Chicago Bullsjuk cia be ginybos zaidzia ir deriniu, tai nafik toki kaip Varejao ar kiti aukstaugiai kurie nieko gero neparodis? Howardas nors ir po traumos, bet ir tai yspudingiau pasirodis,


Patys žaidėjai ASG renginį laiko kaip jų darbo įvertinimą ir aš tam pritariu - ASG turi žaisti tie, kurie turėjo geriausią sezono pusę, o ne tie, kurie gražiausiai deda, ar žaidžia tik vienoj aikštės pusėj besivaikydami skaičių; ar už "life-time achiev." kaip kad buvo pernai su Styvu. Tad Varejao tikrai vertas, kaip ir Noah kur kas vertesnis už Kg.
Žiūrėti...
2013-01-04
3
4
Atsakyti
"Jie kaip jauna komanda pasiimė tuos, kuriuos turėjo pasiimt."

Nixuja sebe jauna - antra pagal amžių komanda(29,3m), vyresnė net už LAL. Net atmetus Billupsą su Hillu, ten dar yra 7 trisdešimtmečiai.

Nors jei vertint bendrai gyvenimo prasme, tai jo, jaunuomenė, kurie dar tik pradeda gyvent, viskas dar prešaky... :D
Žiūrėti...
2013-01-04
1
0
Atsakyti
Keletas nuomonių apie Clippers iš žmonių, kurie pragyvena iša analizių susijusių su NBA:

This should go without saying, but because they're named the Clippers, people are awaiting the collapse, the same way they're anticipating Kim and Kanye's divorce before they even get married. I can't speak for Kimye, but the Clippers aren't going away. They might not retain the top overall spot in the NBA standings once they hit some tough stretches in the schedule (incredibly, the Oklahoma City Thunder sit only a game behind even after 17 consecutive Clippers victories), but they will rightfully remain among the upper echelon and should accept nothing less than a place in the conference finals.

The key to the Clippers is balance: They rank among the top five defensively and offensively, and their second unit is just as potent as their starters. ***

Best team in the NBA?

Jeff Caplan: It’s the Clippers, hands down. No team can score in as many ways, is as deep, has an always-in-control floor general at point guard to handle every situation or is having as much fun as the other L.A. team.

Scott Howard-Cooper: The Clippers at the moment. Yes, the competition has been pretty soft, but the Clips can’t be penalized for that. They are mostly dominating the teams they should be dominating, the sign of a team locked in, in play and attitude. And when the winning streak was threatened at Utah, down big, on the second night of a back-to-back, when they could have just been satisfied with all the victories that had come before, the Clippers showed a champion’s heart by instead adding another victim. They are defending, they are pretty efficient on offense, and they have the intangibles of leadership and composure.

Sekou Smith: Is it really that simple? No team has played better, of late, than the Clippers.

__________________________________________________________________________
Žiūrėti...
2013-01-04
1
0
Atsakyti
BenasM.Barnes'as žaidžia nuostabiai. Yra 8 lygoje pagal plius/minus, atlieka tikrai didesne role už Butleri(bent kol kas)


Faktas.
Žiūrėti...
2013-01-04
1
0
Atsakyti
p.s. Atsižvelgiant į tai, kad šiemet gali būti 3 puolėjai be centrų, tai galbūt sukeisčiau Z-Bo vietoj Marco, nes pritardamas Barklio nuomonei manau, kad šį sezoną Z-Bo demonstruoja geriausią žaidimą vakauose tarp priekinės linijos žaidėjų. Tačiau nėr bėdos ir dėl Marco, čia gal labiau simpatijų klausimas. Žiūrėti...
2013-01-04
2
4
Atsakyti
Jump_ShooterSveiki, pasidalinkim savo starting five :) Stai maniskis:West: Marc Gasol, Blake Griffin, KD35, Kobe, CP3.East: Varejao, Lebron James, Melo, D Wade, Rondo.


Mano būtų identiški penketukai, tik Hardenas vietoj Kobe. Priežastis elementari - Hardenas kaip "go to guy" su jauniausia NBA komanda ir vardo neturinčiais žaidėjais sėdi sau 6'oj vietoj vakaruose su 18/14. Gio daugelio Lakers lyderiu vadinamas Bryantas turėdamas šalia savęs 3 būsimus Hof'us, 6 ASG rungtynių dalyvius trinasi 11`oj vietoj vakaruose laimėdamas mažaiu nei kas antras rungtynes. Vien dėl komandos nesėkmių nevertas ASG renginio, juolab startinės vietos. Iš kitos pusės nebūtų nusikaltimas, jei ir dalyvautų, nes ne pirma toks atvejis- tarkim Love irgi buvo renkamas iš lūzerių komandos į ASG vien dėl skaičių.
Žiūrėti...
2013-01-04
2
4
Atsakyti
BIG_OClipperiai ims. LAL dar nėra ta komanda, kurios visi tikėjosi. Čia panašiai, kaip Heat 2011, kol įsivažiavo tai pusę sezono praėjo, o dabar šluoja visus. Be to Clippers turi žymiai geresnį suolą.


Heat jau pirmą sezoną laimėjo 58 W, t.y. 71% pergalių, o blogiausias rezultatas buvo sužaidus 17gm - 9/8, kas yra virš 50%. LAL sužaidus 2 ketvirtadalius sezono vis dar turi žemesnį nei 50% laimėjimų rezultatą.

Netinkamas pavyzdys. Nors Lakers žaidimas turėtų šiek tiek apsitvarkyti/pagerėti, bet drastiškai nepasikeis. Geriausiu atveju 44-46W ir 6-8 vieta RS bei po pirmo roundo žvejyba.

Galimas scenarijus, kad į PO išvis nepateks, nes tam reikia būt surinkus ~45w, tad likusią sezono dalį Lakers turi laimet 60% likusių sezono rungtynių, o žvelgiant į tvarkaraštį, tai visi sunkumai priešaky.

......................................................

Atsakant į temą, tai Clippers šiai dienai yra geriausia ne tik LA komanda, bet ir apskritai visos NBA. Rodo gerą, gražų žaidimą, yra realūs contenderiai.
Žiūrėti...
2013-01-04
1
2
Atsakyti
"jis tapo daug komandiskesnio zaidimo stiliaus zaidejas" ...

stipriau suklyst sunku būtų - mažiausiai perdavimų atliekantis gynėjas lygoj.
Žiūrėti...
2013-01-04
1
0
Atsakyti
Neblogai, nors man geriausias J.R dėjimas ir tuo pačiu sudėtingiausias šitas:

http://www.youtube.com/watch?v=Fg-noMlGM...
Žiūrėti...
2013-01-04
0
1
Atsakyti
lal123tromoosP.S. Apskritai itin retas atvejis, kad profesionalus sportininkas-atletas būtų aukštesnės kultūros ir atrodytų geokai protingesnis už savo klubo savininką.Nelaikau ir as Romanovo uz pavyzdi,taciau lieku prie savo nuomones,jog bet koks pridurkas simtu milijonu nesusikrautu.. Manau del jo ivaizdzio kaltos ekstravagantiskumas,o ne smegenu trukumas.


2 labai slidūs dalykai trumpai:

1) Tie "šimtai milijonų" nebūtinai yra jo ir niekad jo nebuvo, tai interesų grupės $.

2) Tų šimtų mln jis jau nebeturi.

p.s. O šiaip derėtų žinoti, kad protas ir dideli $ nebutinai susiję ir nebūtinai konstanta. Yra didelė dalis proto šviesulių, kurie yra biedni (lyginant su pasaulio turtingaisiais) ir yra galybė bukų, siauro akiračio, pasaulėžiūros, kurie susikrovę krūvas mln - nuo to protingesni jie neatrodo ir protingesniais netampa.
Žiūrėti...
2012-12-22
0
1
Atsakyti
P.S. Apskritai itin retas atvejis, kad profesionalus sportininkas-atletas būtų aukštesnės kultūros ir atrodytų geokai protingesnis už savo klubo savininką. Žiūrėti...
2012-12-22
1
0
Atsakyti
Aukštos moralės, didelio IQ žmogus. Geras, sektinas pavyzdys jaunimui (čia ne religiją turiu omeny).

Kaip žaidėjas taip pat puikus.
Žiūrėti...
2012-12-22
1
0
Atsakyti
p.s. Ir nesuprask klaidingai, man Love, kaip ir Griffinas kaip žaidėjai labai patinka ir jų komandos patinka, malonu stebėti tiek T-White, tiek Clippers žaidimą, bet iki rimtų žaidėjų, juolabiau legendinių žaidėjų jiem labai laaaaabai daug trūksta, šiai dienai praraja milžiniška ir sunku nuspėt ar ji susiaurės. Žiūrėti...
2012-12-21
1
0
Atsakyti
To Magelano_Paradoksas:

Trumpai:

1) Taip, Love ko gero(!) bus geresnis rebounderis. Taip pat turi geresnį/"shooting range`ą".

2) Ne apie lojalumą rašiau prieš tai komentare apie Love, o apie tai, kad net JO klubo vadovai nelaiko Love žvaigžde. Taip noriu parodyt, kad tu kaip ir kiti žaidėjus pagal skaičius vertinantys esat pasimovę ant medios sukurto hype`o.

Man esminis rodiklis - klubo pergalės, pasiekimai ir žaidėjo indėlis į juos. Jei rezultatų nėra, o lydriui žaidžiant ar nežaidžiant niekas nesikeičia, vadinas tas "lyderis" kiek hiperbolizuotas, perspaustas.

Tad tokius kaip Love, Montana Elisą ar Nicką Youngą vertindamas žiūriu į klubų pasiekimus, o pastarųjų žaidėjų pasiekimai tokie, kad jie nėra net žaidę, kai TIKRASIS sezonas prasideda, t.y - PO. Who cares, ką ten Love`as renka ikisezoninėse (suprask- RS), kai rimti dėdės žaidžia jo ten nebūna.

...........

O lygini su Malone... Nu juokinga iš tamstos pusės, kaip ir su HOF`u Marionu...

Mailmanas yra 2`as PF ever ir ko gero Top-15/20 žaidėjas istorijoj, gi Love aš abejoju, kad į šimtuką pateks (galbūt perdedu, bet šiai dienai man taip rodos) kai baigs karjerą.
Žiūrėti...
2012-12-21
1
0
Atsakyti
Tai žiedų gal ir laimės, tikrai nenustebintų, esmė, kad mano spėjimu jam lengviau būtų žiedą laimėt, nei į ASG (ir juolabiau į HOF) papult. Pagal charakterį ir atsidavimą, tokie žmonės tamp čempionais, bet jis nebus pagrindinis žmogus lemiantis žiedus. pasikartosiu, man jis tokia modifikuota Igoudalos versija, Iggy man labai imponuoja, produktyvus žaidėjas, aukštas b-ball IQ, elitinė gynyba, puikus charakteris, nusiteikimas/atsidavimas žaidimui. Jam, kai baigsis kontraktas reik nustost klausyt agentų ir/ar vaidint "go-to guy", o nueit į contenderius, kur taptų geriausiu Pippenu nuo Pippeno laikų. Pamenu dar prieš draftus apie Iggy šnekėjo, kad šis vyrukas gali būti arčiausiai Pippeno iš visų iki šiol. Overall, ne žvaigždė, bet Top30 žaidėjas kam nesiūlytum vertint. Panašiai, manau bus su MKG, o tokie pasiekimai (patekimas tarkim į olimpinę rinktinę) jau savaime yra labai daug. Žiūrėti...
2012-12-21
1
1
Atsakyti
SerbentautasPASIRODYMAS. „Cavaliers“ starto penkete traumą patyrusį Andersoną Varjao pakeitė 22 metų naujokas Tyleris Zelleris.Prisiminiau, kad kažkoks Zeller'is žaidė už Palangą ir štai ką radau:Luke Zeller2010-2011: Palangos Naglis-Adakris (LKL)2011-2012: San Antonio Spurs (NBA)2012-2013: Phoenix Suns (NBA)Iš Palangos į NBA :)


Tas Naglio Zelleris dabar Suns suolą trina, jis yra vyriausias iš 3 brolių ir žemiausio lygio kaip žaidėjas, iš brolių. Vidurinysis - Cavs naujokas, o geriausias iš trijulės yra jaunėlis, kuriam kitų metų biržoj prognozuojamas pirmas pickas,
Žiūrėti...
2012-12-21
1
0
Atsakyti
Magelano_Paradoksaso tada renkant 2010-20, nors tikrai dar labai anksti, tik trečias sezonas prasidėjo, pretendentus į HOF?KD (geriausias scorer'is), DH12 (3xDPOY),CP3, Rondo (geriausi šių laikų PG), BG (Air Canada patekimo atvėjų jį irgi reikėtų rinkt), K.Love, (jei toliau rinks tokius stat ir išvengs traumų bus Paštininko atitikmuo)D.Rose ir J.Wall (jei atsigaus po traumų) Pau (vienas iš geresnių ar net geriausias poste,ROY,2xChamp, ne tik kaip Europiečiui gan parodūs stats'ai. labiau ne 2010-20 bet 2006-2012 žaidėjas, šiemet priblėsęs, bet jam "tik" 32eji, gal dar kels vėjus senelio amžiaus būdamas kokiais 2018, kaip dabar TD ir KG daro)Ibaka (tikrai vieną dieną jis taps DPOY, ir gal ne kartą, nes jam dar tik 23 metai)ir su klaustuku palieku visų taip nemėgstamą ir prasčiausiu pg vadinamą žaidėją, kuris baigus karjerai gali būti statomas į Durantulos Leitenanto vietą, kaip antras žmogus komandoje.


nixuja sebe Love`as paštininko atitikmuo, jam tiek žolės reiktų apkakint, kad Karlo bent mažojo piršto būtų vertas... aš nemanau, kad jis apskritai kada nors šalia Malone stovės. Mailmanas nuo 1'o sezono PO žaidžia, nuo jo žaidimo viskas priklausydavo, Love 5`a sezoną žaidžia ir dar nėra PO debiutavęs, beto klubo rezultatai, pergalės nepriklauso nuo to žaidžia jis ar ne. Statsus štampuoja, bet jie negeneruoja klubui pergalių. Apskirtai praėjusią seavaitę buvo mini skandaliukas iš klubo vadovų psės, kai šie pareiškė, kad Love nėra superžvaigždė ir nėra net žvaigždė, nes žvaigždės sugeba nuvesti klubus į PO, bet jie viliasi, kad Love ATEITYJE gali tapti žvaigžde. Į tai Kevinas atsakė, kad po 2 sezonų baigias jo sutartis ir "bus matyt kur jis toliau žais"... - taip lyderiai/winneriai/žvaigždės nesielgia. Išpūstas burbulas tas Love su savo išpūstais skaičiais, panaši situacija ir su Griffinu (kol kas), skirtumas, kad Blake`o visiškai kitoks charakteris ir jis tikrai pasieks didelių aukštumų (anksčiau ar vėliau).

... o dėl Ibakos, tai pats supranti, kaip ir dėl Mariono... tokių tuntai NBA lygoj buvo per 60+ metų ir dar tuntai bus.

TDaYMagelano_Paradoksaso tada renkant 2010-20, nors tikrai dar labai anksti, tik trečias sezonas prasidėjo, pretendentus į HOF?KD (geriausias scorer'is), DH12 (3xDPOY),CP3, Rondo (geriausi šių laikų PG), BG (Air Canada patekimo atvėjų jį irgi reikėtų rinkt), K.Love, (jei toliau rinks tokius stat ir išvengs traumų bus Paštininko atitikmuo)D.Rose ir J.Wall (jei atsigaus po traumų) Pau (vienas iš geresnių ar net geriausias poste,ROY,2xChamp, ne tik kaip Europiečiui gan parodūs stats'ai. labiau ne 2010-20 bet 2006-2012 žaidėjas, šiemet priblėsęs, bet jam "tik" 32eji, gal dar kels vėjus senelio amžiaus būdamas kokiais 2018, kaip dabar TD ir KG daro)Ibaka (tikrai vieną dieną jis taps DPOY, ir gal ne kartą, nes jam dar tik 23 metai)ir su klaustuku palieku visų taip nemėgstamą ir prasčiausiu pg vadinamą žaidėją, kuris baigus karjerai gali būti statomas į Durantulos Leitenanto vietą, kaip antras žmogus komandoje.Sakyčiau, kad geriau laikyt tos kartos žaidėjus, kurių prime'as buvo tam dešimtmety. LeBroną netgi realiai reiktų 10-20 kartai priskirt, ypatingai tuo, kad jis tik devintais karjeros metais atskleidė savo potencijalą ir išmaxino galimybes.Pau vertas HOF jau dabar mano nuomonę, galima lbj iš anos kartos listo išimt ir įdėt vietoj jo pau, nes jis vis tiek realiai geriausius metus apturėjo anam dešimtmety. Ir žiedus jame laimėjo.KD, LBJ, DH, Rose, CP3, Rondo jei traumų nebus tikrai pateks, LBJ jau dabar pakankamai vertas.Toliau, kas mano nuomonę bus HOFeriai, bet čia longshotas į ateitį taip žiūrėt - Irvingas, Kidd-gilstrichas, Bynumas (šitas grynai ant sveikatos, jeigu susitvarkytų, kad ir ant 28ių kokių, kad kaip hillas bet antrą pusę karjeros turėtų sveikesnę tikrai galėtų patekt į HOF).Wallas nėra protingas žaidėjas, nelabai talentingas, prastas metikas, nematau aš jo contenderių komandoj, tuo pačiu ir pasiekimų individualių nelabai tikiuos aš iš jo. Kitokia Areno versija


Teisingas tamstos paskutinis postas, pritariu dėl visko, išskyrus MKG. Mano nuomone, jis bus tiek panašaus lygio, tiek dabartiniu stilium artimas Iggy. L. vertingas, produktyvus žaidėjas, geras defenderis, galintis nuveikt dideles darbo apimtis, bet niekad nebus "tas pirmas", o būdamas "go-to guy" rolėj niekur savo klubo nenuves(patekimo į PO neskaičiuojant), kaip ir nenuvesdavo Iggy. Tad visumoj Lillard ir Davis turi (mano subjektyvia nuomone) didesnius šansus patelkti į HOF(kitas klausimas ar pateks).
Žiūrėti...
2012-12-21
0
1
Atsakyti
Metų "Jovalo Magy" awardą galima drąsiai skirt Voroncevičiui, 2 itin žostki fail. Žiūrėti...
2012-12-20
0
1
Atsakyti
viliuxas25AS tai motiejuno vietoj dingciau nx is tos nba . Dabar kaip kokia prostitute siutineja is nba i d league. ir vel atgal


Sulaužtum 2,8kk (+ 3,5 kk negarantuoti) sutartį, susimokėtum išpirką ir kur dingtum, vaikeliuk?
Žiūrėti...
2012-12-19
0
2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 11 ··· 19 20 21 22 23 ··· 33 ··· 44 ··· 55 ··· 66  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai