenime pabandė paflopint ir tą patį žiauriai nesėkmingai.

http://www.youtube.com/watch?v=L_r4JcYXA...

Šiaip man asmeniškai patinka gerai/kokybiškai atlikti/suvaidinti flopai, tai žaidimo dalis ir taip pat savotiškas meistirškumas. Galima tai įvardinti kaip "noprėjimu laimėti bet kokia kaina". Žinoma, kas per daug tas nesveika ir jei flopinama nuolat rungtynės iš rungtyniu, metai iš metų, tuomet floperis nusipelno:

http://twitpic.com/ah00y2
Žiūrėti...
2013-01-20
2
3
Atsakyti
Wow!
Noah i Raptors uz Bargnani ir E.Davisa ir saukimus! Wow. Žiūrėti...
2013-01-20
0
2
Atsakyti
TDaYtromoosDar tokio bajerio nėra buvę ir nebus niekad jokiam sporte, kad iš 11`os vietos(!!!) komandos (ir 20`os bendrai) patektų 2 starteriai į žvaigždžių rungtynes. Iki visisško renginio sugadinimo trūksta tik Lino vietoj CP3.Rytuose irgi KG nenusipelno apskritai patekt į ASG, o Rondo nebent nuo suolo(dėl komandos rezultatų ir tų visų nesamonių dėl suspendų).Nesąmonė, rondo geriausias ginčytinai įžaidėjas lygoj, ryškiai geriausias eastuoseVietoj griffino turėtų duncanas būt


Nekvestionuoju jo gerumo, PG gerbėjimų ir pan, tiesiog parašiau kodėl AŠ Rondo nematau kaip starterio. ASG renginy jis turi būt.

to tromoostie du starteriai yra geriausi zaidejai savo pozicijose nba...


Tikrai ne. Gerumas įrodomas aikštėje, šiuo metu(šį sezoną) jie net nėra geriausi savo pozicijose vakarų konf; o į ASG renginius turi patekti tie, kurie to nusipelnė šį sezoną (ne praėjusį ar būsimą).

kg_besttromoos, okey, ivardink man geresnius(didesnes zvaigzdes) izaideja ir centra is rytu. Jei ne, tai zinai kas toks busi uz sita pirstelejima :)


Prie ko čia įžaidėjai ir centrai, jei renkami puolėjai ir gynėjai. Šį sezoną individualiai vertinant Holyday deda Rondo į pavėsį(tuo pačiu neteigiu, kad jis turi būti starteris ar išvis patekt į ASG). Vietoj KG - Chandleris/Noah, o jei būtu sveikas, tai Varejao hands down geriausias bigmenas rytuose. Vietoj Rondo gali būt ir nebūtinai PG. J.R, Irvingas, Jennings man žiūrėtųsi geriau, nes konkrečiai šįmet iki šios sezono jie savo komandoms buvo naudingesni(bendrą įtakaką vertinant įskaičiuojant Rondo visas nesamones) ir jų komandų geresni rezultatai.
Žiūrėti...
2013-01-18
0
1
Atsakyti
Dar tokio bajerio nėra buvę ir nebus niekad jokiam sporte, kad iš 11`os vietos(!!!) komandos (ir 20`os bendrai) patektų 2 starteriai į žvaigždžių rungtynes. Iki visisško renginio sugadinimo trūksta tik Lino vietoj CP3.

Rytuose irgi KG nenusipelno apskritai patekt į ASG, o Rondo nebent nuo suolo(dėl komandos rezultatų ir tų visų nesamonių dėl suspendų).
Žiūrėti...
2013-01-18
3
0
Atsakyti
TGaY
Rungtyniu protokolas suklastotas, Lakers laimejo po Kobes tritaskio. Legenda pelne 46pt ir pataike 8 tritaskius 10. Žiūrėti...
2013-01-18
1
5
Atsakyti
Benui
TGaY uz prognoze. Visad buna priesingai nei jis prognozuoja, galima ramia galva atlikt statyma. Vakar prognozavo pergale po kobricko gamewinerio, tai reikejo tiketis kad heat laimes pakankamai solidziai, o kobrickas grybaus Žiūrėti...
2013-01-18
1
0
Atsakyti
StifmeistertromoosShLManau jau akivaizdu, kad ir per ateinanciakarjerą, minumum bent po 2 kartus susizeis ciurnas. Menkiausias ciurnos kryptelejimas jam labai brangiai kainuos. Ir labai gaila, jeigu neturetu traumu, laisvai galetu Alleno rekorda trajaku pamustiYra keletas traumatologų pasauly, kur atlieka sudėtingas čiurnų operacijas - t.y kojos raumenis suriša taip, kad čiurnos neįmanoma pasukti, išnarinti. Minusas tas, kad koja toje vietoje tampa nelanksti. Pociui buvo atlikta tokia operacija, nes Duke 4 metus jį kamavo tas chroniškos čiurnų traumos, po operacijos vargai baigės. Curry taip pat galėtų pamąstyti apie tokią operaciją, nes kad ir kaip jam dabar besugytų, raiščiai jau seniai ištampyti ir 100% kad viskas pasikartos anksčiau ar vėliau. Žinoma yra nemaža operacijos rizika, ko turbūt ir bijo.kazkaip nelogiskai skamba, ir po tokios operacijos pocius su tokiu suoliu liku..?


Pocius turėjo dar geresnį šuolį. Faktas, kad operacija pavyko ir jis tebėra greitas, staigus, šoklus. Kitas dalykas, šuolis nuo to mažai kenčia nes ne tos raumenų grupės dirba, ten čiurnos raiščių operaciją. Jei yra noras pagooglink buvo plačia aprašyta ta Pociaus operacija.
Žiūrėti...
2013-01-17
1
1
Atsakyti
ShLManau jau akivaizdu, kad ir per ateinanciakarjerą, minumum bent po 2 kartus susizeis ciurnas. Menkiausias ciurnos kryptelejimas jam labai brangiai kainuos. Ir labai gaila, jeigu neturetu traumu, laisvai galetu Alleno rekorda trajaku pamusti


Yra keletas traumatologų pasauly, kur atlieka sudėtingas čiurnų operacijas - t.y kojos raumenis suriša taip, kad čiurnos neįmanoma pasukti, išnarinti. Minusas tas, kad koja toje vietoje tampa nelanksti. Pociui buvo atlikta tokia operacija, nes Duke 4 metus jį kamavo tas chroniškos čiurnų traumos, po operacijos vargai baigės. Curry taip pat galėtų pamąstyti apie tokią operaciją, nes kad ir kaip jam dabar besugytų, raiščiai jau seniai ištampyti ir 100% kad viskas pasikartos anksčiau ar vėliau. Žinoma yra nemaža operacijos rizika, ko turbūt ir bijo.
Žiūrėti...
2013-01-17
0
1
Atsakyti
P.S. "Nelaimėsi nieko rimto be clutch scorerio, ateinančius kelis metus tau šitą istoriją sėkmingai pasakos nuggetsa"

Nuggetsai tą pačią istoriją papasakotų ir turėdami žaidėją su klač džy, nieeekas nepasikeistų. Tarkim paimkim tavo kląčeriu laikomą Kobč ir sukeiskim su Iggiu. Kas nors pasikeistų? Nop, jie sėdėtų ten kur sėdi, o sėdi neblogai atsižvelgiant į vidutinybes. Vidutinybės ne todėl, kad neturi clutch geno, o todėl kad jie pagal meistriškumą vidutinybės, pagal profesionalumą taip pat. Jei yra dar pakankamai geroje situacijoje. Išskirtinių talentų, galinčių įtakoti rungtynes skirtingai budais ir bendru produktyvumu/kokybiškumu šioje lygoje yra tik keli - jų komandos nūnai ir laimi rungtynes, bet laimi ne todėl kad jų žaidėjai turi kilerio instinta su pilnu kibiru klačgeno, o todėl kad jie tiesiog geresni ir produktyvesni negu bet kas kitas.
Žiūrėti...
2013-01-17
1
0
Atsakyti
TDaYtromoosTDaYtromoosDavai sutrumpinam šią mini diskusijėlę:"Viskas iš sterno pusės". - Nop, viskas iš lygos akcininkų ir klubų savininkų pusės. Sternas tik rankos."taškai yra pasekmė. Metimo.Tu negali sakyt, kad taškai turi mažiau vertės negu rebai ar asistai, that baaad, realllllyy bad"Niekur neteigiau, kad taškai yra vertingi negu asistas, nes tai nelogiška. Aš teigiu, kad jei imtume visumą, taškai yra pasekmė NE METIMO, o energijos, judėjimo, jėgų atidavimo, sklandžios/sekmingos gynybos, kamuolio judėjimo, tesingo išsidėstymo PASEKMĖ. Galima tai gvildenti dar giliau ir prieti teisingos IŠVADOS, kad žmogus atlikęs užtvarą yra daugiau prisidėjęs prie taškų pelnymo nei taškų atlikėjas/surinkėjes. Tam reikia atmesti simpatijas, medias ir pažvelgti į žaidimo esmę, ypač jei teko kiek rimčiau pažaist.Neturiu aš dėl ko čia ginčytis, dėl visko sutinku :DTiesiog nemanau, kad taškai yra pervertinti, nes vėlgi, rungtynių gale esmė kieno pusėj daugiau taškų. Aišku gali sakyt, kad taškai įtakoti kitų dalykų, bet lygiai taip pat kiti dalykai įtakoti taškų. Tiesiog viskas, neturiu aš realiai ką čia pridurt, nepritariu dėl to, kad taškai yra pervertinti, bet pritariu iš esmės dėl visko ką sakei toliau.Nu aš sterną imu kaip figūra, kuria naudojasi savininkai lygos, same shitTaškai ne įtakoti, o jie yra galutinė pasekmė, tie kiti dalykai ir sukuria taškus ir prie tų taškų prisideda visi 5 esantys aikštėj. Tad ir pergales lemia ne taškai, juk net Jovalo Magy paklausus, kas lemia pergales PO, šis turbūt atsakytų : "defense, rebounding & execution/postioning", nesakytų, kad "scoring".Lygiai taip pat kaip NBA pseudo ekspertai/analitikai iškelia "clutch metimus" ar laimėjimo/pralaimėjimo sąlygą nustato kaip pataikytas/nepataikytas baudas. Ė, o kas vyko likusias 47,5min? Ne gamewinneris lėmė pergalę, o viskas kas vyko iki jo. Jokie "clutch gene" ir "crunch time`ai" NEEGZISTUOJA, tai pasakos ir mitai (ar tiesiog PR marketingo tikslais, taip papumpuojamas žvaigždės įvaizdis). Atkreipk dėmesį, kad nei vienas autoritetingas treneris niekad nenurodys, kaip pergalės priežastį - kad žaidėjas X pataikė gamewinnerį ir turi killer instinct(kuris lygiai taip pat neegzistuoja, o yra teisingesnis atitikmuo yra selfishnes, ar lietuviškai paprastai egoizmu).Taškai tiesiog yra tūpai hiperbolizuojami, užmirštant ar tiesiog nesuvokiant(kas yra realiau šūdžurnalisčių tarpe) esmės. Taip lengviasias kelias (tuo pačiu tūpiausias) įvertinti žaidėjo naudą ir vertę rungtynėse. Kadangi dauguma neišmano puikiai žaidimo(tame tarpe ir aš, bet nors vis bandau...) ir nesugeba įvertinti tarkim kiek kas atidavė gynyboj, pagalboj, paliko savęs aikštėj, tai tiesiog tūpai žvilgteli į taškus ir vuolia - lyderis yra, MVP taip pat. Kas kam neaišku? Jei kokia diskusija yra argumentas - O kas daugiausiai sumetė. O toliau, o toliau tuščia, nes ties tuo žmogaus suvokimas/kompetencija apie sporto šaką ir baigiasi.Ir ne Gustas kaltas dėl pralaimėjimo Maccabiui(buvo dar 2 grubios klaidos po baudų) kaip ir ne Sharpas atnešė ją Maccabiui(pasą kas nors analizavo ir bopnuso davė? Nop). Kaip ne dėl Jasaičio pralošęm Makedonam, taip ir ne Ilievskio tritaškis atnešė pergalę jiem.Suveltai, bet tikiuosi pagauni ką bandau parašyt. Aišku tai tėra mano nuomonė.Kad clutch gene ir crunch time'ai egzistuoja nėra net ką kalbėt, gali paklaust geriausių winnerių istorijoj mj, birdo, kobės, russello ar clutch gene neegzistuoja.Net komandiškiausios komandos istorijoj turėjo žmogų, į kurį kreipdavosi kai belsdavos paskutinės minutės kėliniuose, spursai duncaną jaunystėj, dabar į parkerį labiau, celticsai 08 metų į piercą ir alleną, geriausia visų laikų komanda 86 metų celticsai į birdą, 04 metų pistonsai į billupsą ir t.t.Nelaimėsi nieko rimto be clutch scorerio, ateinančius kelis metus tau šitą istoriją sėkmingai pasakos nuggetsai.Kad dėl vieno klaidingo veiksmo negalima suverst pralaimėjimo kaltės vienam žmogui tai faktas, neturiu ką pridurt.Esu ne kartą trenerius po gamewinnerių matęs stebintis žaidėjo metimu. Galų gale aišku nesuvers laurų vienam žmogui, jis 13 (dabar 15) žmonių treneris, natūralu, kad neiškels vieno specialiai virš visų taip ryškiai, psichologinė profesionalaus krepšinio pusė yra svarbiausias dalykas žaidime


Kadangi nuo prieš tai buvusios temos peršokai prie klačdžynų-krančtaimų, tai sutrumpintai galima visa tai apibendrint DRĄSA ekstremaliose situacijose(kaip ir gyvenime). That`s it. Tai neturi materialaus pagrindo, nieko apčiuopiamo todėl tai mitai, BET drąsa, psichologinė stiprybė egzistuoja. Taip yra ir gyvenime - visi žmonės skirtingi vieni jautresni, kiti labiau užgrūdinti, vieni psichologiškai tvirtesni, kiti mažiau. Tai priklauso nuo daugybės faktorių. Kaip pats tavo kumyras ne per seniausiai apie klačdžynus kalbėjo, tai yra drąsa imtis metimo, tik manau kartais, tai nėra vien drąsa, tai iš dalies egoizmas(herojiškumas), ypač jei tu pažeidi komandinio žaidimo principus ir atakuoji, kai komandos draugas(-ai) laisvesni, turi geresnę progą metimui.
Žiūrėti...
2013-01-17
1
0
Atsakyti
TDaYtromoosDavai sutrumpinam šią mini diskusijėlę:"Viskas iš sterno pusės". - Nop, viskas iš lygos akcininkų ir klubų savininkų pusės. Sternas tik rankos."taškai yra pasekmė. Metimo.Tu negali sakyt, kad taškai turi mažiau vertės negu rebai ar asistai, that baaad, realllllyy bad"Niekur neteigiau, kad taškai yra vertingi negu asistas, nes tai nelogiška. Aš teigiu, kad jei imtume visumą, taškai yra pasekmė NE METIMO, o energijos, judėjimo, jėgų atidavimo, sklandžios/sekmingos gynybos, kamuolio judėjimo, tesingo išsidėstymo PASEKMĖ. Galima tai gvildenti dar giliau ir prieti teisingos IŠVADOS, kad žmogus atlikęs užtvarą yra daugiau prisidėjęs prie taškų pelnymo nei taškų atlikėjas/surinkėjes. Tam reikia atmesti simpatijas, medias ir pažvelgti į žaidimo esmę, ypač jei teko kiek rimčiau pažaist.Neturiu aš dėl ko čia ginčytis, dėl visko sutinku :DTiesiog nemanau, kad taškai yra pervertinti, nes vėlgi, rungtynių gale esmė kieno pusėj daugiau taškų. Aišku gali sakyt, kad taškai įtakoti kitų dalykų, bet lygiai taip pat kiti dalykai įtakoti taškų. Tiesiog viskas, neturiu aš realiai ką čia pridurt, nepritariu dėl to, kad taškai yra pervertinti, bet pritariu iš esmės dėl visko ką sakei toliau.Nu aš sterną imu kaip figūra, kuria naudojasi savininkai lygos, same shit


Taškai ne įtakoti, o jie yra galutinė pasekmė, tie kiti dalykai ir sukuria taškus ir prie tų taškų prisideda visi 5 esantys aikštėj. Tad ir pergales lemia ne taškai, juk net Jovalo Magy paklausus, kas lemia pergales PO, šis turbūt atsakytų : "defense, rebounding & execution/postioning", nesakytų, kad "scoring".

Lygiai taip pat kaip NBA pseudo ekspertai/analitikai iškelia "clutch metimus" ar laimėjimo/pralaimėjimo sąlygą nustato kaip pataikytas/nepataikytas baudas. Ė, o kas vyko likusias 47,5min? Ne gamewinneris lėmė pergalę, o viskas kas vyko iki jo. Jokie "clutch gene" ir "crunch time`ai" NEEGZISTUOJA, tai pasakos ir mitai (ar tiesiog PR marketingo tikslais, taip papumpuojamas žvaigždės įvaizdis). Atkreipk dėmesį, kad nei vienas autoritetingas treneris niekad nenurodys, kaip pergalės priežastį - kad žaidėjas X pataikė gamewinnerį ir turi killer instinct(kuris lygiai taip pat neegzistuoja, o yra teisingesnis atitikmuo yra selfishnes, ar lietuviškai paprastai egoizmu).

Taškai tiesiog yra tūpai hiperbolizuojami, užmirštant ar tiesiog nesuvokiant(kas yra realiau šūdžurnalisčių tarpe) esmės. Taip lengviasias kelias (tuo pačiu tūpiausias) įvertinti žaidėjo naudą ir vertę rungtynėse. Kadangi dauguma neišmano puikiai žaidimo(tame tarpe ir aš, bet nors vis bandau...) ir nesugeba įvertinti tarkim kiek kas atidavė gynyboj, pagalboj, paliko savęs aikštėj, tai tiesiog tūpai žvilgteli į taškus ir vuolia - lyderis yra, MVP taip pat. Kas kam neaišku? Jei kokia diskusija yra argumentas - O kas daugiausiai sumetė. O toliau, o toliau tuščia, nes ties tuo žmogaus suvokimas/kompetencija apie sporto šaką ir baigiasi.

Ir ne Gustas kaltas dėl pralaimėjimo Maccabiui(buvo dar 2 grubios klaidos po baudų) kaip ir ne Sharpas atnešė ją Maccabiui(pasą kas nors analizavo ir bopnuso davė? Nop). Kaip ne dėl Jasaičio pralošęm Makedonam, taip ir ne Ilievskio tritaškis atnešė pergalę jiem.

Suveltai, bet tikiuosi pagauni ką bandau parašyt. Aišku tai tėra mano nuomonė.
Žiūrėti...
2013-01-16
1
0
Atsakyti
*neteigiau, kad asistas vertingesnis nei taškai (edit) Žiūrėti...
2013-01-16
1
0
Atsakyti
Davai sutrumpinam šią mini diskusijėlę:

"Viskas iš sterno pusės". - Nop, viskas iš lygos akcininkų ir klubų savininkų pusės. Sternas tik rankos.

"taškai yra pasekmė. Metimo.

Tu negali sakyt, kad taškai turi mažiau vertės negu rebai ar asistai, that baaad, realllllyy bad"

Niekur neteigiau, kad taškai yra vertingi negu asistas, nes tai nelogiška. Aš teigiu, kad jei imtume visumą, taškai yra pasekmė NE METIMO, o energijos, judėjimo, jėgų atidavimo, sklandžios/sekmingos gynybos, kamuolio judėjimo, tesingo išsidėstymo PASEKMĖ. Galima tai gvildenti dar giliau ir prieti teisingos IŠVADOS, kad žmogus atlikęs užtvarą yra daugiau prisidėjęs prie taškų pelnymo nei taškų atlikėjas/surinkėjes. Tam reikia atmesti simpatijas, medias ir pažvelgti į žaidimo esmę, ypač jei teko kiek rimčiau pažaist.
Žiūrėti...
2013-01-16
0
1
Atsakyti
Donce_flashgalbūt todėl, kad daugiausiai metantis taškų žaidėjas yra įvardijamas, kaip komandos pergalių kalvis, nors gali būti visiškai kitaip.


Toks suvokimas ir yra bukumo viršūnė, nes tai gali būti totaliai klaidinga ir pavyzdžių N, net per daug į tai nesigilinant. Konkrečiai nelogiška.
Žiūrėti...
2013-01-16
0
1
Atsakyti
"conspiracy theory within a conspiracy theory" - čia elementaru, įjunk logika. NBA - pelno siekianti organizacija, viskas yra daroma dėl $.

TDaY, pagalvok kas apskritai yra taškai? Tai skaitinė išraiška ir PASEKMĖ, o pasekmė niekad nebūna ESMĖ. Got it? Jei nesupratai, pamąstyk, perkratyk viską ir suprasi, žvelk gylyn į žaidimą.
Žiūrėti...
2013-01-16
0
1
Atsakyti
TDaYto tdaypats ziuresi, kaip lebronas isiraso i istorija?Why not?Be 20 tūkstančių taškų jis šiandien dar pasieks ir 5000 perdavimų, pats sakė, kad jam šitas pasiekimas malonesnis (netikiu, bet whatever)


Tavo reikalas tikėt ar ne, aš tikiu, nes man pačiam maloniau PASIDALINTI. Kai sukuri progą kitam, užbaigi rezultatyviai džiaugiasi žmonės, kai atsivaręs meti jumperį per dvigubą gynybą, nepriklausomai nuo to ar pataikysi džiaugias 1 žmogus, o likę 4 gruzinas.

Apskritai taškų pelnymas yra pervertintas dalykas atėjas vėlgi iš USA, iš NBA ir vėlgi markjetingo tikslais. Realiai Heat pernai nebūtų į finalą išėję be Udonio, o Mavs paėmę Heat be Stevensono, tai who cares, kiek ten renka tie lyderiai, superdupermegastarai. Čia komandinis žaidimas ir viską KOMANDINĖS pergalės.
Žiūrėti...
2013-01-16
2
0
Atsakyti
TDaYtromoosTDaYTai reiktų tada ir tokią sankciją taikyti komandoms, kurių susitraumuoja prieš varžybas lyderis, juk esmė ta pati, nežais.P.s. šiandien lebronas tikriausiai pasieks 20 tūkstančių taškų ribą, trūksta 18os ir bus jauniausias žaidėjas tai padaręs, kam patinka istorija nepraleiskit tokio momento :DTaškai ir rekordai a la jauniausias surinkęs... storiausias pabezdėjęs... ir pan, rūpi menko intelekto mažai krepšinio vidų pažįstantiem, nifigą pačios žaidimo esmės nesuprantantiem USA žurnalistėliam ir pseudo analitikam AKA skip bayless, tokių ten kaip prišikta. Neabejoju, kad tiek Heat sirgaliam, tiek NBA mėgėjam, tiek pačiam LBJ yra kur kas svarbiau pajimt tą jobaną pergalę nors ir RS, nors ir RS pabaigoj ji vertės jokios neturėtų.Aš visiškai suprantu, bet vis tiek 20 tūkstančių taškų pasiekt yra kažkas pakankamai istoriško, kad būtų verta atsikelt ir pasižiūrėt. Ypač kai žaidžia prieš gerą komandą.


tas 20k-30k nieko nekeičia, jei ir verta žiūrėt tai dėl pačių komandų, gal dėl pačio LBJ žadimo ir būsimos intrigos, nes nesitiki kad Heat lengvai atiduos. Istoriškai/rekordiškai visa tai yra bullshit ir tas galioja visiem žaidėjam. Ęia NBA (kaip ir bet kuri USA pro lyga) pučia tuos rekordus, kepa žvaigždes, analizuoja plikus skaičius ir taip iš bukų (visom prasmėm), neturinčių savos kultūros ir istorijos amerikiečių lengvai pelnosi $. Elementariausi verslo dėsniai.

Tie rekordėliai (kai kurie jų tikrai pseudo) turės reikšmę nebent kai pabaigs karjerą, prabėgs keletas dešimtemčių, tuomet tie fakteliai gal kažkam kažką ir lems diskusijose kaip argumentai, gal pvz tamstos sūnui.
Žiūrėti...
2013-01-16
1
1
Atsakyti
MJ__23Amerikoj blietai nekainuoja kiekvienus macus ta pacia kaina. Kai pvz. Heat zaidzia su Bobcats, tai bilietu kaina yra mazinama, o kai su tokiom komandom kaip Spurs, Thunder, Clippers, didinama. Taigi jis nusipirko ganetinai brangu bilieta (pvz. su Clippers vietu palubej kaina 110$) ir nepamate mazdaug puse uz tai, kiek mokejo. As manau, kad jau bent turejo pranesti, kad mace su Heat nezais lyderiai, ir viskas butu issiprende savaime.


Heat NE MAŽINA kainas, o DIDINA, kai rivalry matchas, contenderiai atvyksta ar kokia super žvaigždė atvyksta kaip tarkim 02.10 kai Dwightas & co atvyks miestan.
Žiūrėti...
2013-01-16
0
1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 11 ··· 16 17 18 19 20 ··· 22 ··· 33 ··· 44 ··· 55 ··· 66  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai