Megstu miltusIs pirmo zvilgsnio gali pasirodyti, kad magic geresnis, taciau akivaizdziai suprantame, kad Mazutis yra zveris, geriausias savo laiku pg.All in,Mazutis>Magic


Kiti nors padoresnes mano parodijas sugebėjo sukurt, o tu visai nieko, shame on you :D

Apverkiami nevykėliai :D
Žiūrėti...
2012-01-24
2
2
Atsakyti
pukis6TDaY Gi pastoviai po kiekvieno pralaimėjimo atsiranda krūva žinučių "nu kaip dabar TDaY jaučias, ką pasakys, etc", tai ir pasakau dėl ko komanda pralaimėjo.Gal, todel kad kisi Lakers visur kur reikia ir kur nereikia? Todel visus tiesiog uzknisai. Kam ta tema reikejo sukurt? Jeigu A.Bynumas butu = D.Howardui tai Magic butu dare mainus. Tingiu as su tavim diskutuoti, nes abejoju ar tu nori protingos diskusijos, ar ginco.Jeigu nori ginco, kurk ir toliau temas, toliau kelk uz ausu lakers. Rasi kruva bukaprociu 15kiniu kurie is principo varys ant lakers, nes tu juos aukstini.O jei noresi normalios diskusijos, tai nusiimk geltonus akinius ir pradek viska vertinti kaip suauges zmogus, o ne kaip vaikas.


Kam temą reikėjo sukurt? Gyvenime man krepšinis dalykas nr.1, diskusijos apie jį man visada aukščiau negu apie ką nors kitą.

LOLTday: galiu pacituot savo trijų trenerių, kuriuos esu turėjęs, žodžius "jei jau bauduoji, bauduok taip, kad sutraumuotum""kokiam kaime cia tave taip moke ? ir kiek is viso treneriu turejai ? Atsakyk prasau :D


Kaune. 3.

RyuzakiTavo atsikirtimai "jei jau treneriai taip sao, tai jie urodai", nu sorry, bet didžioji dalis prasimušusių pasauly trenerių yra kietų charakterių vyrai.as taves dar karta klausiu tu zinai ka reiskia zodis charakteris? nes naudoji ji netinkamu laiku. kuom susijes kietas charakteris nuo mokymo traumuot? Kietas charakteris yra ne to zmogaus kuris rekauja, o to kuris turi nepajudinamus principus (pvz tu kieto charakterio, nes su tavim sunku, neabejoju, kad tu dauguma nervini) Phil'as buvo kieto charakterio, Isiah Thomas... Van Gundy? MANO supratimu toks nera...


Phil'as kieto charakterio kitaip, jis labai originalus žmogus, neverta jo kišt į tokią diskusiją.

Turėt charakterį ir yra sugebėt atsikirst, nebijot sunkių momentų.
Žiūrėti...
2012-01-24
0
1
Atsakyti
RyuzakiJei tau treneriai taip sako, tai jie urodai... zinojai, kad traumos daznai griauna karjieras? o pagal tavo nervu supratima tai netgi ir cia DH pranasesnis nes vienas is pirmaujanciu pagal TF lygoje :) zodziu as out, nes nera tikslo, diskutuot su zmogum kuris irodineja viena, o gaves nenugincijama atsaka, ji isvercia ir vel bando rodyt tiesas :) Tyngek ir toliau :)


Nenuginčijamą? Pala, o aš išvis ką nors gavau atgal iš tavęs? Tavo atsikirtimai "jei jau treneriai taip sao, tai jie urodai", nu sorry, bet didžioji dalis prasimušusių pasauly trenerių yra kietų charakterių vyrai.

"žinojai, kad traumos dažnai griauna karjeras?" Nia, nižinojaw. NU KĄ TU TUO NORĖJAI PASAKYT? Aikštelėj kieto charakterio krepšininkas neturi draugų. Tu esi grynai DĖJĘS kokios problemos kitą komandą kankina.

Techninės man nieko nesako, dabar jas duoda grynai už bet ką.

Iš tikrųjų nusijuokiau ties tavo antra žinute. Gi pastoviai po kiekvieno pralaimėjimo atsiranda krūva žinučių "nu kaip dabar TDaY jaučias, ką pasakys, etc", tai ir pasakau dėl ko komanda pralaimėjo.
Žiūrėti...
2012-01-23
1
2
Atsakyti
TrololoIš dalies sutinku, jei nebūtų reklama tokie reikšminga, Kobe nebūtų lyginamas su Jordanu.Bet koks efektingumas, jeigu Howardas naudingesnis už Bynumą ne tik dėjimais. Howardas naudingesnis, daugiau atkovoja kamuolių ir Lakersai buvo pasiryžę atiduoti Bynumą už jį, bet Magic šie mainai prajuokino, tai norėjo Gasol + Bynum.


Kadangi niekur nebuvo oficialiai patvirtinta, kad LAL siūlė vieną Bynum'ą, negaliu to komentuot.

Jeigu ne reklama, šių dienų superžvaigždės ne su Jordanu būtų lyginamos.
Žiūrėti...
2012-01-23
0
1
Atsakyti
TrololoTDaYTrololoTDaYTrololoTaip, Bynum nervai šaltesni. MALADIEC TDAY TU KIEC.Nesupratai mano nervų apibūdinimo, kaip netikėta.Mano nuomone, pliusas krepšininke tame ir yra, KAD JIS TURI NERVUS, dėl to jis nenustoja tobulėt, dėl to jam ne pohui ant darbo, dėl to jis yra kietas žaidėjas.Žmonės dažnai nemėgsta tų vadinamų "dirty" players, bet kiekvienas geras treneris skatina gudraut bet kokioj situacijoj, galiu pacituot savo trijų trenerių, kuriuos esu turėjęs, žodžius "jei jau bauduoji, bauduok taip, kad sutraumuotum".Joks treneris niekad nemėgs minkštų žaidėjų, dėl to dažnai matai Stan'ą Van Gundy (jeigu nors kartais žiūri Magic rungtynes) rėkiantį ant DH.Jei žiūri Magic rungtynes, suprasi, kad Van Gundy keistas žmogus yra.Ir ką tu man tuo parodei? Kad jis turi humoro jausmą? Ar, kad geras treneris yra nes nebijo žaidėjų ir gali parėkt ant jų? Tokių atveju Red'as Auerbach'as (2nd best coach all time) yra nevykėlis, kuo aš LABAI abejočiau.Dėl pirmo video tai kaip tu įsivaizduoji stan'ą ten bešokinėjantį kaip j-richą? Jis žino, kad rungtynės nebaigtos ir du iš tų keturių troikių buvo pakankamai prasti metimai, kada dar gali gaut geresnį metimą po kaše, nes buvo 12+ sekundžių ant shot clock'o. Joks treneris nesidžiaugs metamais tritaškiais per rankas, net jei jie ir krenta, nes žaidėjas pajautęs, kad gali pataikyt tokius gale rungtynių gali baiiisiai nutempt komandą žemyn tokiais metimais.Ką tu čia veli. Hedo turi puikų metimą, tai kodėl pykti, kad metą laisvas? Kai tavasis Kobe meta per rankas puiku, o kai Hedo laisvas tai blogas metimas? :DDNiekas nemėgsta minkštų žaidėju? Tai kodėl Howardas yra geriausias lygos centras ir geriausias defenderis? Kodėl yra vertinamas geriau, nei tavasis Bynum?


Vienas iš tų metimų buvo 20~ sekundžių likus. BET KOKS TRENERIS UŽ TAI PYKS. Pats planuoju studijuot treniravimą, taigi stengiuos iš arti stebėt trenerių darbą

Paaiškinsiu šiek tiek : pagal procentą krepšiny geriausi metimai yra metimai paint'o zonoj ir nuo baudų. Joks treneris nesidžiaugs metimu kai lieka atakoj 18-20 sekundžių, jeigu tai ne fast-break'as. Kai tiek laiko lieka, reik bandyt kišt kamuolį į vidų, veržtis, sukt derinius, o ne mėtyt tritaškius. YPAČ, kai turi 1a centrą lygoj po kaše.
Žiūrėti...
2012-01-23
1
0
Atsakyti
TrololoTDaYTrololoTDaYTrololoTaip, Bynum nervai šaltesni. MALADIEC TDAY TU KIEC.Nesupratai mano nervų apibūdinimo, kaip netikėta.Mano nuomone, pliusas krepšininke tame ir yra, KAD JIS TURI NERVUS, dėl to jis nenustoja tobulėt, dėl to jam ne pohui ant darbo, dėl to jis yra kietas žaidėjas.Žmonės dažnai nemėgsta tų vadinamų "dirty" players, bet kiekvienas geras treneris skatina gudraut bet kokioj situacijoj, galiu pacituot savo trijų trenerių, kuriuos esu turėjęs, žodžius "jei jau bauduoji, bauduok taip, kad sutraumuotum".Joks treneris niekad nemėgs minkštų žaidėjų, dėl to dažnai matai Stan'ą Van Gundy (jeigu nors kartais žiūri Magic rungtynes) rėkiantį ant DH.Jei žiūri Magic rungtynes, suprasi, kad Van Gundy keistas žmogus yra.Ir ką tu man tuo parodei? Kad jis turi humoro jausmą? Ar, kad geras treneris yra nes nebijo žaidėjų ir gali parėkt ant jų? Tokių atveju Red'as Auerbach'as (2nd best coach all time) yra nevykėlis, kuo aš LABAI abejočiau.Dėl pirmo video tai kaip tu įsivaizduoji stan'ą ten bešokinėjantį kaip j-richą? Jis žino, kad rungtynės nebaigtos ir du iš tų keturių troikių buvo pakankamai prasti metimai, kada dar gali gaut geresnį metimą po kaše, nes buvo 12+ sekundžių ant shot clock'o. Joks treneris nesidžiaugs metamais tritaškiais per rankas, net jei jie ir krenta, nes žaidėjas pajautęs, kad gali pataikyt tokius gale rungtynių gali baiiisiai nutempt komandą žemyn tokiais metimais.Ką tu čia veli. Hedo turi puikų metimą, tai kodėl pykti, kad metą laisvas? Kai tavasis Kobe meta per rankas puiku, o kai Hedo laisvas tai blogas metimas? :DDNiekas nemėgsta minkštų žaidėju? Tai kodėl Howardas yra geriausias lygos centras ir geriausias defenderis? Kodėl yra vertinamas geriau, nei tavasis Bynum?


Nes laimėjo dėjimų konkursą, nes jo žaidimas ATRODO efektingiau, žmonės, ypač tie vaikai, kur su 12-tu numeriu pažymėtom maikutėm ir mėlynom kepurėm su baltom linijom ateina į rungtynes vien tam, kad pamatytų kaip DH laisvas "shaq-style" dunk'us dėlioja. NBA komercija yra visagalė, jeigu sakoma, kad žmogus pamatęs septynis kartus tas reklamas su top-shopo produktais pradeda svarstyt jų nusipirkimą, tai ką gali milijardinė korporacija skirianti šimtus milijonų vien reklamom?
Žiūrėti...
2012-01-23
1
1
Atsakyti
AnonimasZinai, Ryuzaki, as nemanau, kad jis ziuri tik i statistika. Tiesiog jis tikriausiai nezino, kaip suprantamiau pateikti zaidejo pasiekimu ar pacio zaidimo. Tikrai nezinau kaip yra, bet neabejoju tuo. Beje, jeigu jis turi megstamiausia komanda, reiskia ne veltui. Tikriausiai ta komanda turi istorija, pergaliu ir visa kita, bet jam labiausiai rupi ZAIDEJAI, joje zaidziantys. Todel as nematau nieko blogo, kad jis kelia tai, kas jam patinka. Kas del objektyvumo... Jo komentaruose ir neturi buti. Komentaruose turi buti subjektyvi (asmenine) nuomone ir kuo ji ivairesne, tuo mum visiem idomiau. Objektyvumo reikia rasant straipsnius, kuriuos skaitys ne 10 ar ne 20 zmoniu, kaip komentarus. Kas del Dwight ir Bynum, tai as visisku 100% sutinku su TDay. Jie turi beveik identiska statistika, nors Bynumas toli grazu nera pirma opcija puolime. Tikriausiai trecia po Gasol. Del ginybos, sutinku, Howard yra geresnis. TDay sake, kad jeigu zaidejas yra normalus, jam nerupes, ar jo metima contestino ar uzblokino. Nesutikciau su TDay. Manau, kad zaidejui tikrai yra smugis, kai jo metima pucia ziurovams, o dar zinant amerikieciu juoduku uzsivedima ir greita saltu nervu praradima.Zodziu, norejau pasakyti tik tiek, kad reiktu suaugti ir priimti kito zmogaus nuomone, nes jeigu ji pagrista, ji yra tikrai idomi. O TDay sugeba ja pagristi. Vat jus ne... "Debilas, daunas..." Kas jus, daktarai gal? Juokdariai, ne daugiau.


Naujokam, ar sophomoram gal tie nupūtimai ir rūpi, paskui gi užsiaugini ir šaltus nervus ir kantrybę tam. Aišku, jeigu nupūčia kokius penkis, tada gal ir išauga fobija tose rungtynėse, bet šiaip tai geras krepšininkas supranta, kad blokas yra krepšinio dalis.

Bent jau man, asmeniškai, būtų didesnis pažeminimas, jeigu per mane įdėtų negu nublokuotų, nublokuoja visus laikas nuo laiko, net Kareem'o skyhooką.
Žiūrėti...
2012-01-23
0
1
Atsakyti
TrololoTDaYTrololoTaip, Bynum nervai šaltesni. MALADIEC TDAY TU KIEC.Nesupratai mano nervų apibūdinimo, kaip netikėta.Mano nuomone, pliusas krepšininke tame ir yra, KAD JIS TURI NERVUS, dėl to jis nenustoja tobulėt, dėl to jam ne pohui ant darbo, dėl to jis yra kietas žaidėjas.Žmonės dažnai nemėgsta tų vadinamų "dirty" players, bet kiekvienas geras treneris skatina gudraut bet kokioj situacijoj, galiu pacituot savo trijų trenerių, kuriuos esu turėjęs, žodžius "jei jau bauduoji, bauduok taip, kad sutraumuotum".Joks treneris niekad nemėgs minkštų žaidėjų, dėl to dažnai matai Stan'ą Van Gundy (jeigu nors kartais žiūri Magic rungtynes) rėkiantį ant DH.Jei žiūri Magic rungtynes, suprasi, kad Van Gundy keistas žmogus yra.


Ir ką tu man tuo parodei? Kad jis turi humoro jausmą? Ar, kad geras treneris yra nes nebijo žaidėjų ir gali parėkt ant jų? Tokių atveju Red'as Auerbach'as (2nd best coach all time) yra nevykėlis, kuo aš LABAI abejočiau.

Dėl pirmo video tai kaip tu įsivaizduoji stan'ą ten bešokinėjantį kaip j-richą? Jis žino, kad rungtynės nebaigtos ir du iš tų keturių troikių buvo pakankamai prasti metimai, kada dar gali gaut geresnį metimą po kaše, nes buvo 12+ sekundžių ant shot clock'o. Joks treneris nesidžiaugs metamais tritaškiais per rankas, net jei jie ir krenta, nes žaidėjas pajautęs, kad gali pataikyt tokius gale rungtynių gali baiiisiai nutempt komandą žemyn tokiais metimais.
Žiūrėti...
2012-01-23
0
1
Atsakyti
RyuzakiAnonimasChebra, gal jus nustosit viena karta ant to zmogaus varyt? (TDay) Jis yra vienas is kokiu gal penkiu normaliu komentatoriu sitam krepsinio puslapyje, kuris turi tvirta nuomone ir nebijos jos pasakyti niekam. Zmogau, mane zavi tavo kantrybe, kai ant taves taip pila, o tu vistiek sugebi islikti auksciau ir buti suauges. Gal jus viena karta paskaitykit, kaip komentuoja zmogus protingai, jis remiasi faktais, neabejoju, kad ziuri kiekvienas lakers varzybas, o ir kitu komandu netingi paanalizuoti. Matosi, kad zmogus panires i sita reikala ir jam yra nesvarbi kitu nuomone. (svarbi, bet tik ne cia komentuoti susirinkusiu snargliu). Cia kazkas sako, kad Howardas yra geresnis tuom, kad laimejo slam dunk'a. CMON, zmones, as galvojau, kad tik desimtmeciam efektingumas svarbesnis uz efektyvuma. Isvada ta, kad cia komentuoja didzioji dalis vaiku, arba nedabrendusiu paaugliu (toli grazu ne apie visus cia, bet apie dauguma tai tikrai). TDay, saunuolis esi, zavi savo komentarais ir analizem, tavuosius tikrai idomu skaityti. :)atkaklumas yra gerai, bet, jisai nesioja violetiniai-melynus akinius, objektyvumo pas ji nerasi, tai kaip su Tday normaliai diskutuot?o nba ismanymas mazai ka reiskia, si lyga pateikia daug stats'u ir jais zongliruoja kiekvienoje transliacijoje, tad jei stebi ja 4m zinai nemaziau, juolab pats Tday neziuri i zaidimo kokybe jis isikabina statistika, ir tiki i ja kaip mociute i sventa rasta :)


Papločiau už tokią nesąmonę, kokią ką tik parašei, deja, tingiu.

TrololoTDaYTrololoTaip, Bynum nervai šaltesni. MALADIEC TDAY TU KIEC.Nesupratai mano nervų apibūdinimo, kaip netikėta.Mano nuomone, pliusas krepšininke tame ir yra, KAD JIS TURI NERVUS, dėl to jis nenustoja tobulėt, dėl to jam ne pohui ant darbo, dėl to jis yra kietas žaidėjas.Žmonės dažnai nemėgsta tų vadinamų "dirty" players, bet kiekvienas geras treneris skatina gudraut bet kokioj situacijoj, galiu pacituot savo trijų trenerių, kuriuos esu turėjęs, žodžius "jei jau bauduoji, bauduok taip, kad sutraumuotum".Joks treneris niekad nemėgs minkštų žaidėjų, dėl to dažnai matai Stan'ą Van Gundy (jeigu nors kartais žiūri Magic rungtynes) rėkiantį ant DH.Vadinasi Jomantas puikus žaidėjas nes turi nervus. Taip suprantu tave?


Nelabai norėčiau kišt Europos žaidėjų į diskusiją, visai kitoks lygis, proritetai, bet gynyboj tai dar ir kaip puikus, jis išjungia, nesvarbu ar tiesiogine ar netiesiogine prasme savo varžovus iš žaidimo, jis puolime asilas, kaip ir gyvenime, bet gynyba yra vienintelis dalykas, kuris jam gyvenime šviesiom spalvom šviečia, be Pareigytės.
Žiūrėti...
2012-01-23
0
1
Atsakyti
TrololoTaip, Bynum nervai šaltesni. MALADIEC TDAY TU KIEC.


Nesupratai mano nervų apibūdinimo, kaip netikėta.

Mano nuomone, pliusas krepšininke tame ir yra, KAD JIS TURI NERVUS, dėl to jis nenustoja tobulėt, dėl to jam ne pohui ant darbo, dėl to jis yra kietas žaidėjas.

Žmonės dažnai nemėgsta tų vadinamų "dirty" players, bet kiekvienas geras treneris skatina gudraut bet kokioj situacijoj, galiu pacituot savo trijų trenerių, kuriuos esu turėjęs, žodžius "jei jau bauduoji, bauduok taip, kad sutraumuotum".

Joks treneris niekad nemėgs minkštų žaidėjų, dėl to dažnai matai Stan'ą Van Gundy (jeigu nors kartais žiūri Magic rungtynes) rėkiantį ant DH.
Žiūrėti...
2012-01-23
1
2
Atsakyti
Taškai + atk.kamuoliai + asistai + pavogti kamuoliai + blokuoti metimai - pramestų metimų skaičius įskaitant pramestas baudas - klaidos - baudos.

Tikiuosi aiškiai parašiau
Žiūrėti...
2012-01-23
4
1
Atsakyti
MIAMI HEAT :)TDaYMIAMI HEAT :)niekada man tas dirkas nepatiko, o dabar dar labiau jo nemegstu. turejo laiko uztektinai pasiruost nba, bet kaltina cempionata.Tai kur tu mėgsi kai pažemino "the greatest team ever assembled" senukai.Gal jis per čempionatą sumušimų gavo, gal tą patį kelį susižeidė per čempą, ką jūs žinot, sportininkas geriau išmano ką kalba, negu ereliai prie ekrano.ereli pusk is cia, nepatinka neskaityk mano nuomones. atsiranda toki niuheliai kaip dirko, kobes aukos ir rekauja.


Tai nafik nušneki su tuo "niekada dirko nemėgau". Už ką daugiau tu jo gali nemėgt, išskyrus tai, kad jis LeBrono nemesis?

Suprantu Kobės nemėgimą, nes kažkada jis sulaužė vyro kodą, ar už tai, kad įmetė po gamewinnerį į kiekvienos komandos krepšį bent po kartą, ten kokio wade'o, kad šaipės iš to Dirko ligos, ar LeBrono, kad neturi kiaušinių, ar, kad paliko Klyvlendą, bet už ką nemėgt dirko? Jis vienas geriausių patrioto tiek savo komandai, tiek savo šaliai pavyzdžių.
Žiūrėti...
2012-01-23
1
0
Atsakyti
GeguteNu as turiu maza konspektuka, kuri mes rasem.Dwight Howard gresenis, nes:1) 2008m. dejimu konkurso cempionas2) 1 saukimas3) 5 kartus All Star4) 5 kartus All NBA Team5) 4 kartus All-Defensive team6) 3 kartus Defensive Player of the Year7) Metai is metu vienas is pirmuju pagal atk. kam., blokuotus metimus, fg%, ft attemptus.7) Padares daug NBA rekordu8) Zaide starte uz Team USA9) Naismith prep player of the year


Kam tu man kiši karjeros jo apdovanojimus, jeigu aš sakau, kad DABAR Bynum'as pasiekė DH lygį, ne prieš penkis metus.

TrololoD_Flash. Jo komentaruose labai daug faktinių klaidų. Jisai smarkiai išaukština Kobe ir visus Lakers žaidėjus. Imkim, jam rungtynėse tarp Lakers - Magic Bynumas pasirodė taip pat gerai, kaip ir Howard'as. Jei tau faktas čia, tai ne tau kalbėti apie NBA. Bynumas tose rungtynėse nepastebimas buvo. Rungtynes peržiūrėjau 3 kartus.Na, ką aš kalbu. Patys pasižiūrėkit:Tai kas geriau?


Howardo taiklumas >50 procentų iš žaidimo, ~50 procentų nuo baudų, keturios klaidos per 20 daugiau žaistų minučių.

Bynum - 5 off rebai per 26 min, DH - 4, žaidžiant praktiškai visas rungtynes.

Stat per minute rodikliu jie niekuo nesiskyrė
Žiūrėti...
2012-01-23
0
2
Atsakyti
AistisTday, visi žinome, kad esi gan protingas žmogus ir mokantis apginti savo nuomone. Bet tu per daug aukštini Lakers narius. Pvz, kad ir dabar pilna faktu/įrodymų, kad Howardas žymiai geresnis už Bynuma, bet tu vistiek bandai įrodyti, kad Bynumas kuris yra lėtesnis, mažiau pasportavęs yra geresnis už atletiska, greita Howarda. Du Bynumo pranašumai tai baudos ir ūgis, daugiau nieko... Taigi bent kartą baik aukštinti tuos Lakersus. :)


Oi oi oi, mažiau pasportavęs :DD GERI FAKTAI/ĮRODYMAI.

Bynum'as stipresnis fiziškai už Howardą, tas mažiau pasportavęs vpš ne į temą.

Baudos, ūgis, reach'as, nervai, post move'sai, komandine gynyba.

Howardas greitas? Come the fuck on, jis pagal savo atletiškumą vėžlys.

Bynumo reach'as atperka Howardo atletiškumą, kaip minėjo His_Airness.

Subtilumas prieš efektingumą, daro tą patį, tik atrodo gražiau.
Žiūrėti...
2012-01-23
0
2
Atsakyti
Megstu miltusD_FlashMegstu miltusTday, dabar tu butums magic fanas, tai neabejotinai sakytum, jog D12 zymiai geresnis ir net nesiplestum i tokias diskusijas. Dabar nori iskelti kazkoki Andrew. Gal geriau tegu vertina kuris geresnis tie zmones, kurie nepalaiko nei magic, nei lakers? Ir jau atsibodai su savo nesamoningais lyginimais, tiek su savo Kobe aukstinimais, tiesiog tu visiems rakstis subinej, gali jau neberasyti, niekam neidomu.Įdomu,jo komentarai nors logiški,paremti faktais ne taip kaip kitų:Žalgiris gaidys,Rytas Čiulpia,ir t.t....o jai ne apie Ryta ar Žalgirį,o NBA,tai visi turi savo favoritus prisižiūrėja gražių filmukų YouTube,pamatę stats.ir ale viską žino jau. rėkia į akis kad vienas geresnis už kitą bet nieko neįrodo.apskritai apie NBA Bnews.lt gali komentuoti tik du vartotojai,TDaY ir His Airness,kiti nelabai ką žino.Ir tu pats negali nekomentuoti, nes zinok ziauriai juokingai atrodo, kai tu keikiesi kaip mazas vaikas. Tu pyderas ar ka? P. S. as niekada gyvenime nelyginau krepsininku, nes as nekazkoks debilas kaip tday, visi turi minusu, kiti pliusu. Ir tamsta, po kablelio dedasi tarpas.


Žmogau tu į savo fotkę ir nick'ą pasižiūrėk, savo principais besiremdamas, nebūtum parašęs nei vieno komentaro.

Juokiasi puodas, kad katilas juo...geresnis.
Žiūrėti...
2012-01-23
0
1
Atsakyti
NeEkspertasNa nenoriu prikarkseti Tday del jo traumu. Bet jeigu Bynumas butu lygus howardus , su siais mainais sutiktu Magic vadovai, taciau jie praso gasolio ir drew. Na manau ju nuomone taip pat svarbi :).P.S. kaip atsakyti i komentara?


Magic vadovai bando griebt šiaudo ir laukt iki galo, KOL LAL ką nors daugiau pasiūlys, nors jie aiškiai pasakė, kad Gasolis + bynum daug geriau negu Howard.

Vienaip ar kitaip Magic lauks iki trade deadline'o.
Žiūrėti...
2012-01-23
1
1
Atsakyti
AnonimasTDaY (-1.34) AnonimasTDaY (-1.34)VERKIANT reikia įžaidėjo, reik kaip nors gaut harrisą iš jazzų, arba laukt kol grįš blake'as, vienintelis tritaškius pataikantis žaidėjas šįmet LAL.Be to, Kobei reik atsisakyt clutcho metu su tokiu riešu mėtyt tritaškius, nieko iš to nebus.Tiesa pasakius as irgi galvoju kad kobe vien del rieso nepataike. Greit menuo praeis nuo traumos ir dar neissigydo. Del rieso dar taip sugalvot reikia :D .Tai, kad jis spaudžia tą traumą, žaidimas per ją tikrai nepadeda išgydyt traumos. Nežaisdamas galėjo per savaitę - dvi išsigydyt tą traumą ir žaist, bet realiai tai tas riešas jam netrukdo būt toliau TOP 3 žaidėju lygoj, o galų gale, jis vienintelis traukia LAL puolimąPripazink kad kobe aisku ne kaip lebronas visiskai nepataikantis, taciau paskutinemis sekundemis nesamones darantis zaidejas, kuris skandina komanda su savo debiliskais veiksmais.Dar laukiam tavo pasakymo kad 30 metimu tai labai normalu visus tuos savo top3 zaidejo taskus kobe ir renka del to kad daro po 25 metimus per kiekvienas rungtynes.Darytu bent 1/3 maziau kaip visi normalus zaidejai tai nebutu joks top 3 ar top 5 .


Jis kiekvienas rungtynes atlieka 3-4 metimus paskutinėm atakos sekundėm, man tas jo metimų skaičius nieko nereiškia, kai procentas metimų geras. YPAČ tada, kai Gasol'is prie Browno "sistemos" miręs ir vienintelis pastovus 14-16 taškų scoreris be kobės yra Bynum'as.
Žiūrėti...
2012-01-23
0
4
Atsakyti
RyuzakiTDaYRyuzakiTDay, kas geresnis Iversonas ar Kobe? (juk ju stats irgi identiski) supranti, kad nera kaip palygint zaideju, visu pirma, treneriu schemos, antra, role komandoje, trecia pati komanda?Ir vėl tu -.-TAME IR ESMĖ, KAD JIE VIEN DĖL ROLĖS KOMANDOJ NĖRA LYGUS STATISTIKAI ŽAIDĖJAI. Bynum'as būdamas trečiu option'u daro beveik tą patį ką DH pirmu.Negana to, Bynumas turi charakterį, kurio Dwight'as niekad neturėjo, dėl to gali nesitikėt jo clutch'iniuose momentuose.aga ir vel as :Pkaip apibudini ta charakteri? nes ne pasakei, o nuvemei. charakteri turi kiekvienas zmogus, gal charizma? Tokiu atveju pas Howard'a jos daugiau :)


Charizma šūdas aikštelėj, man neįdomu koks jis juokingas. Shaq'as buvo juokingas, bet sugebėdavo surimtėt atėjus varžybom, DH to dar nesuprato
Žiūrėti...
2012-01-23
1
4
Atsakyti
AnonimasTDaY (-1.34)VERKIANT reikia įžaidėjo, reik kaip nors gaut harrisą iš jazzų, arba laukt kol grįš blake'as, vienintelis tritaškius pataikantis žaidėjas šįmet LAL.Be to, Kobei reik atsisakyt clutcho metu su tokiu riešu mėtyt tritaškius, nieko iš to nebus.Tiesa pasakius as irgi galvoju kad kobe vien del rieso nepataike. Greit menuo praeis nuo traumos ir dar neissigydo. Del rieso dar taip sugalvot reikia :D .


Tai, kad jis spaudžia tą traumą, žaidimas per ją tikrai nepadeda išgydyt traumos. Nežaisdamas galėjo per savaitę - dvi išsigydyt tą traumą ir žaist, bet realiai tai tas riešas jam netrukdo būt toliau TOP 3 žaidėju lygoj, o galų gale, jis vienintelis traukia LAL puolimą
Žiūrėti...
2012-01-23
1
3
Atsakyti
NeEkspertasDh12 ar Drew? Atsakymas vienas dh12. Na taip gal ju statsai beveik vienodi, taciau (!!!) Howardas labiau fiziskai pasirenges, ir jis isvengia traumu. Atsimeni sveika TMAc? jis ir nesveikai zaisdavo, bet traumos ir visiskai krito statsai. Nelinkiu blogo bynumui, tik suprask, jog jis jaunas ir jau turi problemu su keliais, o Howardas ne. Sveikas Bynumas Howardui prilygtu, bet traumos zaidimo dalis, ir jos Bynumo zaidimo kokybe mazina.P.S. Manau bynumas yra 2 zaidejas, galintys pristabdyti Howardas (1Perkinsas)P.P.S. O geriausiai howarda stabde tai Yao MIngas :)


Traumos, traumos. Jis jau pusantrų metų neturi problemų su keliais, netgi daugiau negu pusantrų ir negana to, lokauto metu daug dirbo ant kelių stiprinimo, kas matos ir jo žaidime.
Žiūrėti...
2012-01-23
1
1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 35 ··· 70 ··· 105 ··· 140 ··· 173 174 175 176 177 ··· 208  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai