BenasTDaYBenasPraeitais rungtynes Kobe Bryant'as skandino komanda - faktas.Šių rungtynių, kitaip nei anų, nemačiau. Tačiau statistiškai nelabai ir prisikabinsi. Klaidų pridarė, tačiau dabartinėje Lakers situacijoje pateisinama. Naudingumas mažas, bet komanda sutriuškino varžovus. Gal būt kas žiūrėjot šias rungtynes matėt, bet kaip sakiau, komanda sutriuškino varžovus.Kame? :D Kad tryse su metta ir jamisonu atėjo pasiruošę lošt?Ar kad ketvirtam bandė dar ištraukt komandą 14 taškų sumetęs?Kobei atsisėdus ant suolo, Lakers'ai spurtavo 10-0 ir panaikino 17 taškų berods atsilikimą. Atsisėdus tavo vadinamam "Lakersu gelbėtojui". Plius minus santykis beveik lygus su P.Gasoliu, kuris tas rungtynes žaidė klaikiai. (-22+/- Gasolio -23). Pataikymas klaikus buvo, klaidų kaip visada pridarė, gynyboje vėlavo ir net nesistengė boxout'inti varžovu po netaiklių metimu.Jeigu tau Kobe prieš Grizlius sužaidė puikiai, vadinasi netikiu ką tau daugiau pasakyti.


Nesakau puikiai, tiek, kad komandoj be konkurencijos geriausiai.

Visų pirmą, minusą pasidarė didžiausia pirmam kėliny, kada memfis viską sumetė, 34-19, tai -16

Tada lal sumetė tris troikes iš eilės praktiškai ir priartėjo iki penkių, grįžo kobė į aikštę, tada markas su z-bo ir gėjum pradėjo poste dulkint howardą su gasoliu, vėl iki -11 grįžo, kobė 8 taškus pelnė ir asistą morrisui ant troikės davė, priartino iki 7 baigiantis antram kėliniui.

Trečiam vėl prasideda gasolis-zbo-gayus poste dulkina bigmenus, krenta iki -15, kobė per pusę trečio kėlinio vieną metimą paleidžia ir tiesiog asistuoja, tada ketvirto pradžioj LAL įmeta keturias troikes iš eilės, sumašina iki 6, aišku nustoja krist ir krenta vėl iki -11, grįžta kobė, ir toliau visą kėlinį išlaiko vienas lakersus prie -5-8.

Skandino sakai
Žiūrėti...
2012-11-25
0
2
Atsakyti
AnonimasNejuokinkit su tuo bargnaniu, jokia normali komanda jo neims, kobe tikrai to neleistu kad makaronas ateitu i komanda.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Bussas neklausia kobės nuomonės dabar ties jokiu sprendimu.

imho, reiktų leist gasolį nuo suolo. Nes dabar suolas neturi jokios puolimo jėgos, jamisoną leist į startą, jis galėtų ramiai iš vidutinio ir troico mėtyt, tuo tarpu gasolis nuo suolo pakilęs galėtų poste dominuot, kai howardo nebūtų aikštėj, dabar, kai jie kartu žaidžia, talentingiausias posto puolime bigmenas lygoj turi tenkintis metimais iš vidutinio.

Galų gale, D'antoni turi savo ego nuryt ir leist hillui žaist, knicks laikais pavadino hillą bad rookie ir nedavė žaist, tai dabar tas pats gaunas, prieš grizlius keturios minutės, prieš dalasą 10.

Galų gale, jei nenori hillui duot žaist, tai leisk tokį patį rotationą, kaip PJ darė su odomu-gasoliu-bynumu
Žiūrėti...
2012-11-25
2
0
Atsakyti
BenasPraeitais rungtynes Kobe Bryant'as skandino komanda - faktas.Šių rungtynių, kitaip nei anų, nemačiau. Tačiau statistiškai nelabai ir prisikabinsi. Klaidų pridarė, tačiau dabartinėje Lakers situacijoje pateisinama. Naudingumas mažas, bet komanda sutriuškino varžovus. Gal būt kas žiūrėjot šias rungtynes matėt, bet kaip sakiau, komanda sutriuškino varžovus.


Kame? :D Kad tryse su metta ir jamisonu atėjo pasiruošę lošt?

Ar kad ketvirtam bandė dar ištraukt komandą 14 taškų sumetęs?
Žiūrėti...
2012-11-25
0
1
Atsakyti
WadeToJamesTDaYWadeToJamesTDaYWadeToJamesKobe virs penkiu klaidu...AGAIN! TDaY, Kobe kaip tikras lyderis jau kelias rungtynes is eiles, ane?Ant kiek reikia būt idiotu, kad nesuprastum, jog antra nauja puolimo sistema per 13 rungtynių atneš žmogui, kuris inicijuoja tą puolimą, klaidų.Inicijuoja? Tikras inicijatorius su penktu naudingumo balu skaicium komandoj... As suprasciau, jei tai sakytum apie Rajon ( nors ir izaidejas, bet laiko su kamuoliu praleidzia tiek pat kiek Kobe), kurio naudinguma pats zinai, arba apie LeBrona, kurio pataikymas visada virs 50 proc. (kad ir siandien 10/16), daug perdavimu,gal kiek slubuojantys tolimi metimai, bet kieta gynyba, arba apie KD, su geru pataikymu, puikia gynyba ( pvz sianakt 3 blokai, 4 stealai, daug nematomo darbo).Visų pirma, tavo nepagarba top 10 žaidėjui ever yra apgailėtina, gydykis.O antra, Kobė atlieka įžaidėjo rolę šitoj komandoj, kol Nashas out. Eilinį kartą nežinai apie ką šneki, šneki, kad tik šnekėtum ir galvoji, kad esi protingas, nors net mano močiutė protingesnį komentarą parašytųIr vel nulis argumentu...


Nulis argumentų kam? Ką aš čia turiu įrodyt argumentais? Kad Kobė top 10 žaidėjas? Vardink dešimt geresnių, kad jis atlieka nasho pareigas, kai jo nėra? Faktas.
Žiūrėti...
2012-11-25
2
1
Atsakyti
bczalgiris7 klaidas padare ir visiem gerai.lol..


Koks skirtumas, laimėjo komanda gi
Žiūrėti...
2012-11-25
4
2
Atsakyti
WadeToJamesTDaYWadeToJamesKobe virs penkiu klaidu...AGAIN! TDaY, Kobe kaip tikras lyderis jau kelias rungtynes is eiles, ane?Ant kiek reikia būt idiotu, kad nesuprastum, jog antra nauja puolimo sistema per 13 rungtynių atneš žmogui, kuris inicijuoja tą puolimą, klaidų.Inicijuoja? Tikras inicijatorius su penktu naudingumo balu skaicium komandoj... As suprasciau, jei tai sakytum apie Rajon ( nors ir izaidejas, bet laiko su kamuoliu praleidzia tiek pat kiek Kobe), kurio naudinguma pats zinai, arba apie LeBrona, kurio pataikymas visada virs 50 proc. (kad ir siandien 10/16), daug perdavimu,gal kiek slubuojantys tolimi metimai, bet kieta gynyba, arba apie KD, su geru pataikymu, puikia gynyba ( pvz sianakt 3 blokai, 4 stealai, daug nematomo darbo).


Visų pirma, tavo nepagarba top 10 žaidėjui ever yra apgailėtina, gydykis.

O antra, Kobė atlieka įžaidėjo rolę šitoj komandoj, kol Nashas out. Eilinį kartą nežinai apie ką šneki, šneki, kad tik šnekėtum ir galvoji, kad esi protingas, nors net mano močiutė protingesnį komentarą parašytų
Žiūrėti...
2012-11-25
2
1
Atsakyti
WadeToJamesKobe virs penkiu klaidu...AGAIN! TDaY, Kobe kaip tikras lyderis jau kelias rungtynes is eiles, ane?


Ant kiek reikia būt idiotu, kad nesuprastum, jog antra nauja puolimo sistema per 13 rungtynių atneš žmogui, kuris inicijuoja tą puolimą, klaidų.
Žiūrėti...
2012-11-25
0
2
Atsakyti
Ištraukė Wade'as su Allenu :D

Bet cavsai gerai atrodo, be irvingo lošia ir vis tiek pasikapoja
Žiūrėti...
2012-11-25
1
1
Atsakyti
BenasTDaYBenasTDaY...man ydomu kaip cia kobiuko fanai nesireiskia toki kaip tday, cezarmiles ir kiti :D kaip cia ne bando gint kobes, kad komanda nuskandino? kodel nebando apkaltint Howardo, Gasolio ar trenerio del pralaimejimo? :DDNes ir debilui aišku, kad Howardas ir Gasolis po 4 rebus nusiėmę gėdos prisidarė tiek sau, tiek komandaiHoward'as +/- +1Kobe +/- -22Taip, komanda skandino Howard'as.Kobės per visas rungtynes +26,8 yra didžiausias superstaro pliusas lygoj, artimiausias yra durantas su 20.Aš apie šiandienos rungtynes, tas apie Kobes karjera..


Apie 13 šio sezono rungtynių.

Nežinau kaip centras 4 rebus nusiėmęs ir 7 taškus pelnęs per 40 minučių gali būt geriau sužaidęs negu žmogus, kuris sumetė 30 taškų.

1 rebas per 10 minučių... Rodmanas su 19 per 40 minučių averageu tyčiojas iš howardo pamatęs tokius numerius...
Žiūrėti...
2012-11-25
0
2
Atsakyti
BenasTDaY...man ydomu kaip cia kobiuko fanai nesireiskia toki kaip tday, cezarmiles ir kiti :D kaip cia ne bando gint kobes, kad komanda nuskandino? kodel nebando apkaltint Howardo, Gasolio ar trenerio del pralaimejimo? :DDNes ir debilui aišku, kad Howardas ir Gasolis po 4 rebus nusiėmę gėdos prisidarė tiek sau, tiek komandaiHoward'as +/- +1Kobe +/- -22Taip, komanda skandino Howard'as.


Kobės per visas rungtynes +26,8 yra didžiausias superstaro pliusas lygoj, artimiausias yra durantas su 20.
Žiūrėti...
2012-11-25
0
1
Atsakyti
...man ydomu kaip cia kobiuko fanai nesireiskia toki kaip tday, cezarmiles ir kiti :D kaip cia ne bando gint kobes, kad komanda nuskandino? kodel nebando apkaltint Howardo, Gasolio ar trenerio del pralaimejimo? :DD


Nes ir debilui aišku, kad Howardas ir Gasolis po 4 rebus nusiėmę gėdos prisidarė tiek sau, tiek komandai
Žiūrėti...
2012-11-24
0
1
Atsakyti
King Jameskaip smagu, kad kobe gryzo prie savo yprasto taiklumo ir vel pradejo skandint komanda su savanaudiskumu :)


brainfart
Žiūrėti...
2012-11-24
1
2
Atsakyti
D. Rose #1Itin prastai baudos aikštelėje žaidė abu „Lakers“ bokštai Pau Gasolis ir Dwightas Howardas. Jie aikštelėje praleido atitinkamai 37 ir 41 minutę, tačiau surinko vos 8 ir 7 taškus.su Gasoliu sutinku, bet su Howardu tai nusisnekejot, juk gavo mest tik 4 metimus, po kasiu nekovojo, nes neturejo noro ir jau nuo antros puses nemate, kad laimes, nes super Kobe vel pradejo savo savanaudiska zaidima, nesidalino kamuoliu pridare klaidu, tai is kur bus noras zaist tam Howardui.naujas treneris kaip matau sudinas pasirinkimas kaip ir sakiau, visiskai nemoka isnaudot Howardo ir su savo greitu puolimu nieko nepadaro ginyboj ir gaunas sudas.


Eilinį kartą nusišnekėjai.

Tai jis neprastai žaidė, nors nesistengė? Prie kobės vienintelio komandoj pliusas, visi kiti -10 ir daugiau
Žiūrėti...
2012-11-22
1
2
Atsakyti
TeisejasLabai paprasta - Eurpoje krepsinis labiau strateginis, taktinis zaidimas - ji supranta/perpranta aukstesnio intelekto zmones. NBA - ateina besmegniai amerikonai, paziuret dejimu, nesamoningu metimu per 3 zaidejus is aikstes kampo ir pan. - ten vyrauja individualizmas ir herojizmas, o Europoje daugiau ziurima i komandinius veiksmus ir bendra rezultata.Seip sitie pakeitimai tai minimalus, tik nesutinku del minuciu pertraukeliu - jei NBA ten koks brownas, per tas pertraukelis ant lentos mociutes pyrago recepta raso, tai Eurpoje pertraukeles yra labai svarbus dalykas, galinti pakeisti rungtyniu eiga.Taip, kad jeigu Europoje krepsinis bus idomus tol, kol jis bus bent kazkiek intelktualus ir komandinis - cia yra jo pranasumas pries NBA - jeigu susivienodins - bus niekam neidomus, nes NBA bus tas pats, tik atlikejai (krepsininkai) 5 kart individualiai stipresni...


Visiška nesąmonė, NBA yra strategiškai, fiziškai ir komerciškai galingesnė už EU, dėl to olimpiadoj kitos šalys niekada neturės šansų prieš ameriką.

Trikampis puolimas genialesnė puolimo schema negu kas nors sukurta europoj, o thibodeau gynyboj žalgiris įmestų 50 taškų
Žiūrėti...
2012-11-21
0
1
Atsakyti
ką siūlot šiandien? Žiūrėti...
2012-11-21
0
1
Atsakyti
SpreeGasoli us Bargnani nu nh.... Tday nesirodytu metus lako sitam site :DDD


joooo....

Apgailėtini gandai, nei lakersam calderono reikia, nei tuo labiau tos vištos
Žiūrėti...
2012-11-20
1
0
Atsakyti
BenasTDaYDEFENSEJaunas esi, o atmintis jau slubuoja ? Youtube lakers thunder playoffs 2012. Paskaiciuok, ka jis dazniau dengia Sefolosha, Hardena ar Westbrook'a. Sessions ir Blake dazniausiai ji dengdavo.Mačiau tiek reguliaraus, tiek PO visas dvikovas su OKC, Kobė westbrooką ėmė nuo pradžios iki galo su trumpom pertraukom.Natūralu, kad 34 metų žaidėjas nesiplėšys gynyboj reguliariam, o pradės normaliai gintis tik PO.Tarp kitko, per LBJ parsonsas čia prieš kelias dienas gi pasidarė career-high. Tai kaip, tas irgi gintis nemoka? Ne, tiesiog gynyba komandos 28ta lygoj (bent jau tuo metu buvo, db nežinau kiek pasikeitė)Nesiginčysiu, gal būt tauposi save. Tačiau šį sezoną Kobe labai prastai gynyboje atrodo(šiandien ne ką geriau), gynyboje juda lėtai, paint'e užsibūna ir palieka laisvesni varžova, gamewinneri praleido kuris buvo be jokios sudėtingos taktikos.Parson'as prieš kelias dienas prieš Heat'us pasidarė carrier-high?


Be jokios sudėtingos taktikos, visi tikėjos, kad parkeris mes tą gamewinnerį, decoyino ir tiek :D Ir tai spėjo ranką iškelt
Žiūrėti...
2012-11-19
0
1
Atsakyti
DEFENSEJaunas esi, o atmintis jau slubuoja ? Youtube lakers thunder playoffs 2012. Paskaiciuok, ka jis dazniau dengia Sefolosha, Hardena ar Westbrook'a. Sessions ir Blake dazniausiai ji dengdavo.


Mačiau tiek reguliaraus, tiek PO visas dvikovas su OKC, Kobė westbrooką ėmė nuo pradžios iki galo su trumpom pertraukom.

Natūralu, kad 34 metų žaidėjas nesiplėšys gynyboj reguliariam, o pradės normaliai gintis tik PO.

Tarp kitko, per LBJ parsonsas čia prieš kelias dienas gi pasidarė career-high. Tai kaip, tas irgi gintis nemoka? Ne, tiesiog gynyba komandos 28ta lygoj (bent jau tuo metu buvo, db nežinau kiek pasikeitė)
Žiūrėti...
2012-11-19
2
1
Atsakyti
DEFENSESuda jis dengia, epizodiskai. Dabar tures visas rungtynes dengti.


Visiška nesąmonė, tiek westbrooką, tiek wade'ą nuo pradžios iki galo ima
Žiūrėti...
2012-11-19
1
0
Atsakyti
2012-11-19
1
0
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 35 ··· 70 ··· 79 80 81 82 83 ··· 105 ··· 140 ··· 175 ··· 208  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai