Naujam sezonui aktyviai besiruošianti „SMART WAY MLKL“ pristato dar vieną pagrindinį rėmėją. Moterų lyga užmezgė naują partnerystę su „Pastatų diagnostika ir statyba” (PDS).
Įmonės veiklą 2006 m. pradėję naujieji lygos rėmėjai atlieka statybos darbų techninę priežiūrą, statybų auditą, kadastrinius ir geodezinius matavimus, pastatų energinio naudingumo sertifikavimus, statinių techninę priežiūrą ir jų ekspertizę, sandarumo testus
Vienas iš tų, kurie iš arti mato moterų krepšinio virsmą ir nusprendė prie jo prisidėti yra „PDS“ vadovas Gediminas Butkus.
Verslininkas Saulės mieste vykusioje Karalienės taurėje Gerdą Raulušaitytę apdovanojo mažojo finalo MVP prizu, o „SMART WAY MLKL“ sezono uždarymo šventėje įteikė A ir B diviziono rezultatyviausių žaidėjų statulėles.
„Buvo labai įkvepianti ir nuoširdi šventė, – apie „SMART WAY MLKL“ uždarymo renginį kalbėjo Butkus. – Jautėsi, kad tai daugiau nei sportas – tai bendruomenė, kuri tiki moterų krepšinio augimu. Pamačiau daug motyvuotų žmonių, kurie ne tik žaidžia, bet ir prisideda prie šio sporto vystymo. Pajutau, kad MLKL daugiau nei krepšinis – tai stipri krepšinio bendruomenė su vertybėmis, svajonėmis ir neišsenkančia motyvacija.
Tai renginys, iš kurio išėjau ne tik pasidžiaugęs MLKL sezono pasiekimais, bet ir su tikėjimu, kad šis judėjimas tikrai turi ilgalaikę perspektyvą. Džiaugiuosi galėdamas būti to dalimi.“
– Koks buvo pirmasis įspūdis prisijungus į lygos partnerių ratą ir ką pamatėte po gyvų pokalbių su lygos vadovais?
– Nuo pat pirmų pokalbių su lygos vadovais pajutau skaidrumą, profesionalumą ir aiškią MLKL viziją. Pokalbiai su lygos direktoriumi atskleidė gilų jo strateginį požiūrį – jis žiūri ne vien į dabartį, bet planuoja 5 metus į priekį, kalba apie stiprios lygos kūrimą, sportininkių ugdymą, jaunimo integravimą, tarptautinius turnyrus. Mane sužavėjo jų tikslas sukurti tvarią, skaidrią ir atvirą moterų krepšinio ekosistemą.
Supratau, kad tai nėra vienkartinis projektas – tai ilgalaikė, kryptinga veikla, kuriai norisi padėti augti. Pamatėme, kad mūsų vertybės sutampa – noras kurti ilgalaikį pokytį, prisidėti prie merginų krepšinio augimo ir stiprios moterų lygos.

– „PDS“ taps pagrindiniu Moterų lygos partneriu. Ko asmeniškai tikitės iš šio bendradarbiavimo?
– Norime ne tik prisidėti finansiškai, bet ir aktyviai dalyvauti kuriant pridėtinę vertę lygai. Norime, kad ši partnerystė nebūtų vien logotipas ar reklama. Tikimės kartu su lyga inicijuoti socialinius projektus, edukacinius renginius, galbūt net stipendijas sportininkėms, kurios jungia sportą su mokslu.
Asmeniškai labai norėčiau, jog šis bendradarbiavimas įkvėptų daugiau verslų atsigręžti į moterų sportą ir pamatyti jame milžinišką potencialą. Tikiu, kad tai bus mūsų visų bendra pergalė ne tik sporto aikštelėje.
– Jau trečius metus remiate Šilutės „Šilutė–PDS“ komandą, žaidžiančią NKL pirmenybėse. Kaip kilo idėja ir kodėl nusprendėte prisidėti prie moterų krepšinio?
– Prieš trejus metus prisidėjome prie šios vyrų komandos rėmimo, nes matėme, jog vietinei bendruomenei reikia palaikymo – norėjosi būti naudingais kultūrine ir socialine prasme. Su vyriška komanda dirbame tam, kad padėtume jiems augti tiek sportiškai, tiek struktūriškai.
Tačiau augant patirčiai supratome, kad moterų krepšinis – tai sritis, kuriai irgi labai reikia palaikymo. Nusprendėme prisidėti ten, kur lyga turi aiškią vizija, kur vadovai turi aiškius tikslus, kur milžiniškas potencialas bei kur mūsų indėlis gali būti prasmingas. Norime būti tarp tų, kurie padeda moterų sportui pakilti į aukščiausią lygį.
– Jūsų įmonė savo veiklą pradėjo prieš beveik 20 metų (2006 m.). Kas labiausiai paskatino pastaruosius metus vis labiau įsitraukti į sportą ir kurti naujas partnerystes šioje sferoje?
– Brandos laikotarpiu kiekviena įmonė pradeda žiūrėti plačiau – ne tik į pelną, bet ir į paramą bendruomenei. Norisi dalį pelno grąžinti bendruomenei, prisidėti prie pozityvių pokyčių.
Sportas – tai vertybės, disciplina, komandinis darbas, siekis būti geriausiu – viskas, ką vertiname ir savo įmonės kultūroje. Partnerystės sporte mums padeda tą kultūrą stiprinti ir skleisti. Dabar tai tapo mūsų identiteto dalimi – esame verslas, bet tuo pačiu ir socialiai atsakinga organizacija, kuri nori kurti vertę plačiau nei tik ekonomine prasme.
O nauja mūsų partneryste su MLKL prasidėjo dėl to, nes mus sužavėjo lygos vadovų profesionalumas ir jų užbrėžtas tikslas sukurti tvarią, skaidrią bei stipria Lietuvos moterų krepšinio lygą.
– Lietuvos moterų rinktinė po dešimtmečio grįžo į Europos čempionatą, pastarąjį sezoną stipriai išaugo ir dėmesys Moterų lygai. Ką apskritai manote apie šio moterų sporto virsmą mūsų šalyje?
– Visų pirma, iš visos širdies Lietuvos moterų rinktinei linkiu užlipti ant aukščiausio nugalėtojų pakylos laiptelio. O apskritai kalbant apie moterų krepšinį, tai labai džiuginanti tendencija ir manau, kad gyvename labai įdomiu šio sporto laikotarpiu.
Džiugu, kad po ilgų metų tylos moterų krepšinis eina į aukštumas, kurių jos yra vertos. Tai nėra atsitiktinumas – tai dirbančių komandų, lygų vadovų ir svarbiausia, pačių žaidėjų atkaklaus darbo rezultatas. Tam, kad šis augimas taptų tvarus, reikia pastovaus sisteminio dėmesio: nuo vaikų iki profesionalių, nuo vietinių turnyrų iki nacionalinių lygų, nuo trenerių bei komandų iki lygos vadybos.
Kuo daugiau kalbėsime, rodysime ir remsime, tuo greičiau moterų sportas pasieks pelnytą vietą. Lietuvoje jau kurį laiką turime puikių pavyzdžių, kad moterų sportas gali įkvėpti, susitelkti ir auginti auditorijas. Ir šis virsmas dar tik įsibėgėja – tai tarsi tylus, bet galingas judėjimas. Ir jei galime prie jo prisidėti – esame labai laimingi.