Ką jūs čia šnekat, paskutinė ataka visom prasmėm nesąmoninga.

Gauni ant dviejų taškų, tritaškio nereikia, pirmas dalykas.

Antras dalykas, chalmersas tragiškai mėto visą sezoną, jis neturi mest lemiamo tritaškio.

Trečias dalykas, LBJ gynė mažesnis wesley matthewsas 1x1, tiesiog veržkis ir gauk ar baudas ar and oneą, nes kadangi žvaigždė tikrai sušvilps tą baudą, čia buvo priimtas prasčiausias galimas sprendimas, ypač kai LBJ gynė wesley ir bet koks treneris pyktų už tokią ataką
Žiūrėti...
2013-01-11
0
2
Atsakyti
BenasNe apie tai kalbu. Žinoma, kad nutinka tikrai abejotinu dalyku(kaip NBA draft loterija). Tik sakau, kvaila ir idiotiška manyti/sakyti, kad Thunders - Heat serija buvo kontroliuojama teisėju.


kuom kvaila skirias nuo idiotiška?

Tiesiog nesuprantu kaip keliose serijose iš eilės rungtynes ir galbūt seriją į kitą pusę galintys pakreipt švilpukai, kurie akivaizdžiai turėtų būt sušvilpti, tyli.

Pvz antros ECF rungtynės, rondo gerą į galvą mesdamas prasileidžia iš wade'o esant lygiam rezultatui, praktiškai akivaizdu, kad rondo sumetęs 38 taškus tuo momentu būtų įmetęs dvi baudas, vietoj to heat gavo 5 vs 4 ataką, nes rondo iškart neatsikėlę į galvą gavęs, paskui wade'as veržias, nusispiria koja garnettą, garnettui bauda.

Apie technines irgi nėra ką kalbėt, pradedant seriją išdalint keturias technines, kai tik viena GAL pateisinama kaip techninė išvis tragedija. C'mon eddie.

Duranto metimas kai lbj jį iš priekio backhandu prilaikė, kas yra automatinė bauda viso pasaulio krepšiny irgi neprideda pointų tavo idėjai, kad švarios serijos
Žiūrėti...
2013-01-11
1
0
Atsakyti
Improvesu linkęs all in all tikėt to meto specialistais dėl to,kad buvo geresni serijoje negu jauno LAL fano(no offence).per daug esi įsimylėjes ežerinius reiktų truputuką sveiko proto bei objektyvumo turėti,žmonės matė kas darėsi ir tas mintis kad lal turėjo laimėt per 5 daugiau neijuokinga,jeigu juos ištraukė teisėjai 6 nuo baigties 4-2.


Tiesiog peržiūrėk tą seriją pilnai, tikrai susirasi iš kur parsipūst nesimetės čia tais neakivaizdžiais shotais į mane, nematau prasmės teisint tokios lakersų komandos, kuri man nelabai patiktų, su perdėtia arogantišku kobe, dar labiau arogantišku shaqu ir vieninteliu gerbtinu žmogum komandoj philu :D
Žiūrėti...
2013-01-10
0
1
Atsakyti
BenasTDaYImprovJie neturėjo nieko įrodyt septintam mače,po 6 tragiško mačo pažeminti nesugebėjo atsitiest ir LAL tuomet buvo žiauriai stipri nenuostabu,kad pasiėmė 7.gaila,kad sternas ir co atėmė potencialų žiedą iš tokių fantastiškų grajokų kaip webberio,bibby ir kt.Ir nereikia minėt kad buvo visą seriją,realiai užteko to 4 kėlinio,per kurį buvo aiškiai parodyta kas turi žaist finale.Pats mačo nemačiau gyvai,kitos dienos per pietus po treniruotės prie dar savo pirmo pc prisėdęs peržiūrėjau.dabar kai palyginu,net sunkiau jaučiaus negu po žalgirio tragedijos tel avive.Būčiau žiauriai patenkintas jei sternas pasitraukęs neastatytų savo įpėdinio ir NBA taptų tokia pačia,kokias buvo iki MJ atėijmo.lol, tai kaip gali ignoruot kas vyko iki tol, pažiūrėk antras, trečias, penktas rungtynes ir kitaip žiūrėsi į tą seriją. Pamatysi naują gynybos būdą - kabinkis ant rankų, negauk baudos ;DSuprantu, kad nba suriggino seriją, kad būtų kuo daugiau rungtynių, kada sternas pasijautė per daug galingas ir galvojo, kad jo niekas neprigaus, bet tas dalykas net savotiškai padėjo sakramentui, nes fair and square prieš LAL jie nebūtų tempę 7 rungtynių.Tai kokio velnio lygini Miami - Thunders serija su to metine Lakers - Kings, kaip dabar pats sakai, tą serija valdė būtent Sternas?


O kas dabar valdo? :D Nu realiai ne sternas, o tie verslininkai ir savininkai valdantys sterną, bet per sterną paveikiami ir teisėjai. Nėra ten tokio debilo teisėjo, kuris tokioj šiltoj darbo vietoj bandytų stot prieš sistemą, donaghy atpirkimo ožiu tapo, tai vpizdu iki galo išpasakojo tiesą kaip yra.
Žiūrėti...
2013-01-10
0
1
Atsakyti
Improvne sausi skaičiai šneka,o pats žaidimas ir teisėjų švilpukai.nesuprantu kodėl tokia šlanga apsimetinėji,viskas taip akivaizdu.


Nu taip, labai akivaizdu kai esi matęs visą seriją, o ne vienas šeštas rungtynes :D

Ten šlykšti serija nuo pradžios iki galo, tiesiog, kad visus užpiso, kad lal laimi eilinį kartą ir reikėjo visiškai užmiršt kad teisėjai negailėjo ir sakramento pusėj švilpukų
Žiūrėti...
2013-01-10
0
1
Atsakyti
ImprovJie neturėjo nieko įrodyt septintam mače,po 6 tragiško mačo pažeminti nesugebėjo atsitiest ir LAL tuomet buvo žiauriai stipri nenuostabu,kad pasiėmė 7.gaila,kad sternas ir co atėmė potencialų žiedą iš tokių fantastiškų grajokų kaip webberio,bibby ir kt.Ir nereikia minėt kad buvo visą seriją,realiai užteko to 4 kėlinio,per kurį buvo aiškiai parodyta kas turi žaist finale.Pats mačo nemačiau gyvai,kitos dienos per pietus po treniruotės prie dar savo pirmo pc prisėdęs peržiūrėjau.dabar kai palyginu,net sunkiau jaučiaus negu po žalgirio tragedijos tel avive.Būčiau žiauriai patenkintas jei sternas pasitraukęs neastatytų savo įpėdinio ir NBA taptų tokia pačia,kokias buvo iki MJ atėijmo.


lol, tai kaip gali ignoruot kas vyko iki tol, pažiūrėk antras, trečias, penktas rungtynes ir kitaip žiūrėsi į tą seriją. Pamatysi naują gynybos būdą - kabinkis ant rankų, negauk baudos ;D

Suprantu, kad nba suriggino seriją, kad būtų kuo daugiau rungtynių, kada sternas pasijautė per daug galingas ir galvojo, kad jo niekas neprigaus, bet tas dalykas net savotiškai padėjo sakramentui, nes fair and square prieš LAL jie nebūtų tempę 7 rungtynių.
Žiūrėti...
2013-01-10
1
0
Atsakyti
BenasSupranti. Tas rungtynes turėjo laimėti Kings ir neturėjo būti jokių 7-tųjų rungtynių(niekas nesako, kad tose rungtynėse Lakers'ai laimėjo nepelnytai). Tą jisai ir nori pasakyti.


Tai tokia logika lakersai turėjo laimėt penktas rungtynes, kur didžiausia lygos dominuojanti jėga meta vieną baudos metimą.

Ar trečiose rungtynėse kur tas pats shaqas nusiėmęs 8 off rebus ir paleidęs 20 fga metė šešis baudos metimus ir sac metė 20 daugiau baudų kaip komanda

Antros rungtynės - sac 38 fta, LAL 25
Žiūrėti...
2013-01-10
0
1
Atsakyti
Nieko, negalit skųstis, dabar kai LAL pasirašė miljardinį kontraktą su time warner cable sternas ir prieš juos atsisuko :D

Čia šiaip video

http://www.youtube.com/watch?v=Pikd-9qqQ...
Žiūrėti...
2013-01-10
0
1
Atsakyti
ImprovTday juokingiausias motyvas "turėjo 7 rungtynes" tų rungtynių neturėjo būt iš viso:)už la LAL yra suteikiami extra šansai?


nu nereik elgtis taip, kad visa serija nebuvo įtakota teisėjų, jeigu komanda su 2-3 labiausiai dominavusiu centru ever ir vienuo geriausiu ir šokliausiu tuo metu slasherių lygoj kaip žaidėjai su 20 fga meta mažiau baudų už metikų komandą kaip sacramentas serijoj reik suprast, kad kažkas blogai su visa serija buvo. Tiesiog šeštose rungtynėse tai perdėtia žiauriai pasimatė. Sakau, sakramentas dar turėjo 7tas rungtynes savo stiprumo įrodymui, nepaėjo.

Mano viena labiausiai mėgiamų komandų tų metų sakramentas, bet nereik juokint mačiusių tą seriją, kad lakersai gavo kažkokį god treatmentą.
Žiūrėti...
2013-01-10
0
1
Atsakyti
BenasTDaYBenasAr technines bostono treneriui už c'mon eddieAr išvarymas iš aikštės tiesiog į žiūrėjimą į teisėja?Kings-LAL nėra nieko, kas prilygtu tai.Still not as bad ashttps://www.youtube.com/watch?v=vaZIAXJJ...http://northeastcollegehoops.files.wordp...Spėk kam buvo įrašyta pražanga? Lakers'ai 1 tašku vedė.


Aš niekur ir nesiginčiju, lupo alkūnę kaip reikiant akivaizdžiai.

Bet vis tiek, šeštos rungtynės grynas rigas buvo, sakramentas dar turėjo šansą įrodyt savo stiprumą septintose. Ir nieks nekaltas, kad bibby tose rungtynėse sumetė 7-20, divacas 5-16 ir vienintelis cwebbas, kuris žaidė 47 minutes, turėjo 25 taškus geru pataikymu.

Ar kad penktose rungtynėse shaqas metė VIENĄ baudą, nors sumetė 14 iš 18 metimų.
Žiūrėti...
2013-01-10
1
0
Atsakyti
ImprovAnt kiek nemoki pripažint be vartymų.ne visi epizodai buvo teisingi,bet nepalyginsi su LeBrono hateriukų sukurtu video.Teisėjai tiesiog išplėšė pergalę iš kingsų rankų,visi buvo nustebę/pasišlykštėję pradedant nuo fanų baigiant žinomais gerbiamai kašio apžvalgininkais.Su šių dienų media sternas būtų sumaltas į miltus ir LAL nepripažintų nieks 2002 čempionais.Pasikartosiu žaidėjų nekaltinu,čia visos nba mašinos reikalas.


Tai ir buvo sumaltas po donaghy skandalo, paskui donaghy nieko neturintis ką prarast pasakė, kad nba riggina rungtynes, nba aišku nutildė visus didelėm sumom ir niekas dabar to neprisimena. Po to apsiraminę buvo, dabar vėl prasideda.

Norėčiau sakyt, kad knicskai ir spursai bus finaluose, bet tikriausiai bus vėl mia - okc su neaiškiais švilpukais patenkant į tą finalą, žinant kaip nba kas dvi savaites įdeda straipsnį, kad mia - okc bus dešimtmečio rivalry.
Žiūrėti...
2013-01-10
1
0
Atsakyti
BenasAr technines bostono treneriui už c'mon eddieAr išvarymas iš aikštės tiesiog į žiūrėjimą į teisėja?Kings-LAL nėra nieko, kas prilygtu tai.


Still not as bad as

https://www.youtube.com/watch?v=vaZIAXJJ...
Žiūrėti...
2013-01-10
1
0
Atsakyti
JakobTDaYJakobTo Jakob ne rigged? Mėgaukis.Ką tu čia nusišneki :D Man užteko 1 minučių video pažiūrėt, kad išjungčiau šitą nesamonę..Man įdomu koks turi būti hateris/idiotas, kad praitą finalą lyginti su 2002 metų teisėjų pastovumu į vieną pusę.Kas dėl tavo to video, nemanau, kad tai gali ką nors įtikinti.Geriau jau darytų tą video 3min ilgumo, bet bent jau kažką apčiuopemiasnio, o ne tokius epizodus, kur vos ne iš kiekvienų varžybų būtų galima ištraukt.Ir išvis prie ko čia tie flopai, jei teisėjai to nefiksuoja? :D Čia kaip tik pagrindžia mintį, kad niekas Heatų netraukė, net jei ir suvaidindavo pakankamai įtikanamai.O, kad Majamio žaidėjai mėgsta pavaidinti, tai čia niekam ne paslaptis, bet aš asmeniškai jau daug kartų sakiau, kad tame nieko blogo nematau.Jokių baudų iki šių metų nebuvo už flopus, neįmanoma jų fiksuot buvo.Teoriškai galėjo skirt techninę už vaidybą, bet to beveik niekad nebūna.Yra ten gerų epizodų, pasieškotum ir rimtesnių video rastum ir reik akis atmerkt ir visą video peržiūrėt, o ne "pamačiau minutę išjungiau, nes užblokavau visas mintis, kad taip gali būt"Nu tai, kad tu pažiūrėk, ten apgailėtinas video.Pusę tų epizodų, jei ne daugiau arba išvis lempiniai, arba 50/50 :D Aišku, įmanoma rasti ir teisėjų švilpukų į Majamio pusę, taip pat, kaip ir OKC.Betkokiu atveju iki, kaip jūs sakot, rigged lygio niekaip netempia šis finalas.


ir ecf ir finalas tempia.

Tai kas, aš the greatest tragedy in sports video irgi galiu rast 50/50 callų, tai nereiškia, kad reik ignoruot akivaizdžius kaip tą ant duranto beroc antrose rungtynėse kai jis tada būtų galėjęs baudos metimais ramiai išlygint rezą.

Ar technines bostono treneriui už c'mon eddie
Žiūrėti...
2013-01-10
0
1
Atsakyti
JakobTo Jakob ne rigged? Mėgaukis.Ką tu čia nusišneki :D Man užteko 1 minučių video pažiūrėt, kad išjungčiau šitą nesamonę..Man įdomu koks turi būti hateris/idiotas, kad praitą finalą lyginti su 2002 metų teisėjų pastovumu į vieną pusę.Kas dėl tavo to video, nemanau, kad tai gali ką nors įtikinti.Geriau jau darytų tą video 3min ilgumo, bet bent jau kažką apčiuopemiasnio, o ne tokius epizodus, kur vos ne iš kiekvienų varžybų būtų galima ištraukt.Ir išvis prie ko čia tie flopai, jei teisėjai to nefiksuoja? :D Čia kaip tik pagrindžia mintį, kad niekas Heatų netraukė, net jei ir suvaidindavo pakankamai įtikanamai.O, kad Majamio žaidėjai mėgsta pavaidinti, tai čia niekam ne paslaptis, bet aš asmeniškai jau daug kartų sakiau, kad tame nieko blogo nematau.


Jokių baudų iki šių metų nebuvo už flopus, neįmanoma jų fiksuot buvo.

Teoriškai galėjo skirt techninę už vaidybą, bet to beveik niekad nebūna.

Yra ten gerų epizodų, pasieškotum ir rimtesnių video rastum ir reik akis atmerkt ir visą video peržiūrėt, o ne "pamačiau minutę išjungiau, nes užblokavau visas mintis, kad taip gali būt"
Žiūrėti...
2013-01-10
0
1
Atsakyti
Improvtai nesupratau,kurioj vietoje čia matai mano juokinimą,klausiu ar domėjaisi,kaip supratau dar ne ir tiek žinių.Nėra ko lygint tų mačų su 2002 nba gėda.Nėra čia ko žvalgytis į praeitį,bet pats asmeniškai to žiedo nepripažystu,kaip ir tikėjausi nesugebėsi pripažint čia Heat'ų neįkišęs.


Nesuprantu skirtumo ar domėjaus ar ne, mačiau visus serijos mačus.

Aš kišu tai, kad lyga apskritai sterno pastumiama į kurią nori pusę, ar čia kadangi aš tai galiu minėt okc rigą, lal rigą, bet negaliu minėt mia rigo? wtf...
Žiūrėti...
2013-01-10
0
1
Atsakyti
ImprovTai nelabai supratau,turėjo tas mačas svarbos serijos baigčiai ar ne?jau domėjasi kašiu tuo metu ar tik po kurio laiko domėdamasis atradai?


Nejuokink, kaše domėtis pradėjau šeštais metais.

Tiesiog, kad man istorija labiau patinka negu dabartis :D

JakobTDaYImprovTarp kitko būtų įdomu sužinoti objektyvaus LAL fano Tydėjasus nuomonę apie 2002 serijos su kingsais 6 mačą.Kaip pats manai ar viskas tame mače buvo svaru.lol, aš šimtą kartų atsakiau, kad tai gėdingai rigged mačas. Bet tai nekeičia fakto, kad lal nebuvo traukiami visą seriją, sac net metė daugiau baudų bendrai per seriją paėmus.Nesiruošiu aš kaltint teisėjų dėl to, nors kažkiek aišku sumenkina, lbj 12 ir wadeo 06 žygiai irgi sutepti labai, bet ką dabar padarysi, čempionas tai čempionas.Jo, 2012 labiausiai :D


Nu c'mon, ten kiekvienoj serijoj buvo tokių švilpukų, kurių neturėjo būt. Ir ne tik heat pusei, mėgstu okc, bet SAS grynai užšvilpti buvo.
Žiūrėti...
2013-01-10
1
1
Atsakyti
ImprovTarp kitko būtų įdomu sužinoti objektyvaus LAL fano Tydėjasus nuomonę apie 2002 serijos su kingsais 6 mačą.Kaip pats manai ar viskas tame mače buvo svaru.


lol, aš šimtą kartų atsakiau, kad tai gėdingai rigged mačas. Bet tai nekeičia fakto, kad lal nebuvo traukiami visą seriją, sac net metė daugiau baudų bendrai per seriją paėmus.

Nesiruošiu aš kaltint teisėjų dėl to, nors kažkiek aišku sumenkina, lbj 12 ir wadeo 06 žygiai irgi sutepti labai, bet ką dabar padarysi, čempionas tai čempionas.
Žiūrėti...
2013-01-10
0
2
Atsakyti
BlackAcidO kaip tu TDay paaiškinsi mikro dvikovas Howardo su Bynumu? Niekada Bynumas nenugalėjo Howardo mikrodvikovoje. Kaip jis gali būti geresnis už Howardą? Tas pats super Bynumas prie Mavs Playoffuose rungtyniaudamas prieš Chandlerį žaidė nestabiliai, vienas rungtynes įmeta 18 taškų, o kitas vos 6, sekančias 21, po to vėl tik 6. Kad Chandleris buvo puolime stabilus, jis niekada nebuvo puolimo mašina,tai daug taškų ir neprimesdavo. Bet vis tiek, kaip tu sakai geriausias centras IN DA NBA niekada nelaimėjo mikrodvikovos su Howardu,o prieš Chandlerį žaidė nestabiliai(kitų dvikovų, prieš kitus oponentus neanalizavau).Tu vis primeni Playoffus Jameso kai žaidė prieš Mavs, tą jo ketvirto kėlinio sindromą.. O koks Bryantas lyderis geras buvo prieš Mavs? dvi rungtynės po 17 taškų.. Ir visa serija pralaimėta 4:0.Grįžtant prie Bynumo, kas tave verčia galvoti,kad Bynumas geresnis centras už Howardą,kai visada mikrodvikovą pralaimėdavo?


Aš nesakau, kad bynumas neturi minusų, tiesiog jis geriausias centras aną sezoną buvo ir labai gaila, kad šiemet tą kelio traumą atsinaujino.

09 finalai, visos mikrodvikovos apie ką man reik rašyt, net limituotu laiku išėjęs į aikštę išjungdavo DH.

Shaqas penkis kartus sweepintas, mj irgi bent du, nežinau kuom tai tave prastesniu lyderiu padaro. 5 žiedai, viskas ką man reik pasakyt, geriausias dešimtmečio winneris, vienas geriausių all-time winnerių.

To anonimas

Taip, nes tikrai nesakau, kad Nashas, MWP ir Hillas tobulai žaidžia kaip pagal savo role ir galimybes.

Kaip matuoju? Rungtynes žiūri, matai kaip stengias eit ant rebų, matai kaip stengias dėl 50/50 ballų.

Bynumas žymiai geresnis puolime, geriau meta baudas (ne tas hack-a-dwight shit), tas pats gynyboj, aukštesnis gerokai, stipresnis, rankos labai ilgos, geresnis rebounderis.
Žiūrėti...
2013-01-10
0
2
Atsakyti
ShLTDaYShLErvingTDaYErvingPritariu TDaY, Lakers yra Lakers ir tikrai atsigaus. O pries Thunder visom komandom turi buti stimulas laimet, nes tai yra nesvariai susikurusi komanda. Bus idomu ziuret kaip Sonics zais pries Thunder ir kaip Sietle bus Thunderiai sutikti.Aš netikiu, kad Lakers atsigaus :DNelabai tikiu, kad ir į PO pateks su tokiu treneriu, underperforminančiu priekiu ir vadybaVisko gali buti, pateks, nepateks, pamatysim po reg sez, o gal net anksciau.Lengviausia viska suversti treneriui ir vadybai. Tokius rosterius turedami jie be jokiu treneriu, vadybu turetu sluoti visusPavardės gražios, bet kai sakykim gasolis pastatomas į vietą, kuris jis negali savo pavardės pateisint irgi nematau kaip tai gali veikt.Tas pats howardas medis, labai pervertintas žaidėjas, kai pateko į didesnį marketą akivaizdžiai exposeintas, bet ir iš jo kažką naudingo eitų padaryt su normaliu treneriuTai realiai 38 metų nashas ir 34 metų kobė kurie žaidžia pilnas rungtynes ir nebeturi jėgų ketvirtam kėliniui, nes metuose abu. Kobė išvis metimą praradęs paskutines dešimt rungtyniųpridek antra jaunyste MWP isgyvenanti. Priekis vienas geriausiu NBA, jei ne geriausias, kaip Bynumas su Gasoliu puikiai sutilpo?


Nestumk ant grizlių ir bullsų priekio su tokiu statementu, kad lal geriausias priekis.

Dėl to, kad bynumas žymiai geresnis puolimo ginklas, tokio pačio lygio gynėjas kadangi gerais tris inchais aukštesnis už jį. Plius gasolis nebuvo išstumtas kažkur ant tritaškio. LAL išluckino, kad bynumui tas kelias susipiso, tai lyga turėtų naują dominuojantį, geriausią lygos centrą. Vietoj to turi kažką kas net ne dabartinių top 5. Hillas geriausias LAL aukštaūgis, ne dėl to, kad būtų individualiai lygus howardui ar gasoliui, čia toli gražu, tik dėl to, kad stengias, ko nedaro tie du. Gasolis išvis lavonų lavonas atrodo, jokių pastangų, lėtesnis negu kada nors buvo.

Miamiui nereikia plėšytis reg. sezone, nors tie -20 reb rungtynės labaaaaai rimtas požymis, kad komandai xujovai. Kol LBJ jaunas gali laikytis kaip contenderiai, paskui jei neįsigys priekinės linijos padorios tai tik juoką kels.

Kokią antrą jaunystę, jis 20 ppg scoreris kelis kartus buvo, tiesiog jo ne tokia rolė LAL buvo kelis metus ir visi galvojo, kad jis medžiu paliko. 7 stealai "NEBEPASIGINA JAU ARTESTAS"

Šiaip juokinga žiūrėt kai kobė puikiai su nashu sutariai ir kažkiek akivaizdžiai despiseina howardą, akivaizdu, kad kažkoks ale geriausias lygos centras nedirba pakankamai ir elgias kaip paskutinis douchebagas. Kobė niekad nemėgo žaidėjų, kurie kažką gavę pasijautė per geri ir pradėjo tinginiaut, a.k.a. shaqas, dh, smushas

Daug surašiau, daug ne į temą, bet reik išsiliet ;D Kas per lavonas jimas bussas...
Žiūrėti...
2013-01-10
0
3
Atsakyti
ShLErvingTDaYErvingPritariu TDaY, Lakers yra Lakers ir tikrai atsigaus. O pries Thunder visom komandom turi buti stimulas laimet, nes tai yra nesvariai susikurusi komanda. Bus idomu ziuret kaip Sonics zais pries Thunder ir kaip Sietle bus Thunderiai sutikti.Aš netikiu, kad Lakers atsigaus :DNelabai tikiu, kad ir į PO pateks su tokiu treneriu, underperforminančiu priekiu ir vadybaVisko gali buti, pateks, nepateks, pamatysim po reg sez, o gal net anksciau.Lengviausia viska suversti treneriui ir vadybai. Tokius rosterius turedami jie be jokiu treneriu, vadybu turetu sluoti visus


Pavardės gražios, bet kai sakykim gasolis pastatomas į vietą, kuris jis negali savo pavardės pateisint irgi nematau kaip tai gali veikt.

Tas pats howardas medis, labai pervertintas žaidėjas, kai pateko į didesnį marketą akivaizdžiai exposeintas, bet ir iš jo kažką naudingo eitų padaryt su normaliu treneriu

Tai realiai 38 metų nashas ir 34 metų kobė kurie žaidžia pilnas rungtynes ir nebeturi jėgų ketvirtam kėliniui, nes metuose abu. Kobė išvis metimą praradęs paskutines dešimt rungtynių
Žiūrėti...
2013-01-10
1
2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 35 ··· 50 51 52 53 54 ··· 70 ··· 105 ··· 140 ··· 175 ··· 208  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai