Nuotr.: fotodiena.lt
Nuotr. fotodiena.lt

2023 m. rudenį „SMART WAY“ ir „Moterų Lietuvos krepšinio lyga“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį pagal formulę 3+3. Po prabėgusios darbingos vasaros ir pirmųjų partnerystės metų, šiemet naują sezoną „SMART WAY MLKL“ pradės dar geriau pasiruošusi. 

Artėjančiame „SMART WAY MLKL“ sezone A divizione varžysis 6 ir pernai dalyvavę klubai, B divizione komandų skaičius išaugs nuo trylikos iki aštuoniolikos, o Baltijos lygoje – iki šešiolikos ekipų. 

„Man labai patinka entuziazmas, kurį pamačiau komandų veiduose, – neslėpė „SMART WAY MLKL“ prezidentas Arvydas Klovas. – Jei sezono pradžioje viskas atrodė šiek tiek apsnūdusiai ir tokioje letargo būsenoje, tai sezono pabaigoje komandų narių veiduose matėsi entuziazmas. Tai man būtent ir sukelia didžiausią įspūdį bei įkvėpimą. Per vasarą matau su kokiu užsidegimu klubai formuoja naujas sudėtis, gal kiekviena komanda vis kažkaip kitaip, bet tai labai džiugina.“

Tinklalapyje moterulyga.lt – interviu su A. Klovu ir „SMART WAY“ direktore Rasa Klešnieks apie turėtus lūkesčius, pasiruošimą naujam sezonui, siekiamą lygos matomumą ir „Krepšinio verpstės“ projektą.

Pokalbis su „SMART WAY MLKL“ prezidentu A. Klovu.  

– Arvydai, pirmasis MLKL sezonas nugulė į lygos metraščius. Kaip jis prabėgo Jūsų akimis?
– Man asmeniškai tai buvo labai įspūdingas sezonas. Viena vertus, kadangi viskas nauja, kita vertus, pavyko suprasti ir perprasti kas, kaip, su kuo ir dėl ko. Labai smagu atrasti puikią komandą, prie kurios vėliau prisijungė ir Dagnė (Gaidytė). Gražus ir įspūdingas sezonas. 

Ar pavyko įgyvendinti užsibrėžtus tikslus sezono metu? Galbūt jie ir buvo šiek tiek didesni, bet jei žiūrėti bendrai ir atsigręžti, manau, pavyko puikiai. Buvo žengtas nemažas žingsnis į priekį ir kalbant su komandomis, jų vadovais, supratau, kad jie pajuto naują energiją ir bangą. Galbūt ją mažiau pajuto žiūrovai arba krepšinio mėgėjai, tačiau ne per vienerius metus tokie dalykai pasidaro. Perspektyva yra nebloga.

– Kokių pamokų Jūs, kaip verslininkas, galbūt išmokote šiame dinamiškame moterų sporte?
– Geras klausimas, kažkaip nesusimąsčiau apie tai. Jei žiūrėti per verslo prizmę, gal labiausiai išskirčiau naują žmonių ratą. Nebuvo taip, kad tai kažkaip tiesiogiai pakeitė verslą, bet pamačiau kitokį mąstymą, nes teko bendrauti ir su LKF, ir su LKL vadovaujančiais žmonėmis, atsirado naujų kontaktų su miestų savivaldybėmis. Pamačiau didesnį pasaulį, nes teko apsilankyti ir FIBA būstinėje, susitikome su Jorge Garbajosa. Prasiplėtė mano akiratis itin stipriai ir davė asmeninį stimulą galbūt ne tiek verslo prasme, bet kaip žmogui.   

Nuotr. M. Baranauskas

– Uostamiestyje po sezono turėjote MLKL ir klubų atstovų susirinkimą. Kuriuos labiausiai tobulintus aspektus ir idėjas jame išsigryninote? 
– Pastabų mes iš tikrųjų sulaukėme. Iš to susirinkimo įstrigo gal ne tiek kažkokios pastabos, o kaip mes toliau dirbame. Mūsų labai didelis noras yra pardavinėti rungtynių bilietus ir nustoti nemokamai dalinti kvietimus. Komandoms tai atrodo didžiausias ir sudėtingiausias iššūkis. Buvo daug diskusijų ir labiausiai susijusių su finansais, kurie riboja, bet stengsimės su šia problema susitvarkyti. 

– Kaip manote, ar šiuo tarpsezoniu pavyko tinkamai pasiruošti rudeniui?
– Manau, pavyko pasiruošti visai neblogai, dirbome tam visą vasarą ir norime startuoti pilna koja. Praėjusį sezoną gavosi taip, kad visi prie lygos prisijungėme jau eigoje ir bėgte įšokome į traukinį. Šiemet pradedant nuo medijų dienų, pasiruošiamųjų darbų arenose, techninių sprendimų, filmavimų, visais aspektais kolektyvas dirba ir būsime dar geriau pasiruošę.    

 – Kokius pagrindinius tikslus moterų lygai keliate kitiems metams?
– Tikslas yra būti matomiems. Mūsų didžiausias tikslas yra būti matomiems kaip įmanoma daugiau, dėsime visas pastangas, kad mus pamatytų ne tik patys artimiausi moterų krepšinio gerbėjai, bet ir kiti žiūrovai. Antras dalykas, po truputį pabandyti pildyti arenas, kurios, ne paslaptis, yra pakankamai tuščios. Ir žinoma – finansai, toks klausimas, kuris nežinau ar tiesiogiai susijęs su krepšiniu, bet viskas labai susipynę. Norime pritraukti rimtų rėmėjų tam, kad galėtume dar labiau augti.

– Esate pagrindinis „Krepšinio verpstės“ projekto iniciatorius, galbūt galite plačiau papasakoti apie šią iniciatyvą? 
– Tai vienas rimčiausių projektų, su kuriuo norime startuoti šiais metais. „Krepšinio verpstės“ įvaizdinį klipą nusprendėme nufilmuoti „Žalgirio“ arenoje ir vyrų komanda mielai sutiko. Tik ten nutiko toks nenumatytas atvejis, kadangi dingo Justės Jocytės „Krepšinio verpstės“ apranga ir ekspromtu ją teko aprengti „Žalgirio“ marškinėliais (juokiasi). Galbūt gavosi dar net geriau, nes sukėlė nemažai klausimų kuo čia susijęs „Žalgiris“ ir Justė? 

O „Krepšinio verpstė“ yra mano idėja, kurios tikslas yra kaip įmanoma priartinti mergaičių, merginų ir moterų galimybes siekti krepšinio aukštumų taip pat kaip vyrai. Joms yra sunkiau pradedant nuo mažų mergaičių, kurių komandos sunkiai surenkamos, ir baigiant aukščiausia moterų lyga bei finansavimo klausimu iš savivaldybių. Jaučiame nelygybę ir norime joms pagelbėti siekiant aukščiausių rezultatų. 

– Dabar nemažai kalbama apie 3x3 krepšinį, ar matytumėte tai kaip terpę, kuri padėtų moterų krepšiniui Lietuvoje vėl iškilti?
– Gal ir galėtų. Mes, kaip lyga, viduje apie tai dar nediskutavome, bet aš matau, ką vyrų 3x3 rinktinė nuveikė olimpiadoje ir Europoje – tai iš tikrųjų yra galimybė būti pamatytiems. Lietuvoje galbūt tai yra neblogas variantas mąstant kaip pritraukti žiūrovą.  

– Ar šiuo metu galima atspėti, kas artėjantį sezoną turi didžiausius šansus tapti MLKL čempionėmis?
– Aš labai džiaugiuosi, kad ne (juokiasi). Ir turiu tam argumentų, nes kiek žinau yra formuojamos trys stiprios komandos, tačiau ir likusios ekipos gali mus nustebinti. Šis sezonas tuo ir bus ypatingas, jog tikrai neaišku kaip čia viskas baigsis. Mes to ir siekiame, norime, kad visi klubai stiprėtų, būtų intriga bei nuo to tik augs pati lyga. 

Interviu tęsiamas su „SMART WAY“ direktore Rasa Klešnieks. 

– Prieš beveik metus „SMART WAY“ ir „Moterų Lietuvos krepšinio lyga“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį, ar pirmieji partnerystės metai pateisino lūkesčius? 
– Labai tikslus jūsų klausimas – bendradarbiavimas ir partnerystė. „SMART WAY“ tikslas buvo ir išlieka aktyviai įsitraukti į darbus, ir įvairiais būdais, ne tik finansiškai, padėti moterims tobulėti bei kelti moterų lygos žinomumą.

Norime, kad kuo daugiau žmonių atrastų moterų krepšinį ir kad kiekvienos rungtynės būtų maža šventė, į kurią vis norisi sugrįžti. „SMART WAY“ jau pajuto šią šventę ir norime ją tęsti. Kartu džiaugiamės, kad krepšinio mylėtojai susipažįsta su mūsų prekės ženklu, išbando mūsų produktus ir, svarbiausia, jaučia jų teikiamą naudą. Mums tai yra svarbiausia.

– Kaip prasidėjo ir vyko Jūsų bendradarbiavimas su MLKL viso praėjusio sezono metu? 
– Praėjusiais metais merginos mus džiugino nuostabiu žaidimu, o mes atsidėkojome garsiais šūksniais, plojimais, puikiomis emocijomis ir „SMART WAY“ dovanomis – kokybiškais maisto papildais, kad merginoms nepritrūktų svarbiausių vitaminų ir mineralų.

Turėjome nuostabią fotosesiją ir vaizdo įrašų filmavimą, kurių metu galėjome artimiau susipažinti su žaidėjomis – jos yra be galo atsidavusios savo darbui, kovingos moterys. Supranti, kiek daug jos gali pasiekti, jei tik sudarysime joms tinkamas sąlygas tobulėti ir atsiskleisti. Labai džiaugiuosi, kad „SMART WAY“ yra viso to dalis. Tikiuosi, kad daugiau verslų įžvelgs potencialą ir prisijungs prie šios bendruomenės.

Nuotr. K. Linkevičiūtė

– Ar esate patenkinti dėl „SMART WAY“, kaip prekės ženklo, matomumo per šį sezoną?
– Reklamos niekada nebūna per daug. Žinoma, būtų smagu sulaukti daugiau merginų įsitraukimo, nes tik kartu dirbant galime pasiekti geriausių rezultatų. Bet tam turime laiko, sugalvosime naujų projektų, kaip kartu didinti „SMART WAY“ ir moterų krepšinio žinomumą.

Tačiau mes nesiekiame vienadienio populiarumo bet kokia kaina. Mums svarbu, kad vartotojas suprastų, kodėl jam verta rinktis „SMART WAY“, išmoktų atsirinkti kokybę ir nesivadovautų vien spontaniškais sprendimais.

 – Galbūt ateinančiam sezonui esate pagalvoję ir apie naujas iniciatyvas ar bendrus projektus, kuriuos rengtumėte kartu su MLKL?

– Norai lieka tie patys – populiarinti moterų krepšinį ir kurti šventę žiūrovams. Atrakcijos ant parketo yra vienas iš būdų, kaip užpildyti pertraukėles, jog aistruoliai nenuobodžiautų ir parsineštų namo ne tik geras emocijas, bet ir dovanas. Išduosiu paslaptį, kad „SMART WAY“ naujam sezonui ruošia neįtikėtinų naujienų ir rungtynių sirgaliai turės galimybę su jomis susipažinti vieni pirmųjų.

– Koks yra didžiausias Jūsų įmonės noras per šiuos trejus bendradarbiavimo metus?
– Noras siekia toliau nei trejus metus. Norime, kad mūsų krepšininkės liptų ant 2027 m. vyksiančio Europos čempionato prizininkų pakylos, pasipuošusios Lietuvos marškinėliais su „SMART WAY“ logotipu.

Komentarai:
Ši naujiena dar neturi komentarų. Būk pirmas, išreiškęs savo nuomonę!
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.