Visiškai pritariu, seniai reikėjo kalną mest Žiūrėti...
2012-10-06
0
1
Atsakyti
JakobTDaYHaidisTDaYDzekesasŽiedais nieks nematuoja žaidėjo gerumo, žiedais galima pamatuoti komandos gerumą ir žaidėjo pasiekimus. Atskiri žaidėjai nelaimi žiedų, juos laimi komanda. Kiek Džordanas būtų laimėjęs žiedų be Pipeno. Na gal vieną, du.. ne daugiau. Ir su tuo pačiu Pipenu, vos nebuvo sugriautas Bulls su MJ priešakyje mitas kai vos Buliai išnešė sveiką kailį serijoje prieš Pacers kurią laimėjo 4:3Legendos yra kuriamos savo klubui atnešant žiedus.Plius visiems DEBILAMS, kurie lygina fishą su wade'ais ir t.t., LYGINI KOMANDŲ LYDERIUS, atvest komandą iki žiedų yra svarbiausias lyderio ir žaidėjo aspektas, visi taškai, rebai, etc. eina po to.Kas čia blet per asmens kultas, kur skaičiukai vertinami labiau negu žaidimo prasmė, esmė, tikslas?to tdayMJ post zaidimas niekada neprilygo LJB zaidimui poste. Ir vapse, bicas budamas sudejimo kaip centras gali but gincytinai geresnis uz MJ ant jegos? Tu vapse daunas ar kas tau yra? As sutinku, kad LJB nera geresnis, bet reikia matyt ir jo akivaizdzius pliusus pries MJMJ post žaidimas niekada neprilygo LBJ žaidimui poste? Neskaičiau po to, nepyk, fantastika nedomina manęs.Nei Kobe, nei LeBronas NIEKADA neprilygs Jordan'ui. Bet kaip visada tavo nusišnekėjimai užkliūna man.Kad Jordanas nešė žiedus galbūt sutikčiau, dėl fakto kiek Bulls laimėjo žiedu su Jordanu, kiek be jo. Bet kodėl tada Jordan'as iki pat berods 28metu nebuvo net prasibrovęs iki finalu?(galbūt klįstu dėl amžiaus). Kiekvienam lyderiui reikia komandos. LeBron'as Clevlende turėjo vidutiniokus, kurie be jo kažin ar į playoffus prasibrautu.Kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu Kobe Bryant'a. Jo situacija su žiedais taip pat nėra įspūdinga. Lakers yra elito komanda, kuri jau laimėjo 16 žiedu. Komandoje visada buvo žvaigdžių. Man nesuprantama yra, kaip galima vertinti žaidėjo gerumo, dėl turimu žiedu. Jeigu klubas nesugeba pritraukti žvaigdžiu, bet žaidėjas yra fenomenalus, tada jis nieko vertas dėl klubo kalties?Aš niekaip nesuprantu kokia prasmė buvo išvis pabrėžt, kad jis iki 28 metų neprasibrovė į finalus? Tai gerai, dėl to medijos kritikuojamas buvo, dėl to išmoko lyderiu būt, labai tikiuosi, kad ir LBJ jau išmoko to ir nebus tik dar viena komanda, kuri kartą laimėjo žiedus."kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu kobe bryantą" - apgailėtina, gydykisJo situacija su žiedais nėra įspūdinga? Kiek žaidėjų istorijoj turi 5+ žiedų? Ok, dabar kiek HOFerių turi tiek?Vidutiniokus :DKrepšinio, kaip komandinio sporto, esmė yra laimėt žiedus. Pasiilgau 80's, 90's, ar tokių kaip KG, TD, KB ar pvz Sheedo mąstymo, kad dėl žiedų galima paaukot viską, pradedant savo statistika, baigiant individualia šlove.Ždž, labai nesivelsiu aš čia į diskusijas, aptarta tai ne kartą, plius dabar, kai LeBronas žiedą laimėjo, jo istorija ir visi failinimai pasinaikina ir jis automatiškai tampa tobulu žaidėju, be jokių trūkumų ir nesvarbu, kad žiedas vienas, jis vis tiek gali lygintis su ginčytinai geriausiu visų laikų žaidėju.Rimtai kalbant, negarbingas žiedas, tai neturi tiek vertės, kiek žiedas su Klyvlendu, bet tiek to, nors čempionu tapo."kad dėl žiedų galima paaukot viską, pradedant savo statistika, baigiant individualia šlove."LeBronas būtent, tai ir padarė persikėlęs į Majamį.


Wut
Žiūrėti...
2012-10-06
1
1
Atsakyti
Labai gerai, reikėjo seniau atsikratyt kalno, dabar liko tik jankūnas ir klizmavičius. Žiūrėti...
2012-10-06
1
1
Atsakyti
InternalKalba dauguma, kad Celtics gerą sudėtį šiam sezone turi, kad gali daug nuveikt. Aš tai kitokią nuomonę turiu. Niekur nematau aš to jų gerumo. Na taip, į playoffus pateks, bet kovoti su lyderiais neturi jokių šansų. Per seni (Garnettas, Terry, tas pats Pierce), neturi jėgos po krepšiu. Rondo, nors šiandien ir gerai pataikė, bet vis tiek nėra patikimas metikas. Vienintelis dalykas, kuo jie tikrai yra stiprūs, tai komandinė dvasia ir treneris. Bet rytuose geriausiu atveju prognozuočiau 5-6 vietas. Po Heat, Nets, Pacers, Bulls ir tikriausiai Knicks.


Jau metai iš metų celtics įrodinėja, kad jie nėra ir nebus per seni.

Rondo geriausias lygos įžaidėjas, atsiperka tas jo metimas, kuris sparčiai tobulėja.

Turi KG, Greeną dabar, Sullingeris neblogai atrodo, Bassas visai px. Išgyvens tam poste.

Treneris 1-2 NBA, Celticsai gerai atrodo.
Žiūrėti...
2012-10-06
2
1
Atsakyti
HaidisTDaYDzekesasŽiedais nieks nematuoja žaidėjo gerumo, žiedais galima pamatuoti komandos gerumą ir žaidėjo pasiekimus. Atskiri žaidėjai nelaimi žiedų, juos laimi komanda. Kiek Džordanas būtų laimėjęs žiedų be Pipeno. Na gal vieną, du.. ne daugiau. Ir su tuo pačiu Pipenu, vos nebuvo sugriautas Bulls su MJ priešakyje mitas kai vos Buliai išnešė sveiką kailį serijoje prieš Pacers kurią laimėjo 4:3Legendos yra kuriamos savo klubui atnešant žiedus.Plius visiems DEBILAMS, kurie lygina fishą su wade'ais ir t.t., LYGINI KOMANDŲ LYDERIUS, atvest komandą iki žiedų yra svarbiausias lyderio ir žaidėjo aspektas, visi taškai, rebai, etc. eina po to.Kas čia blet per asmens kultas, kur skaičiukai vertinami labiau negu žaidimo prasmė, esmė, tikslas?to tdayMJ post zaidimas niekada neprilygo LJB zaidimui poste. Ir vapse, bicas budamas sudejimo kaip centras gali but gincytinai geresnis uz MJ ant jegos? Tu vapse daunas ar kas tau yra? As sutinku, kad LJB nera geresnis, bet reikia matyt ir jo akivaizdzius pliusus pries MJMJ post žaidimas niekada neprilygo LBJ žaidimui poste? Neskaičiau po to, nepyk, fantastika nedomina manęs.Nei Kobe, nei LeBronas NIEKADA neprilygs Jordan'ui. Bet kaip visada tavo nusišnekėjimai užkliūna man.Kad Jordanas nešė žiedus galbūt sutikčiau, dėl fakto kiek Bulls laimėjo žiedu su Jordanu, kiek be jo. Bet kodėl tada Jordan'as iki pat berods 28metu nebuvo net prasibrovęs iki finalu?(galbūt klįstu dėl amžiaus). Kiekvienam lyderiui reikia komandos. LeBron'as Clevlende turėjo vidutiniokus, kurie be jo kažin ar į playoffus prasibrautu.Kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu Kobe Bryant'a. Jo situacija su žiedais taip pat nėra įspūdinga. Lakers yra elito komanda, kuri jau laimėjo 16 žiedu. Komandoje visada buvo žvaigdžių. Man nesuprantama yra, kaip galima vertinti žaidėjo gerumo, dėl turimu žiedu. Jeigu klubas nesugeba pritraukti žvaigdžiu, bet žaidėjas yra fenomenalus, tada jis nieko vertas dėl klubo kalties?


Aš niekaip nesuprantu kokia prasmė buvo išvis pabrėžt, kad jis iki 28 metų neprasibrovė į finalus? Tai gerai, dėl to medijos kritikuojamas buvo, dėl to išmoko lyderiu būt, labai tikiuosi, kad ir LBJ jau išmoko to ir nebus tik dar viena komanda, kuri kartą laimėjo žiedus.

"kaip visuose tavo komentaruose įžvelgiu kobe bryantą" - apgailėtina, gydykis

Jo situacija su žiedais nėra įspūdinga? Kiek žaidėjų istorijoj turi 5+ žiedų? Ok, dabar kiek HOFerių turi tiek?

Vidutiniokus :D

Krepšinio, kaip komandinio sporto, esmė yra laimėt žiedus. Pasiilgau 80's, 90's, ar tokių kaip KG, TD, KB ar pvz Sheedo mąstymo, kad dėl žiedų galima paaukot viską, pradedant savo statistika, baigiant individualia šlove.

Ždž, labai nesivelsiu aš čia į diskusijas, aptarta tai ne kartą, plius dabar, kai LeBronas žiedą laimėjo, jo istorija ir visi failinimai pasinaikina ir jis automatiškai tampa tobulu žaidėju, be jokių trūkumų ir nesvarbu, kad žiedas vienas, jis vis tiek gali lygintis su ginčytinai geriausiu visų laikų žaidėju.

Rimtai kalbant, negarbingas žiedas, tai neturi tiek vertės, kiek žiedas su Klyvlendu, bet tiek to, nors čempionu tapo.
Žiūrėti...
2012-10-06
0
3
Atsakyti
Prasidės dabar eurofagų ataka, kad europa geriau, nes šou lygio rungtynėse nugalėjo celticsus.

Būtų sezono metas, o dar geriau rungtynės lygos, sunešiotų ant 40, čia kaip su barca ir lakersais
Žiūrėti...
2012-10-06
1
1
Atsakyti
DzekesasNekalbu faktais, bet ir tu nekalbi jais. Remtis į žiedų skaičių ir vieną žaidėją pirmavusį statistikos kategorijose yra gan skysti argumentai, nes atimi visus nuopelnus iš likusio Bulls komandos rosterio ir atiduodi vienai individualybei. Nedaryk didelio overrated iš MJ ir underrrated iš likusių Bukks vyrukų.O MJ geras posteris tik prieš gynėjus, taip pamenu kaip Milleri lengvai atsisumdavo ir savo firminuką paleisdavo. LBJ laisvai gali papostint prieš visus, nuo G iki C. Jau apie gynėjus geriau nekalbėt, jei postina James prieš gynėja, bus lengvi taškai jei nesudvigubins gynybos.


Nu man taip juokinga kai sako, kad LBJ gali daug ką padaryt ir apsigint prieš C :D Norėčiau pažiūrėt kaip prieš Bynumą, Howardą ar bent Lopezą kokį visas rungtynes gintųsi. Gi susirinktu centrai prieš jį 40 taškų blemba.

MJ savo post-moves'ais ir greičiu poste maudydavo ir centrus, tada atšokęs gražų fade-awayų per rankas įmesdavo. MJ tiek puolime tiek gynyboj supreme žaidėjas buvo, man baisu, kaip šiuolaikinė karta jį nuvertina
Žiūrėti...
2012-10-05
1
0
Atsakyti
to tdaybahaha, tu toks smaikstus, geriau klysdamas pripazintum, kad nusisneki, nes MJ poste niekada nebuvo geresnis nei Lebronas, kaip ir nemate taip gerai aikstes. Reikia but debilu, kad nematyt tam tikru zaidejo minusu.o tas tavo sudas apie legendos kurima, tai isvis yra graudus. Manau, zinai toki zaideja kaip Oscar. Jis without a doubt viskuo geresnis buvo uz MJ ir kiek ziedu iskovojo? Nesuprantu as tokio siauro poziurio kaip tavo, tu suvok, kad komandinis zaidimas yra komandinis ir vienas individas komandos nepadarys cempione


būtent, vienas individas nepadarys komandos čempione, vadinas individualizacija šiuolaikinė yra bereikšmė ir geriausias žaidėjas tas, kuris sugeba sutelkt komandą ir nuvest ją iki žiedų.
Žiūrėti...
2012-10-05
1
2
Atsakyti
to tdaybahaha, tu toks smaikstus, geriau klysdamas pripazintum, kad nusisneki, nes MJ poste niekada nebuvo geresnis nei Lebronas, kaip ir nemate taip gerai aikstes. Reikia but debilu, kad nematyt tam tikru zaidejo minusu.o tas tavo sudas apie legendos kurima, tai isvis yra graudus. Manau, zinai toki zaideja kaip Oscar. Jis without a doubt viskuo geresnis buvo uz MJ ir kiek ziedu iskovojo? Nesuprantu as tokio siauro poziurio kaip tavo, tu suvok, kad komandinis zaidimas yra komandinis ir vienas individas komandos nepadarys cempione


Oscaras viskuo geresnis už MJ? Idiotizmo viršūnė, milžiniška nepagarba MJ.

Oskaras pervertintas žaidėjas, kai ateidavo lemiamos kovos būdavo kaip LeBronas iki šių metų.

MJ tikrai poste geresnis žaidėjas negu LBJ, ką lj moka poste? Kablį iš dešinės rankos? MJ arsenalas žymiai didesnis.

Mj niekada nematė taip gerai aikštės? O kai 91 beroc metų finaluose po 11 asistų darė, arba turėjo 30+-8-8 sezoną? Tiek MJ buvo willing passeris tris kėlinius, ketvirtam nužudydavo komandą. Kai gavo geresnę komandą aplink save nebereikėjo tiek daug daryt. MJ visada darė ko reikia komandai, su kobe ir birdu aukščiausias kašės IQ krepšinio istorijoj.

Apskritai MJ ultimatus žaidėjas, dauguma krepšininkų turėjo silpnąją pusę, MJ tokios ryškios niekada neturėjo.

ShLTDaYlolKai Jordanas lose pirmuosius metus NBA jo metimas tikrai nebuvo taip istobulintas kaip jo karjeros vidury, pabaigoj tai manau lebronas savo metima pagerins tikrai ;] ir Lebronas gali tapti nauju Jordanu.MJ metimas iš vidutinio superinis nuo pat jo karjeros pradžios buvo.Ir LBJ nėra greitesnis negu MJ, dėl to, kad LBJ stipresnis irgi galima pasiginčyt.Lebronui iki MJ dar 5 žiedai, jei juos gaus tada ir galima lygint bus, dabar ir kaip žaidėjas ir pasiekimais MJ myliom nutolęsUžslėptas Kobes lyginimas su MJ


paranojiko norėčiau paklaust kame?
Žiūrėti...
2012-10-05
0
2
Atsakyti
DzekesasŽiedais nieks nematuoja žaidėjo gerumo, žiedais galima pamatuoti komandos gerumą ir žaidėjo pasiekimus. Atskiri žaidėjai nelaimi žiedų, juos laimi komanda. Kiek Džordanas būtų laimėjęs žiedų be Pipeno. Na gal vieną, du.. ne daugiau. Ir su tuo pačiu Pipenu, vos nebuvo sugriautas Bulls su MJ priešakyje mitas kai vos Buliai išnešė sveiką kailį serijoje prieš Pacers kurią laimėjo 4:3


Legendos yra kuriamos savo klubui atnešant žiedus.

Plius visiems DEBILAMS, kurie lygina fishą su wade'ais ir t.t., LYGINI KOMANDŲ LYDERIUS, atvest komandą iki žiedų yra svarbiausias lyderio ir žaidėjo aspektas, visi taškai, rebai, etc. eina po to.

Kas čia blet per asmens kultas, kur skaičiukai vertinami labiau negu žaidimo prasmė, esmė, tikslas?

to tdayMJ post zaidimas niekada neprilygo LJB zaidimui poste. Ir vapse, bicas budamas sudejimo kaip centras gali but gincytinai geresnis uz MJ ant jegos? Tu vapse daunas ar kas tau yra? As sutinku, kad LJB nera geresnis, bet reikia matyt ir jo akivaizdzius pliusus pries MJ


MJ post žaidimas niekada neprilygo LBJ žaidimui poste? Neskaičiau po to, nepyk, fantastika nedomina manęs.
Žiūrėti...
2012-10-05
0
2
Atsakyti
Mister_Johnbeja sako labai svarbu kaip vidurio puolejai juda aiksteja......nu jis tikras klounas,pagal ji Bynum ir Lopez greitesni uz Howard??haha...tegul nejuokina....


Centrų judėjimas nėra esmė perbėgt aikštę, yra esmė kaip poste juda, kaip atbėga į ataką, kurioj vietoj atsistoja, kada kamuolio prašo. Howardas neturi jokio pagrindo tame.

Bynumas geresnis centras tai tikrai, lopezas kadangi nepakovoja dėl kamuolių tai tikrai ne.
Žiūrėti...
2012-10-05
1
1
Atsakyti
Šitas teisėjų numylėtinis tai aišku pyksta, kai pats, būdamas ketvirtu numeriu, kritinėja aikštėj pastoviai.

Fake tough guy.
Žiūrėti...
2012-10-05
1
2
Atsakyti
lolKai Jordanas lose pirmuosius metus NBA jo metimas tikrai nebuvo taip istobulintas kaip jo karjeros vidury, pabaigoj tai manau lebronas savo metima pagerins tikrai ;] ir Lebronas gali tapti nauju Jordanu.


MJ metimas iš vidutinio superinis nuo pat jo karjeros pradžios buvo.

Ir LBJ nėra greitesnis negu MJ, dėl to, kad LBJ stipresnis irgi galima pasiginčyt.

Lebronui iki MJ dar 5 žiedai, jei juos gaus tada ir galima lygint bus, dabar ir kaip žaidėjas ir pasiekimais MJ myliom nutolęs
Žiūrėti...
2012-10-05
1
2
Atsakyti
ArtojasKaip manote, ar Carteris turėjo geresnį šuolį negu MJ?Kokie mėgstamiausi Carterio dėjimai?


MJ šuolis tikrai didesnis, tik carteris gražiau dėdavo
Žiūrėti...
2012-10-04
2
1
Atsakyti
"Germany is the enemy of Judaism and must be pursued with deadly hatred. The goal of Judaism of today is: a merciless campaign against all German peoples and the complete destruction of the nation. We demand a complete blockade of trade, the importation of raw materials stopped, and retaliation towards every German, woman and child."

- Jewish professor A. Kulischer (October, 1937).

Pasidariau didesnį researchą dėl mein kampfo, tais laikais Aryan buvo kreipimasis į visus baltus žmones, tai nebuvo aukšti blondinai su mėlynom akim, kaip ruzveltas juos apibūdino.

Galų gale, originale arijai vadinami herrenvolk, ką anglai išvertė į master race, bet tai visiškai netikslus vertimas, tikslesnis vertimas, arba definicija būtų people that deserve respect.

Ir knygoj hitleris niekada nebuvo iškėlęs baltųjų kaip fiziškai geresnių ar kažko panašaus, ką dažnai pažymi istorikai, viskas, ką jis pasakė, tai, kad baltieji yra svarbiausia rasė ir be jų sustos kultūros plėtra. Dėl ko realiai jis buvo teisus.

Vėlgi, neimsiu mein kampfo kaip gryno pinigo, kadangi jeigu irvingas atsisako skaityt ją, vadinas kažkas su ja labai netikslu, bet vėlgi žydų medijos išpūstas burbulas.

Galų gale, gal xaltooraz paaiškins kodėl po pirmojo pasaulinio karo blokada Vokietijai nesibaigė ir Vokietija buvo priversta pasirašyt versalio sutartį vien tam, kad išliktų?

http://4.bp.blogspot.com/-3uw12s94DYw/T6...

http://fotos.fotoflexer.com/65f0af861a29...

http://24.media.tumblr.com/tumblr_l2plre... -1924 metai, vertimas - Vokietijos vaikai badauja.

Vokiečiai buvo toj vietoj, kur pasak vadovėlių jie pastatė žydus.

http://www.wintersonnenwende.com/scripto... pilnas straipsnis su šaltiniais apačioj, kad nepradėtumėt pult eilinį kartą, kad mat nenaudoju faktų.
Žiūrėti...
2012-10-03
1
1
Atsakyti
BlackAcidTarkim tai yra tiesa, mirė "tik" 66 tūkst. žmonių stovyklose. Bet kokią teisę turėjo tuos žmones uždaryti į stovyklas?


Tais laikais mąstymas visiškai kitoks buvo, Vokietija realiai netgi geriausiai elgės su tautinėmis mažumomis visoj Europoj, ne vienoj šaly tiek žydus, tiek juodžius masiškai žudydavo, Vokietija dėl to, kad jai reikėjo masinio priešo, kad Hitleris pakiltų į valdžią, šiek tiek nuskausmino Žydus, kurie labai sąmoningai gadino gyvenimus vokiečiams iki karo (iki 1933 metų). Pvz juodžiai net nebuvo liečiami ir daug jų buvo werchmachte. Iš Etiopijos juodaodžiai net savanoriškai važiuodavo į Vokietiją prisijungt prie Hitlerio, turbūt ne dėl to, kad jis "norėjo sunaikint tautines mažumas", ar ne?

Dabar atrodo tie pažadai, kad žudys ar žudymai labai nehumanistiški, tada tai buvo standartas, ne be reikalo, kol žydų medija nepradėjo stengtis suteršt hitlerio vardo, visa Europa jį palaikė.

Kadangi Hitleris taip ir nesiėmė masinio žydų žudimo, o tik apie tai kelis metus kalbėjo, jis žmogus pralenkęs laiką.

"Not the political doctrine of Hitler has hurled us into this war. The reason was the success of his increase in building a new economy. The roots of war were envy, greed and fear."

- Major General J.F.C. Fuller, historian, England

"The war wasnt only about abolishing fascism, but to conquer sales markets. We could have, if we had intended so, prevented this war from breaking out without doing one shot, but we didn't want to."

- Winston Churchill to Truman (Fultun, USA March 1946)
Žiūrėti...
2012-10-03
0
2
Atsakyti
BlackAcidTDaY, čia buvo pateikta krūva įrodymų, o kur tavo įrodymai,kad tai yra klastotės? Ir kiekvieną kartą kai kas nors tau drėbia 100 faktų į akis tu pradedi rėkti,kad tavęs niekas nesupranta ir kiti neturi logikos... Bet pats jokių faktų nepateiki.. Tu kovoji kažkokio pseudomokslininko žodžiais prieš faktus.. Kas čia be logikos nesuprantu. :)


Matai kame esmė, tas pseudomokslininkas dirbo prie archyvų ir ne vieną iš ten esančių dokumentų privertė įrodyt neteisingu, iš esmės Irvingo pastagomis iš 4 milijonu auschwitze oficialus skaičius iki 1,3 milijono sumažintas (kas vis tiek nelogiška). Žmogus net Hitlerio medicininę kortelę atrado.

Niekas nežino apie Hitlerį daugiau negu Irvingas.

Taigi sakau, kad klastotė ir prasta klastotė, nes nėra net saugumo štampo, o tu sakai, kad neįrodau, jog klastotė. Apgailėtinas aklumas
Žiūrėti...
2012-10-03
1
1
Atsakyti
http://vho.org/tr/2003/2/Bruun169f.html Irgi su wieselu vieni didžiausių holokausto gynėju, Zundel triale šitą taip užspaudė, kad prisipažino, jog meluoja, kaip ir hilbergą su friedmanu.

Tai sakykim auschwitze per visą jo gyvavimo laiką mirė 66 tūkstančiai žmonių, didžioji dauguma nuo savo metų, ten vos ne pensionatas buvo.

Tuo tarpu sąjungininkai vykdė tikrąjį genocidą vokiečiam (ir ne tik). Leskovacas, Bergenas, Nikšicas, Caen, Paryžius, Chambery, Royanas, Brestas, Tonsbergas, Trondheimas, Oslas, Belgradas 11 kartų, Nisas 15, Podgorica 72 kartus, Berlynas ir kiti Vokietijos miestai kelis šimtus kartų, dafiga Olandijos miestų, net Prancūzija.

Išžudyti milijonai nekaltų civilių dėl nieko, dėl absoliučiai nieko, jie net nepasiekė savo oficialaus tikslo nutraukt vokiečių linijas. Kodėl? Nes jo išvis nesiekė. Net Šveicarija su Vatikanu buvo pabomborduoti. Nors jie vpš nieko neturėjo bendro.

"Germany is getting too strong. We've got to smash her."

- Winston Churchill (1936)

"You must understand that this war is not against Hitler or National Socialism, but against the strength of the German people, which is to be smashed once and for all, regardless of whether it is in the hands of Hitler of a Jesuit priest."

- Winston Churchill (1940)

"I do not want suggestions as to how we can disable the economy and the machinery of war; what I want are suggestions as to how we can roast the German refugees on their escape from Breslau."

- Winston Churchill
Žiūrėti...
2012-10-03
1
1
Atsakyti
BlackAcidTDaY, tu matau taikai dvigubus standatus. Kai tavęs paklausė kur yra raštiški dokumentai pasirašyti,kad anglija nori Vokietijos žemės ir nori pradėti karą, tai tu atsakei "Na taip lyg ims anglija ir rašysis tokius dokumentus,kad visi žinotų jog ji nori karo.". Tai angliją apkaltinai be dokumentų. Bet Hitlerio be dokumentų apkaltinti nesugebi, dokumentų nebuvimą naudoji kaip Hitlerio šventos dvasios įrodymą "Nėra dokumentų pasirašytų,kad jis ką nors žudė.". O kam pasirašinėti? Ar tam,kad visas pasaulis sužinotų,kad žudikas esi?Taip pat šauki,kad anglija agresorė, nes viešai pasisako apie Vokietiją,kad juos reikia žudyt(nors tu dar neįrodei to nei su jokiu video, nei raštišku straipsniu). Bet kai Hitleris pasisako,kad reikia sunaikinti žydus Europoe, video kalbos buvo net pateiktas,tai tu sakai "Ne, Hitleris ne agresorius, jis tik žaidžia su publika, jis nenori nieko žudyti.". Dvi identiškos situacijos, bet tu jas vertini skirtingai. Kad ir ką Hitleris darytų jis yra geras."2. Jeigu žudikas sako, kad žudys žmogų, bet jo nežudo ar jis turi būt apkaltinas? Kad ne vieną tokį argumentą turiu, pradedant grynais žydais kariuomenėj, kuom blackacid įrodė??? Kad pakopijavo kažkokį lietuviška straipsnį tai sori, aš tokių įrodymų galiu šimtus surast bet kam. Manau nesunkiai įrodžiau, kad masinio holokausto/genocido/žudynių (pirmų dviejų terminų iki 1970ųjų net nebuvo) nebuvo, tai kaip čia dabar gaunas, kad toks norintis visus išnaikint nieko nenaikina?"Čia iš vis nesąmonę pasakei. Tipo Hitlerio negalima apkaltinti,kad jis grasina nužudyti? Jei koks aukštas pareigas užimantis asmuo kiekvieną kartą per TV pasisakytų "Reikia nužudyti TDaY, tokių kaip jis neturi būti nei Lietuvoje, nei Europoje" ir jo žodžiai būtų liaupsinami krūvos žmonių nemanau,kad ramiai sėdėtum kambary. Gertum vaistus nuo depresijos,o įtampos neatlaikius dar ir galą sau galėtum pasidaryti. Tie žodžiai pusę vokietijos žydų ir daugiau žmonių nuvarė į depresiją, savižudybes. Net jei jis ir neprilietė nei vieno savo rankomis vis tiek už šituos žodžius gali būti baudžiamas griežtai. Eik tu močiutei arba žmogui kokiam grasink,kad nužudysi, nors ir nenorėsi žudyti. Įdomu kiek ilgai laisvėj vaikščiosi.


Blet dėl kiekvieno iš šitų ne vieną postą su krūva citatų rašiau, kiek galima kartot tą patį jau man?

Jūs mano minties niekaip nepagaunat - aš nesiginčiju, kad jis neturėjo blogio savyje, visi jo turim, tik kitaip parodom, moralas vis tiek vienas lieka - jis nežudė žydų masiškai

To xaltooraziukui,

Tas heydricho laiškas bevertė falsifikacija, jis net neturi saugumo štampo, plius nepamenu ar šitą ar ne šitą irvingas buvo padavęs patikrint ir pasirodė, kad jam tėra 40 metų.

Tai liudininkai ir skaičius sugalvodavo kiek mirdavo stovyklose ir tai, kad muilą iš žydų darė. Ten tokie kaip ellie wieselai, kur nei karto nėra buvę koncentracijos stovykloj, pasakoja savo istorijas ir eina į viešumą. Realiai bet kas, kas gyveno tuo metu ir buvo ne vokiečių kilmės yra holocausto surviveris, o kad dauguma jų net nebuvo stovyklose tai px.

Yeah, bet kiekvienam tam video pastoviai pasako, jeigu užtrauksit karą mūsų šaliai, mes jus sunaikinsim, žydai paskelbė jiems karą, vokiečiai vis tiek jų nenaikino. Tai tiesiog nesilaikė savo "pažado"

jūs logiką nors kartą panaudokit, jeigu sovietai šitiek laiko slėpė, kad katynės žudynes atliko ne naciai, o jie, tai manot labai sunku savo lagerių ir usa koncentracijos stovyklų nusikaltimus suverst vokiečiams?

Gal ir suklastota ta ir antra knyga, visgi sovietai ją rado vokiečių archyvuose.

Ždž, istoriją nugalėtojams suknist labai lengva
Žiūrėti...
2012-10-03
1
1
Atsakyti
to tdaymalone traumu maisas sitas geras :DDDDD


http://www.youtube.com/watch?v=fwmIOKd27...
Žiūrėti...
2012-10-03
0
2
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 35 ··· 70 ··· 92 93 94 95 96 ··· 105 ··· 140 ··· 175 ··· 208  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai