OKC atliko idiotiškiausius mainus per kokius tris metus NBA.

Jau idiotiškas veiksmas buvo ne hardenui, o ibakai maxą duot.

Martinas bevertis su trumpu kontraktu, kuriam pasibaigus OKC neturės kuo pakeist jo.

Tuo tarpu Rockets gavo augantį all-starą, kuris protingai žaidžia ir gerai ginas atiduodami savanaudį, kuris nesigina ir neaišku lambą iš kurio nežinia kas išauks.

Rockets ftw
Žiūrėti...
2012-10-28
3
2
Atsakyti
Lauksiu boston vs. lal finalo. Žiūrėti...
2012-10-28
3
3
Atsakyti
Ha, Thundersai out of the picture Žiūrėti...
2012-10-28
0
1
Atsakyti
to tdayzEiline situacija per skipo ir smith laida - kobe laimi ziedus, skipas sudievina kobe, kobe malacius, viska padare, gasolis suda male (cia prisimenu tuos metus, kai butent Pau patrauke LAL). Dabar lebronas laimejo, tai jei as neklystu, o as tikrai neklystu, jis dar sukritikavo lebrona, kad jis zaide sudinai, nesumete mid range metimu, nepasigyne. Tuo tarpu sudievintas kobe toje serijoje averagino vos 44proc savo metimu, kas yra zemiausias rezultatas finals MVP. Tai cia ekspertu vadintis jis gali? Net neminiu to fakto, kad jis savo top5 liste sugeba ikist niekada nelaiminti Melo


Nesakau aš, kad nei vienas, nei kitas nenusišneka niekad, tiek, kad dažniausiai jie teisūs.

Bet vėlgi, nenukrypkim nuo temos, pavadinime parašyta, kad LeBronas gali atlikt 20 asistų.

Sakau du dalykus, dėl kurių neabejoju ir mielai galiu ginčytis su kuo nori:

-Tikrai neatliks 20 asistų nebent pats mes mažiau 10 metimų rungtynėse ir komandininkai nesumes troikių 70 procentų taiklumu

-Heat nepateks į finalus. Žinoma, jei Bostono kertiniai žaidėjai neturės sunkių traumų ant PO.
Žiūrėti...
2012-10-28
0
2
Atsakyti
tromoosTDaYzMagelano_Paradoksas„Miami Heat“ komandos lyderis LeBronas Jamesas pareiškė, kad jo tikslai, iškovojus lygos čempiono titulą, nepasikeitė. „Mano tikslas? Viskas labai paprasta: noriu tapti visų laikų geriausiu krepšininku.Kaip jūs manote, kiek jam dar trūksta?TitulaiBill 11Havlicek 8MJ 6KAJ 6Magic 5Kobe 5LBJ 1 (2012)MVPKAJ 6Bill 5MJ 5LBJ 3NBA ALL teamsKareem Abdul-Jabbar 15Kobe Bryant 14Karl Malone 14Shaquille O'Neal 14LeBronJames 8All DefenceTim Duncan 13Kobe Bryant 12Kevin Garnett 12LeBron James 4Šviesmečiai dar jam iki geriausio titulo, dabar kažkur dvidešimtuko gale trinastromoosMagelano_Paradoksas„Miami Heat“ komandos lyderis LeBronas Jamesas pareiškė, kad jo tikslai, iškovojus lygos čempiono titulą, nepasikeitė. „Mano tikslas? Viskas labai paprasta: noriu tapti visų laikų geriausiu krepšininku.Kaip jūs manote, kiek jam dar trūksta?TitulaiBill 11Havlicek 8MJ 6KAJ 6Magic 5Kobe 5LBJ 1 (2012)MVPKAJ 6Bill 5MJ 5LBJ 3NBA ALL teamsKareem Abdul-Jabbar 15Kobe Bryant 14Karl Malone 14Shaquille O'Neal 14LeBronJames 8All DefenceTim Duncan 13Kobe Bryant 12Kevin Garnett 12LeBron James 4Savo laiku, Jordano picke buvo jo hateris(vaikystė-paauglystė-durnystė), niekad nebuvau didelis jo fanas ir niekada MJ deramai nevertinau, o LBJ žaidimo stiliui simpatijas jaučiu NUO Cavs pirmosios serijos su Pistons(kurią gavo, bet pakerėjo NBA pasauly savo kovingumu) bet net tai turint omeny pripažįstu viena- LBJ NIEKADA krepšiniui, pačiam žaidimui neturės tokios įtakos kaip MJ. Konkrečiai krepšinio vystyme, jo populiarinime. MJ yra krepšinio veidas, ikona. Kaip kartais pamąstai apie tam tikras sporto šakas automatiškai tam tikri veidai jas simbolizuoja, yra jų ambasadoriai, pvz: golfas - T.Woods, F1 - M.S; snookeris - R. O'Sullivan, šuolis su kartim - S. Bubka, boksas - Ali/Tyson ir tt.LBJ niekada nestovės šalia Maiklo, net jei teoriškai ir būtų geresnis, ar menamai laimėtų daugiau įvairiausiį apdovanojimų. Iš kitos pusės esu labai laimingas, kad gyvenu laikotarpy, kuomet galėjau gyvai(tiesiogiai) stebėt MJ žaidimą(visad sirgdavau už priešininkus), dabar LBJ... bus ką anūkam papasakot.LBJ niekada ir žaidimo kokybe nestovės prie maiklo.Ką visi užmiršta, kad LBJ žiedą laimėjo, kai komandoj yra 1(kartais du) žaidėjai, kurie gerai dienai atėjus bus dvigubinami, Kobė lygiai taip pat turėjo bynumą/gasolį, dabar howardą, gasolio niekas nedvigubins jau, o MJ? Pippeno niekada niekas nedvigubino.MJ tada buvo, kaip dabar Rose'as Bullsuose, be jo puolimas šūdo vertas. Tik aišku Rose'as, bent kol kas, ne toks talentingas ir kai uždvigubino jį Heat, CHI beviltiškai gavo. Plius top 5 ever gynybiniai sugebėjimai MJ irgi tik užtvirtino jo, kaip geriausio žaidėjo ever, statusąTu per daug ir per dažnai žiūri skipa ir naudoji jo argumentus (čia apie dvigubinimus), kurie bent kiek krepšinį iš vidaus krepšinį pažįstančiam žmogui kelia šypseną. Be konkurencijos kvailiausias krepšinio apžvalgininkas save laikantis ekspertu, overall - krepšinio minedas. Mąstyk savo galva, vaiki.


Šitą mintį pasigavau iš kenny smitho, bet tiek to, Skipas dėl to, kad aštuonis metus dėl lebrono teisus buvo ir šiais metais net pasirinko, kad Heat laimės, bet tai niekam nieko nekeičia, nes jis ale LeBroną kritikuoja. Jis tiesiog nebullshitina ir šneka ką mano apie viską, jis kritikuoja visus - durantą, kobe, lbj, wade'ą, howardą. Ir dažniausiai gerus pointus sako, tiesiog, kad LeBronas pagaliau laimėjo, Skipas tikrai nepraranda dėl to savo proto ar dar ko.
Žiūrėti...
2012-10-27
0
2
Atsakyti
Magelano_Paradoksas15 tikrai išvardinčiau ir aš pats, ir dar suskirstyčiau kurie daugiau laimėję žiedų (Bill,MJ,Kobe,Magic, Shaq), MVP (KAJ,Wilt), ar paprasčiausiai lyderiavo savo laikais (Dr.J,Oscar,West,Bird), ar tiesiog buvo pagalbinio tipo žaidėjai, ar Option nr 2, kaip tu vadini Pippen, Havlicek, ar tokie, kaip Olajuwon, Robinson, Duncan, KG, galingi priekiniai žaidėjai, vien savo buvimu po krepšiu atnešantys žiedus.išvardinau 17. sutinku, kad jie už LeBron aukščiau all time liste. o kas dar į tą top20 patenka? o kur tokie, kaip K.Malone, J.Stockton, R.Miller, J.Kidd, P.Ewing, B.Cousy, K.McHale, J.Worthy, R.Parish, žemiau ar top 25 ar jau tik top50 tenkinasi 25-50 vietomis?


Žmonės, mano akyse, dar geresni už LeBroną all-time : MJ, KAJ, Kobe, Magic, Bird, Hakeem, Shaq, Duncan, Russell, Wilt, Jerry West, Erving, Moses, David Robinson, Elvin Hayes, Oscar, Dirkas, KG. Laimėdamas žiedą jis aukščiau už Karlą Malone, Stocktona, Reggie, Baylorą.

Spėju ir geresnių žaidėjų liste ir tam virš kurių pakilo pamiršau porą pavardžių, bet labai tingiu dabar ieškot ar tikrai neužmiršau ko nors
Žiūrėti...
2012-10-27
1
0
Atsakyti
Magelano_ParadoksasSakai top20 gale, o išvardintum tuos, kuriuos jis aplenkė laimėjęs pirmą žiedą?


Kadangi niekada nebuvau sudaręs savo sakykim top 30 žaidėjų, kur LeBronas, arba bent arti to, buvo prieš laimėdamas žiedą.

Jeigu labai reikia, galiu išvardint dar geresnius už jį all-time pagal mano nuomonę, bet nematau tam didelės prasmės
Žiūrėti...
2012-10-27
1
0
Atsakyti
Magelano_Paradoksas„Miami Heat“ komandos lyderis LeBronas Jamesas pareiškė, kad jo tikslai, iškovojus lygos čempiono titulą, nepasikeitė. „Mano tikslas? Viskas labai paprasta: noriu tapti visų laikų geriausiu krepšininku.Kaip jūs manote, kiek jam dar trūksta?TitulaiBill 11Havlicek 8MJ 6KAJ 6Magic 5Kobe 5LBJ 1 (2012)MVPKAJ 6Bill 5MJ 5LBJ 3NBA ALL teamsKareem Abdul-Jabbar 15Kobe Bryant 14Karl Malone 14Shaquille O'Neal 14LeBronJames 8All DefenceTim Duncan 13Kobe Bryant 12Kevin Garnett 12LeBron James 4


Šviesmečiai dar jam iki geriausio titulo, dabar kažkur dvidešimtuko gale trinas

tromoosMagelano_Paradoksas„Miami Heat“ komandos lyderis LeBronas Jamesas pareiškė, kad jo tikslai, iškovojus lygos čempiono titulą, nepasikeitė. „Mano tikslas? Viskas labai paprasta: noriu tapti visų laikų geriausiu krepšininku.Kaip jūs manote, kiek jam dar trūksta?TitulaiBill 11Havlicek 8MJ 6KAJ 6Magic 5Kobe 5LBJ 1 (2012)MVPKAJ 6Bill 5MJ 5LBJ 3NBA ALL teamsKareem Abdul-Jabbar 15Kobe Bryant 14Karl Malone 14Shaquille O'Neal 14LeBronJames 8All DefenceTim Duncan 13Kobe Bryant 12Kevin Garnett 12LeBron James 4Savo laiku, Jordano picke buvo jo hateris(vaikystė-paauglystė-durnystė), niekad nebuvau didelis jo fanas ir niekada MJ deramai nevertinau, o LBJ žaidimo stiliui simpatijas jaučiu NUO Cavs pirmosios serijos su Pistons(kurią gavo, bet pakerėjo NBA pasauly savo kovingumu) bet net tai turint omeny pripažįstu viena- LBJ NIEKADA krepšiniui, pačiam žaidimui neturės tokios įtakos kaip MJ. Konkrečiai krepšinio vystyme, jo populiarinime. MJ yra krepšinio veidas, ikona. Kaip kartais pamąstai apie tam tikras sporto šakas automatiškai tam tikri veidai jas simbolizuoja, yra jų ambasadoriai, pvz: golfas - T.Woods, F1 - M.S; snookeris - R. O'Sullivan, šuolis su kartim - S. Bubka, boksas - Ali/Tyson ir tt.LBJ niekada nestovės šalia Maiklo, net jei teoriškai ir būtų geresnis, ar menamai laimėtų daugiau įvairiausiį apdovanojimų. Iš kitos pusės esu labai laimingas, kad gyvenu laikotarpy, kuomet galėjau gyvai(tiesiogiai) stebėt MJ žaidimą(visad sirgdavau už priešininkus), dabar LBJ... bus ką anūkam papasakot.


LBJ niekada ir žaidimo kokybe nestovės prie maiklo.

Ką visi užmiršta, kad LBJ žiedą laimėjo, kai komandoj yra 1(kartais du) žaidėjai, kurie gerai dienai atėjus bus dvigubinami, Kobė lygiai taip pat turėjo bynumą/gasolį, dabar howardą, gasolio niekas nedvigubins jau, o MJ? Pippeno niekada niekas nedvigubino.

MJ tada buvo, kaip dabar Rose'as Bullsuose, be jo puolimas šūdo vertas. Tik aišku Rose'as, bent kol kas, ne toks talentingas ir kai uždvigubino jį Heat, CHI beviltiškai gavo. Plius top 5 ever gynybiniai sugebėjimai MJ irgi tik užtvirtino jo, kaip geriausio žaidėjo ever, statusą
Žiūrėti...
2012-10-27
0
1
Atsakyti
CappucinoRomanovas turbūt ir pats netikėjo, kad Žalgiriečiai tiek laimės :). Prižadėjo aukso kalnus už pergales, o dabar kai atėjo metas atsiskaityt, žiūri, kad pinigų trūksta ;). Gaila, būtų jei prasidėtų "mainai"...


Ne tame bairis, turi jis tų pinigų kiek nori, bet Žalgiris turi suplanuotą biudžetą ir moka atlyginimus iš ten, kur turėjo būt pinigai, bet Savivaldybė neskyrė dviejų milijonų ir automatiškai viskas susipisa.
Žiūrėti...
2012-10-26
1
0
Atsakyti
to tdayKad Lewis ne vidutiniokas buvo, sakyciau, zvaigzde, sonicsuose buvo B optionas po Alleno ir mete ~20tasku, 5reb, 1,5 ST, tai as manau, jog tai yra zvaigzdes statistika kaip ne kaip :) Juk Hardena zvaigzde galim vadinti


Ko pasekoje ir nepasiekė nieko sonicsai.

Tokių vidutiniokų, kuriems suteikus metimų, sumestų 20 taškų daug rast galima. Teoriškai all-staras, bet realiai tai vidutiniokas su gera role, jis neturi daug pasirinkimų puolime, vien tritaškiai, gynyboj toli gražu iki gero gynėjo
Žiūrėti...
2012-10-26
1
0
Atsakyti
Naika5http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak...


00 - 3-5

09 - 6-2
Žiūrėti...
2012-10-26
0
1
Atsakyti
Magelano_Paradoksasžinau, kad nesukris visiems, bet, kaip sakiau būna dienų lyg tyčiahttp://www.basketball-reference.com/boxs...Hedo 3/5J.Nelson 5/5Lewis 3/5J.J.Redick 4/7K.Bogans 4/6dar 4 žaidėjai po 1Beje DH tose rungtynėse 15 rebų padarė. LBJ irgi galėtų pats pasuoti ir arba laukti eilinio rezultatyvaus asisto ir tritaškio, arba bėgti kovoti puolime dėl kamuolio ir arba pats pelnyti taškus arba vėl numesti atgal.


Nu bet logiškai pagalvok, Orlande po howardo 12-14 fga automatiškai likusius metimus pasidalino vien snaiperiai. Heat turi LBJ su 18-20 fga, wade'ą su 16-18 fga ir bosha su 12-14 fga kiekvienose rungtynėse, kai kiek belieka snaiperiams? Wade'as isolationus mėgsta, LeBrono asistam nuo to ne ką geriau, Boshas irgi trypia kiek tik gali.

Nelabai tikiu, kad jis kitą sezoną daugiau kokių 14os padarys
Žiūrėti...
2012-10-25
1
1
Atsakyti
Magelano_Paradoksastaigi rezultatyvumas nukrenta 2,2 ppg, o taiklumas 0,03 %tritaškius mokančių įmesti turi žaidėjus:M.Miller karjeros rekordas 9, praeito sezono 6, 100proc daugiausiai įmetęs 6/6 (pernai)Wade karjeros rekordas 6, praeito sezono 4, 100proc daugiausiai įmetė 3/3Mario tiek karjeros, tiek praeito sezono rekordas 6, 100proc daugiausiai įmetė 4/4 (pernai)Battier karjeros rekordas 7, praeito sezono 6 (beje buvo 6/7) 100proc daugiausiai įmetė 6/6Ray karjeros rekordas 10, praeito sezono 6 (irgi 6/7) 100proc daugiausiai įmetė 4/4 (tris kartus)Lewis karjeros rekordas 7 (keturiskart), pernai 3, 100proc daugiausiai įmetė 4/4 (šešis kartus)susumuojam (kartais ir lazda iššauna, ar ne?) 31 tritaškis 6 žaidėjams gal ir daugoka, tarkim nebus taip viskas idealu ir visi po vieną nepataikys, taigi 25 tritaškiai pats tas 20čiai Broniaus asistų (jei jis ir toliau būdamas all around žais nuo pg iki pf pozicijose) gaila nežinau, koks pernai Miami rekordas šioje srityje, bet, manau, ateinantis sezonas bus tas, kuriame kris daug rekordų.Lewis gal ir paseno, bet durk pirštu į bet kurį kitą šiame sąraše ir jis tikrai nebus daug jaunesnis.


Ne jaunume esmė, jis kol jaunas buvo ir puolimas sukoncentruotas buvo ant jo dar buvo stiprus vidutiniokas, žiūrėjęs tik į vieną aikštės pusę, dabar visiškai bevertis suoliuko šildytojas ale snaiperis.

Visišką nesąmonė su tokiu sumavinu, niekada nebus taip, kad taip sukris visiems.
Žiūrėti...
2012-10-25
1
1
Atsakyti
Magelano_Paradoksas10 ar daugiau perdavimų per rungtynes LeBronas Miami'je sužaidė 18 (12 pirmame sezone ir 6 antrame, sutrumpintame lockout'o)34 pts 10 ast (Wade 19 Mario 13 Bosh 12)16 pts 10 ast (Wade 24, Bosh 17, Miller 16 ()3/5 triples ) (LBJ 7/17FG )32 pts 10 ast (Wade 26 Bosh 26)20 pts 10 ast (Wade 28,Bosh 15, Ilgauskas 10) (LBJ 6/16 FG, pralošė rungtynes NOH)33 pts 10 ast (Bosh 30, Miller 18 (6/6 triples) Mario 13 (4/6 triples))27 pts 10 ast (Bosh 24, Wade 18, Mario 13)17 pts 10 ast (Wade 33, Bosh 12) (LBJ 5/15 FG, CB4 5/13 FG) pralošė rungtynes ORL)27 pts 10 ast (Wade 32 Bosh 24)25 pts 10 ast (Wade 25 Bosh 20 Arrojo+Jones 7/11 triples 24pts)17 pts 10 ast (Wade 24, Bosh 15 4/10 FG) (LBJ 6/15 FG) visa komanda įmetė 88, bet DET žaidė dar blogiau, įmesdama tik 73 (29/75 FG 38,7proc)34 pts 10 ast (Bosh 20 Wade 19, Mario 9 3/4 triple buvo vieninteliai taiklūs komandoje)23 pts 11 ast (Wade 31, Jones 14, Bosh 12 Ilgauskas 12 Haslem 10)29 pts 11 ast (Bosh 20 E.House 20 (6/9 triples) LBJ 11/23 FG pralošė MEM, kur net 6iese pelnė 10 ar daugiau taškų 95:9727 pts 12 ast (Wade 24, Bibby 23 (7/11 triples) Pirmas sugrįžimas palikus Cavs į Q areną pažymėtas Broniaus trigubu dubliu ir pralaimėjimu buvusiam klubui20 pts 12 ast (Wade 26 Jones 5/9 triples 17 E.House 4/4 triples 13, Bosh 13 3/12 FG )33 pts 13 ast (Bosh 22 Mario 14 Jones 14, bendrai 6/13 triples)23 pts 13 ast (Wade 32 Bosh 20)20 pts 14 ast Wade 39, Bosh 17) LBJ 5/18 FG ir pralošė 114/116 UTH (P.Millsap 19/28 fg, 46 pts karjeros rekordas)išanalizavus matome, kad Broniui asistus rinkti padeda (STEBUKLAS!)1. pasai tritaškininkams ir užtikrinti žaidimai prasiveržimais kitų dviejų lyderių iš BIG 3.2.Pasus jis atlieka tada, kai nesiseka atakuoti pačiam.3.Jam atlikus 10 ar daugiau perdavimų tik 5 kartus MIA pralošė:Jutai (Millsap 46pts),Memfiui (traumuotas Wade, šeši žaidėjai MEM įmetė >10 taškų) 2 taškaisNaujam Orleanui (Okafor 12/13 FG 26 pts ir CP3 19 ast TO SEZONO rekordai) 3taškaisMagic po D12 super rungtynių (24pts 24trb 4ast 3stl 2blk) ir R.Anderson 27pts (karjeroje jis tik 4kart įmetęs daugiau) 88:102Cavs 90:102 (NBA marketingas?)ir 13 kartų laimėjo, todėl JIS supranta pats, kad TURI dalintis kamuoliu su komanda, kad ateitų pergalės.Jo paties rezultatyvumas tose 18oje rungtynių 25,38 ppg su 48,1 %atėjus Ray Ray ir Lewis'ui manau atsiras daugiau šansų LeBronui pasiekti Majamyje 15 asistų rungtynėse, nes iki šiol visi trys buvo pasiekti vilkins Cavs maikę, jį viršyti, ir bent porą ar trejetą kartų pasiekti 20 atžymą.tai tiek. kokie jūsų argumentai?


Lewisas yra bevertis žaidėjas, net nevertink jo, kaip kažkokio faktoriaus.
Žiūrėti...
2012-10-25
1
2
Atsakyti
Pagaliau, jau pakankamai nba sugadino Žiūrėti...
2012-10-25
1
2
Atsakyti
nonoNa taip pamirsau nemažai žaidėjų, kažkaip omenį turėjau tik dabartinius all-stars, tikrai su didžiulę pagarba Steve Nash pamiršau jį paminėti turbūt dėl to, kad dabar gana sunkokai įsivažiuoja su Lakers.O dėl lažybų pritariu Tday. Jis ir taip galima sakytii vos neįžaidėjas Heat komandoj, bent jau daugiausiai laiko praleidžia su kamuoliu, tai kodėl jis dar iki šioli neatliko tų 20 perdavimų?


Ne tame esmė, LeBronas nerealus pasuotojas, visada aikštę mato, visada žiūri kur laisvas žmogus, bet jis 27 ar panašiai ppg scoreris per visą savo karjerą. Pasižiūri į tą sarašą, kur sakei, kad jis ten vienintelis tarp PG tokiam liste, bet tame ir esmė, jis nėra PG, kiti žmonės tam liste turbūt visi nėra net 20 ppg scoreriai, jis pagrindinis Cavs/Heat scoreris, komandai blogiau, jeigu jis vien pasuosis, o, kad padarytum 20 asistų tų realiai visas rungtynes turi tik pasuotis.

Aš tikėčiau, kad jei susitiks su LAL finale, jis gali turėt 10 apg per visą seriją, nes prieš Howardą ir Metta jis nepažais, bet netikiu, kad jis gali surinkt 20 asistų. Nebent visa Heat sumes 70+ procentų tritaškius ir įmes jų bent 20
Žiūrėti...
2012-10-25
2
0
Atsakyti
Bo_McCalebTDay Ar tu žiūrai krepšinio rungtynes? LeBronas pritraukia po 2-3 varžovus, tai tu nori pasakyt kad Ray Allen nepataikytų laisvas, ar jis neįmestų kokiam Boshui po kašiu?


Oi, kad krepšinis būtų toks lengvas...

Magelano_Paradoksasiš ko siūlai?


Kžn, pats dabar supratau, kad nelabai išeina lažintis iš ko nors portale. :D
Žiūrėti...
2012-10-25
2
0
Atsakyti
Bo_McCalebTday tu Tday... Koks ksirtumas, aš galiu pasakyti jog ir Kobe gali atlikti 20 assistų jei norėtų... Bet visi suprantam jog jis pats to nenori. O LeBron jei norės atliks kad ir 30. Tik taškų pelnys mažiau


wait what. LeBronas negalėtų atlikt 20 asistų net norėdamas, nebent pats daugiau penkių metimų nepaleistų ir pakristų nesveikai kitiems
Žiūrėti...
2012-10-25
3
0
Atsakyti
MiamiBig3OOO!!! HITLER COME BACK! TGAY ALL THE WAY!--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Užmiršai atsijungt :/
Žiūrėti...
2012-10-25
1
0
Atsakyti
Magelano_ParadoksasLažinuosi, kad 2012-13 sezone jis atliks 20 perdavimų daugiau nei vienose rungtynėse!


Iš ko lažinamės?
Žiūrėti...
2012-10-25
2
1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 35 ··· 70 ··· 88 89 90 91 92 ··· 105 ··· 140 ··· 175 ··· 208  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai