„SMART WAY MLKL“ turi dar vieną rėmėją. Prie Moterų lygos partnerių rato jungiasi dekoratyvinės kosmetikos gamintojas „Golden Rose“.
Mėnesio MVP tapusias „SMART WAY MLKL“ A diviziono krepšininkes ir į simbolinį penketą patekusias žaidėjas nauji lygos draugai apdovanos išskirtiniais prizais.
„Moterų lygos sezonas jau įgavo pagreitį, išvydome daugybę neįtikėtinų pasirodymų, tad norime dar papildomai paskatinti ir geriausias A diviziono krepšininkes, o tai padaryti mums padės „Golden Rose“, – džiaugėsi „SMART WAY MLKL“ direktorius Alvydas Jocys. – Norime, jog su aukščiausios kokybės makiažo produktais kiekviena lygos žaidėja jaustųsi ypatingai ne tik aikštelėje, bet ir už jos ribų.“
Jolita Ramanauskienė, „Golden Rose“ verslo vystymo vadovė, džiaugiasi atsiradusia proga prisidėti prie Moterų lygos ir tiki, kad tai nebus tik vienerių metų projektas, o viskas išaugs į įlgametę partnerystę.
Pasaulinio lygio, jau ne vieną dešimtmetį Lietuvoje puikiai žinomas ir mėgiamas, turkiškas dekoratyvinės kosmetikos prekės ženklas „Golden Rose“ siūlo gausų makiažo priemonių asortimentą. „Golden Rose“ keliami itin aukštos kokybės gamybos ir prieinamų kainų principai ir būtent dėl šio savo išskirtinumo – jų aukštos kosmetikos kokybės bei prieinamos kainos kiekvienam.
Šį sekmadienį (spalio 27 d.) 15 val. uostamiestyje vyksiančiose rungtynėse tarp Klaipėdos LCC ir Vilniaus „Kibirkšties“, naujieji Moterų lygos partneriai pirmiesiems 100 į Michealsen centrą susirinkusių sirgalių įteiks simbolines dovanėles.