tromoosTDaYMJ__23Juokinga pasidaro skaitant tuos jusu komentarus:1. "LeBronas nesusitvarko su KG" LeBronas ir neturetu jo gint palei viska. Jis zemesnis ir mazesne mase.2. "LeBronas TOP 2 lygoj SF po Durant'o" tik del to, kad meta daugiau tasku Durantula TOP 1? Are you f*****g kidding me? Turbut apie NBA suzinai is bnews, kad rasai tokias nesamones. Ar isvis matei nors vienas rungtynes kur LBJ zaide?3. "LeBronas save vadina karaliumi, isrinktuoju, TOP 2 zaideju po Wilt, o MJ TOP 3" LBJ karaliumi niekada pats nesivadino, tai zurnalistai jam ta klycka uzdejo, ir is traukiat tas nesamones kad jis save 2nd Greatest Player vadina, o MJ tik trecias?Plius, kodel Malone'o niekas nevykeliu nevadino, nors ir nelaimejo ne vieno ziedo per visa karjera? LBJ dar min 10 metu karjeros liko, o jau nevykelis. Gal jis dar tiesiog jis nepriaugo dar ziedui.O kas del jo clutch, tai pilnai sutinku, tik siemet zymiai geriau pasirodo paskutinem minutem.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltNevadino niekad savęs karalium? O twitterio nick'as KingJames nieko nesako??Dėl duranto atskira diskusija, nori kurk temą padiskutuosim, bet čia tingiu off-topint"The chosen one" - 16`ini LBJ pavadino ryzas zurnalistelis is "sports illustrated", kad skamebesnis butu virselis, iki tol jokiu "isrinktuju" nebuvo."King James"- pavadino Nike`as(noredami isiteikti), kai LBJ buvo 17 ir avejo kobes baltus adidukus, pagamino tunta "king James" niku ir issiunte i Akrona. Nei vienos is situ klicku pats sau nedave, skirtingai nei vienas juodukas pasivadines save zalciu ar whatever.Siaip zmones besekantys LeBrono karjera nuo mokyklos patys turetu zinoti, kad tokiu klicku jis sau ir nebutu galejes prisigalvot, nes kaip zmogus, bachuriukas buvo neissiskiriantis is xebros(uz aikstes ribu). Kitas dalykas, kuris yra ganetinai akivaizdus, kad jis turi kompleksu, pasitikejimo kompleksu(kurie yra paseka to, kad augo be tevo) ir nors neretai isorine povyza geletu atrodyt priesingai.Todel zmones is inercijos(tau netaikau) kazkur kazka nugirde, kazkur kazka perskaite susikuria savu iliuziju, tada pasidaro SAVAS isvadas ir isikala sau i galvas iskreipta vaizda ir del to "hate`ina"... nors gal tai tera toks paaugliu saviraiskos budas(velgi tau netaikau).


Taigi blem, jis išsitatuiravęs The Chosen One ant nugaros.

O jo twiterrio nickas KingJames. Tai kaip jis savęs taip nevadina, kai net tatuiruotę turi tokią? o.O
Žiūrėti...
2012-06-07
1
0
Atsakyti
His_AirnessTDaYlolKobe choke'ino 04, 08 ir 11 ane.Ok, o tada į diskusiją ateina PENKI ŽIEDAI. LeBrono nulis. Savo zenite, karjeros pike choke'ina ir choke'ina metų metus PO. Sulyginai bybį su pirštu.5-7 finalai0-2 finalaiChoker my ass.Tai Kobe choke'ina, komanda laimi, jis ne chokeris. LeBronas choke'ina, komanda nelaimi, TADA jis chokeris.Kitaip tariant, abu karts nuo karto choke'ina, bet vienas chokeris, kitas ne, nes laimejo ziedu.LeBronas zaidzia geriau nei Kobe pries 2009 Magic, LeBronas pralaimi, Kobe laimi. Komandos turi reiksmes? Aisku, kad ne, juk NBA losiama 1x5..LeBronas zaidzia geriau nei Kobe pries 2010 Celtics.. LeBronas pralaimi, Kobe laimi. Kas chokeris? LeBronas, pohui Kobes 6/24 pataikymas lemiamose rungtynese, juk LAKERS laimejo, right?Bybi dejau as ant taves ir tavo fantastinio pasaulio, kur vienas zaidejas atsakingas uz visa komanda, kur zaidejo asmeninis pasirodymas priklauso nuo komandos pasirodymo, kur tai, ar zaidejas chokeris, padeda nulemt ziedai laimeti pries 10 metu velkantis uz sunkiausiai sustabdomo lygos zaidejo..


Blet nu eilinį kartą lyginį b su pirštu.

Kai LeBronas pradeda choke'int jis nebedaro NIEKO. Nebeįžaidinėja, nors ir klyvlende ir Heatuose pagrindinis įžaidėjas komandos yra, duodu pliusą už tai, kad eina ant lentos.

2010 LeBronas geriau už Kobę prieš C's sulošė??? Tu blet nors žiūrėdamas į gerumą atsižvelgi į tai, kad LeBronas išsijungė 5 rungtynėse ir šeštų antroj pusėj? Arba pavyzdžiui tokį dalyką kaip gynyba esi girdėjęs? Nors kur tau, gi LeBronas pagal tave DPOY kandidatas -.-

EdgarIr vistiek kažkas niekaip nesuprata, kas yra komanda. Ne Kobe laimėjo, o Lakers tuos 5 žiedus. Kobe tik vieną (na oficialiai pagal MVP, du) kartus buvo geriausias savo komandos žaidejas laimint. Kai nebuvo komandos, tai ir į playoffus buvo sugebėjęs netekti ir pirmam raunde krito ne kartą. Ar tada Kobe buvo blogesnis žaidėjas, ar tiesiog komanda, kurioje jis žaidė, buvo silpnesnė ? Lebronas niekada neturėjo gero trenerio (ką Kobe turėjo beveik visą karjerą), niekada nežaidė daugiausiai pinigų žaidėjams išleidžiančioje komandoje (kitaip tariant, neturėjo tiek daug talento aplink save). Skritingos situacijos. Lebronas yra vienas geriausių visų laikų žaidėjų, patinka tai kažkam ar ne. Jam vis dar tik 27 metai, jis geriausias žaidėjas lygoje, jei tik kokios traumos neužpuls, manau laimės ir ne kartą jis per ateinantį penktmetį.


Ok, o tai kaip tada LeBronas turėdamas jau keturis metus gerą komandą (nu galima sumažint iki trijų, 09 metų klyvlendas nebuvo toks dominantinis kaip likusios) ir vis tiek nesugeba laimėt? Klyvlende 66ių pergalių komanda, still choked. Miamyje du superstarai šalia, still choking. Kaip sakiau - nustokit gint tą, kuris nenusipelno gynybos.

Kobė su gera komanda laimi, LeBronas vis dar ne.
Žiūrėti...
2012-06-07
0
1
Atsakyti
Atsiprašau už klaidą dėl žaidėjų taškų, Oskaras nebuvo sumetęs 70 Žiūrėti...
2012-06-07
0
1
Atsakyti
His_Airness[b]TDaY[/bTai, kad 08 ir buvo Kobe's choke'as paskutines tris rungtynes, plius 08 ir buvo bevertis run'as, nes pasibaigė pralaimėjimu. Championship or bust, su tokia sudėtim iš LAL visada arba žiedai arba misery.Ten į kitą žinutę atsakant dėl to MVP nešaudančio 50 % nei vienose rungtynėse. Nu ir kas? Serija laimėta, išskyrus septintose rungtynėse, visose likusiose žaidė gerai ir dar tose septintose su 15 rebų ir gal 12 FT išėjo, plius Allenas išjungtas, tai ne tokios tragiškos kaip iš FGA atrodo, bet still, FG procentas prieš taip gerai besiginančius Celticsus ir negali būt didelis, pats tai supranti, tik numenkini C'sų geriausią NBA gynybą ir procento kaltę grynai ant Kobės verti :D Esmė, kad laimėjo, esmė, kad MVP, kaip atlikta taip atlikta, bet esmė, kad LAIMĖTA.Tai pala nesenai sakiau, kad Kobe 2008 finals choke'ino, tu nesutikai. Dabar jau sutinki? Greit keiti nuomones :D Kaip suprantu pripazisti, kad Kobe choke'ino? Nes jau nemazai tu choke'u i Kobes reziume PATS irasei - 2004 finalas, 2008 finalas, 2011 wcsf.. uztektinai, kad atsvert choke svarstykles lyginant su LeBronu, nemanai?Ar pagal tave Kobe choke'ina ir LeBronas choke'ina, bet Kobe yra winneris, legenda, lyderis kuriam tiesiog nepaejo, o LeBrickas, tas bailys LeChoke yra 'most overrated ever' ?Tai Kobe kaip geriausias lygos zaidejas (ar ne taip sakydavom 2010ais?) negali per 7 rungtynes permest 50%, kad ir pries geriausia lygos ginyba? TAI VA BUTENT ZIOPLY, laimeta. Laimeta KOMANDOS deka, o ne nerealaus MVP zaidimo. Kai MVP zaidzia sudinai, o komanda laimi, reiskia tas MVP yra tik dalis stipriausios lygos komandos. O ir ta MVP as atiduciau Pau, bet cia kita diskusija..LeBronas nuo 2008-u playoffuose sulosia pries tas pacias komandas kaip ir Kobe, ir kiekviena karta meta aukstesniu procentu (isskyrus 08) ir absoluciai kiekviena karta turi geresni production'a.. bet juk rebai svarbus tik kai Kobe sugriebia 15 ir susvelnina apverktina 6/24 fg game 7, ar ne?Kobe ne karto nepermete 50% ir pries 2009 Magic. Pietruso ir Turkoglu man-to-man ginyba pries kuria LeBronas turejo 38 ppg irgi turbut per stipri, kad nors karta permest 50%?Kobe tiek pat chokeris ir luzeris kaip ir LeBronas.. tai yra NE KIEK. Komandiniai pasiekimai nepriklauso vienam zaidejui. Tau suprast sita elementaru fakta tas pats kas man laimet teniso partija su plytu siena..


lol

Kobe choke'ino 04, 08 ir 11 ane.

Ok, o tada į diskusiją ateina PENKI ŽIEDAI. LeBrono nulis. Savo zenite, karjeros pike choke'ina ir choke'ina metų metus PO. Sulyginai bybį su pirštu.

5-7 finalai

0-2 finalai

Choker my ass.
Žiūrėti...
2012-06-07
1
0
Atsakyti
OlajuwonTDaYOlajuwonPalaukit, kol serija baigsis, tada kalkit prie kryžiaus. Šioj serijoj jis kaltas tik dėl to kad nesusitvarko su KG. Ar jis kaltas, kad kiti kaip apsimyžę laksto. Jis žaidžia kaip gali, o gali tikrai neblogai. Jam tiesiog garbės neprideda ankstesni pasisakymai, karalius, išrinktasis ir t.t. Kadangi visi jį lygina su Kobe, tai jis ir nešventasis. save laiko 2 žaidėju istorijoje po Wilt, MJ palikdamas 3 vietoje.nu gal jis turėjo omenyje kokį žaidimo aspektą bet...Genijau, po Wilt nes Kobės 81 taškai yra antras geriausias rezultatas istorijoj po wilto 100.Tai pagal tavo logika Jordan turėjo būt trečias, bet Robinson ir dar keli buvo 70 taškų įmetę. Jordan 60 su trupučiu rekordas yra, tai nemanau, kad čia apie taškus. Genijus, tai čia tu, nes iš visų situacijų sugebi išsivartyt.


Oskariukas buvo 70 įmetęs, bet MJ 69, manau, kad Kobė tiesiog pamiršo situacijoj tą oscarą. Galų gale ir vienas taškas didelio skirtumo nedaro.

Žinau tiek, kad Kobė tikrai nebūtų Wilto statęs į pirmą vietą :D O ypač ne virš savęs ar MJ.

marelleTDaYLeoMessiTai dar TDaY pasakyk, kad LeBronas šiuo metu nėra TOP 2 savo pozicijos žaidėjas lygoje...Tai aišku yra, lygiai antras, po duranto.Durant snaiperis ir meta nerealiai,bet ar gali jis gintis,rinkt kamuolius kaip James?


Kurk temą jei nori naują ir galiu iki mirties diskutuot šita tema
Žiūrėti...
2012-06-07
1
0
Atsakyti
KonkretusTDaYGud, paėjo +9 realo ir kvitova, tai 20 lt suėjo, dabar reik laukt kingsų ir petrovos su kirilenko pergalės ir atrodo lyg nebloga savaitė gaunasTie Kingsai ziuriu nexujovai varo,o buvo playoffu underdogai,ane? Ziurek tuoj laimes NHL'a :) Prisiruosiau ir as uz juos pastatyt,4fun...gal nepaves kai pagaliau pastatysiu uz juos(?)..Spurs + Kings 12lt pasidejau ir gerai bus. Labai nuotaika vakarui pakele tas nerealus Huertaso tritaskis nuo lentos :)


Jie žiauriai gerai žaidžia, pirmose dvejose rungtynėse ramiai 2-1, trečiose išvis sutriuškino su 4-0, dabar viskas jų pusėj, nustebčiau jeigu nepasinaudotų, plius dar namie lošia.

Jo, aš irgi galvojau apie tokį tapetą su spursais ir kingsais, bet pabijojau kažkaip :\
Žiūrėti...
2012-06-06
1
0
Atsakyti
OlajuwonPalaukit, kol serija baigsis, tada kalkit prie kryžiaus. Šioj serijoj jis kaltas tik dėl to kad nesusitvarko su KG. Ar jis kaltas, kad kiti kaip apsimyžę laksto. Jis žaidžia kaip gali, o gali tikrai neblogai. Jam tiesiog garbės neprideda ankstesni pasisakymai, karalius, išrinktasis ir t.t. Kadangi visi jį lygina su Kobe, tai jis ir nešventasis. save laiko 2 žaidėju istorijoje po Wilt, MJ palikdamas 3 vietoje.nu gal jis turėjo omenyje kokį žaidimo aspektą bet...


Genijau, po Wilt nes Kobės 81 taškai yra antras geriausias rezultatas istorijoj po wilto 100.
Žiūrėti...
2012-06-06
0
1
Atsakyti
Gud, paėjo +9 realo ir kvitova, tai 20 lt suėjo, dabar reik laukt kingsų ir petrovos su kirilenko pergalės ir atrodo lyg nebloga savaitė gaunas Žiūrėti...
2012-06-06
0
1
Atsakyti
MJ__23Juokinga pasidaro skaitant tuos jusu komentarus:1. "LeBronas nesusitvarko su KG" LeBronas ir neturetu jo gint palei viska. Jis zemesnis ir mazesne mase.2. "LeBronas TOP 2 lygoj SF po Durant'o" tik del to, kad meta daugiau tasku Durantula TOP 1? Are you f*****g kidding me? Turbut apie NBA suzinai is bnews, kad rasai tokias nesamones. Ar isvis matei nors vienas rungtynes kur LBJ zaide?3. "LeBronas save vadina karaliumi, isrinktuoju, TOP 2 zaideju po Wilt, o MJ TOP 3" LBJ karaliumi niekada pats nesivadino, tai zurnalistai jam ta klycka uzdejo, ir is traukiat tas nesamones kad jis save 2nd Greatest Player vadina, o MJ tik trecias?Plius, kodel Malone'o niekas nevykeliu nevadino, nors ir nelaimejo ne vieno ziedo per visa karjera? LBJ dar min 10 metu karjeros liko, o jau nevykelis. Gal jis dar tiesiog jis nepriaugo dar ziedui.O kas del jo clutch, tai pilnai sutinku, tik siemet zymiai geriau pasirodo paskutinem minutem.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
Nevadino niekad savęs karalium? O twitterio nick'as KingJames nieko nesako??

Dėl duranto atskira diskusija, nori kurk temą padiskutuosim, bet čia tingiu off-topint
Žiūrėti...
2012-06-06
0
1
Atsakyti
His_AirnessTDaYHis_AirnessTDaYMano lygio nusišnekėjimas? :DDŽmogau, tu sakai, kad jis gali clutche gerai žaist, didesnio nusišnekėjimo NEGALI BŪTSerija prieš Orlandą prieš tris metus vienintelė gera jam clutche ir tai lemiamose per jį pralošė.Prieš c's prieš du metus choke'ino ir kainavo savo komandai serijąanais metais dar labiau choke'ino, didžiausias drop off'as nuo ppg reg.sezone NBA istorijoj, komandą paskui saveŠiais metais prieš C's clutche miręs, metimai pro šalį, klaidos, quit'inimas.God, LeBrono dickrideriai tokie kvaili. pasižiūrėkit jo žodžius "i want to win MVP every year". Didžiausias lygos savanaudis ftw. Most overrated player ever ftw.Buk toks geras paaiskink kaip 'per ji pralose' Orlando serija, ar bent jau tavo mineta game 6? Turbut LeBronas kaltas del Howardo 40 tasku, ar kad Cavs ant lentos sutrypti buvo?LeBronas negali clutch'e gerai zaist?2007 konf. finalas, minetas 2009 konf. finalas, 2011 antras raundas, 2011 konf. finalas.."Most overrated player":DDD Sita titula reiktu perleist Kobei, vienintelis Finalu MVP NBA istorijoj nesugebejes permest 50% fg NE VIENOSE rungtynese.. ir tai padare 2 kartus.Greatest shot jacker of all time ftw?Hahaha, funny shit.38,5 ppg serijoj, paskutinėse rungtynėse....25KOKS SKIRTUMAS KĄ JIS PADARĖ SEMI-FINALUOSE IR WCF JEIGU FINALUOSE NEPADARĖ NIEKO???Aš suprantu, kad jis būtų sulošęs gerai ir vis tiek Heat pralošę būtų, nepratarčiau nei žodžio tada, bet c'mon. Nustokit gint, kas nenusipelno gynybos.Tai per LeBrona pralose serija, nes lemiamose rungtynese jis nesumete 40 tasku? xD Idomi logika..Gal toks skirtumas, kad pradziai iki to Finalo reik nueit, laimet 3 serijas? Niekas jo siknos nenuvilks, kaip Kobe uz ausu visa karjera istempdavo Shaq'as ar Pau. Kobe 2008 playoffuose zaide ypatingai gerai, bet pries Bostona susmuko ir dar prapiso gedingai, tai ka dabar jis luzeris, nevykelis, chokeris.. sudinas ir bevertis PO run'as, jeigu Finalo nelaimejo ir neislaike to pacio zaidimo lygio? Taikyk ta pati standarta visiem ;)Tai gerai, LeBronas dabar zaidzia gerai, bet Heat pralosia, tai ko cia loji? Ar 32 ppg 11 rpg nepakanka? Kai sakei, kad Kobe nechoke'ino pries OKC, tai tavo vienintelis argumentas buvo jo ppg. Dar karta sakau, taikyk ta pati standarta visiem, tai gal nustos duhint visi is eiles. O dabar tuo paciu sudu kuriuo laistai LBJ galima uzverst Kobe, bet pats to nedarai, nes priesingai nei pats sakai, o situ 2 palyginima ziuri saliskai.


Tai, kad 08 ir buvo Kobe's choke'as paskutines tris rungtynes, plius 08 ir buvo bevertis run'as, nes pasibaigė pralaimėjimu. Championship or bust, su tokia sudėtim iš LAL visada arba žiedai arba misery.

Ten į kitą žinutę atsakant dėl to MVP nešaudančio 50 % nei vienose rungtynėse. Nu ir kas? Serija laimėta, išskyrus septintose rungtynėse, visose likusiose žaidė gerai ir dar tose septintose su 15 rebų ir gal 12 FT išėjo, plius Allenas išjungtas, tai ne tokios tragiškos kaip iš FGA atrodo, bet still, FG procentas prieš taip gerai besiginančius Celticsus ir negali būt didelis, pats tai supranti, tik numenkini C'sų geriausią NBA gynybą ir procento kaltę grynai ant Kobės verti :D Esmė, kad laimėjo, esmė, kad MVP, kaip atlikta taip atlikta, bet esmė, kad LAIMĖTA.

Nėrkonori..pagirčiau, kad laimėjo žiedą ir drąsiai galėčiau rašyt į TOP 25 ever. o kas tada kiti 24 pagal tave?


Kareem Abdul-Jabbar

MJ

Magic

Bird

Baylor

Olajuwon

Karl Malone

Moses Malone

John Stockton

KG

Duncan

Bryant

Nowitzki

Wade

Chamberlain

Russell

Erving

Robert Parish

George Mikan

Shaq

Isiah

Robinson

Jerry West

Oscar

Willis Reed

Barkley

Bob Pettit

Dave Cowens

Rick Barry

28

Honorable Mentions : Allen Iverson, Steve Nash.
Žiūrėti...
2012-06-06
1
0
Atsakyti
LeoMessiTai dar TDaY pasakyk, kad LeBronas šiuo metu nėra TOP 2 savo pozicijos žaidėjas lygoje...


Tai aišku yra, lygiai antras, po duranto.
Žiūrėti...
2012-06-06
0
3
Atsakyti
Phil'as padarytų Howardą geriausiu žaidėju lygoj Žiūrėti...
2012-06-06
0
1
Atsakyti
TomasTDaYTomasTDay, kokia dar pelnyta kritika tu man pasakyt? Kad tu esi kazkoks nesveikas hateris, tai man senai aisku.Zmogus tapo sezono MVP jau trecia karta, dukart iseiles veda komanda link finalo, ir tad kazka sakai apie kritika? Ar tikrai kritika turi buti skiriama LeBronui? Ar reiketu peikti role players, kurie nieko neveikia. Kalbant apie ta pati Kwame, tai ka jam reikejo daryt? Pakviete pirmu picku, tai gal atsisakyt reikejo? Tu butum atsisakes? Gal zmogus nera sutvertas NBA, nepasiseke ir tiek, o tu kurva kaip suo loji ir loji ant kiekvieno zaidejo.O ten apie tas savo vyru siknas tai gal pamastyk pats, tau ten "idomios" mintys kyla.Nu bukas nemenkai esi, dažniausiai ignoruoju tokio intelekto žmones, bet tiek to:O tai pala, jei didžiausias ppg drop-offas NBA ISTORIJOJ anais metais buvo tai ne LeBronui turi būti kritika? Ble, prikišinėja reg. sezono MVP :D Kobe su Shaqu po kartą tapę tuo MVP, bet kas kas pasakytų, kad jie ne top 10 žaidėjai ever turėtų su keptuve per galva gaut. Manai Jordanas labai giriasi savo penkiais MVP? Ne, visas jo trash-talkinimas prasideda nuo šešių žiedų.Tai ble, jeigu nepasiekė to, ko iš jo tikėtasi buvo tai negaliu kritikuot už tai? Žmogus nieko nesugeba, jis negali net vidutinioku doru būt, tai dabar sakysiu ooo ne, jis nekaltas, kad buvo pašauktas aukštai, jis nekaltas, kad NEGALI AIKŠTĖJ NIEKO. Atsibusk blet, supisti tolerastaiDebile, tu debile.Kur as tau menkinu ta tavo kobe ar shaqa? Prie ko cia MJ?Daune, as tau sakau, kad jie visi yra super aukstos klases zaidejai, o tu tesi supistas hateris, kuris stengiasi prisikabint prie kiekvienos LeBrono nesekmes.Pas tave matyt vietoj smegenu, srutu kruva, kad tau tik hatinimas terupi. As gerbiu visus, tiek kobe, tiek lebrona, tiek tapati Kwame Browna.Visi stengiasi,kovoja.VISI ZIEDU LAIMET NEGALI. O tau atrodo, kad kai LeBronas nekaip suzaidzia, tai didziausia svente.Neisivaizduoju, jei LeBronas laimetu zieda, as jauciu, kad tu isprotetum is tos nepykantos jam.


Nope, pagirčiau, kad laimėjo žiedą ir drąsiai galėčiau rašyt į TOP 25 ever. Net jei nelaimės žiedo galėsiu pavadint geriausiu žaidėju nelaimėjusiu žiedo, nu dar su Malone būtų debatas apie tai, bet realiai daugmaž galėčiau.

Nesu aš hater'is objektyviai vertinu situaciją, tiesiog turiu kiaušus pasakyt ką galvoju, skirtingai negu dauguma analitikų ar pusę čia komentatorių "pasiek kiek jis tada kalbėk"
Žiūrėti...
2012-06-06
1
1
Atsakyti
v43TDaY, turbūt, beprasmiška su tavim veltis į kokias nors diskusijas, bet šįkart - tiek to.Cituoju: "Dar viena nesėkmė užkabintų tik dar didesnio nevykėlio etiketę". Tai, kur čia, kaip tu sakai, "ne į Lebroną"? Juk, "nevykėlio etiketė" = nevykelis. O gal kaip tu sakai - ne? :-? :D O gal iš viso čia kalbama apie Jomantą? ;D Nežinia... Pasidalink savo pamąstymais - labai įdomu ;)


Ta prasme, netiesiogiai šauna į jį nu, jeigu sakytų LeBronas būtų dar didesni nevykėlis, o dabar tiesiog pasako apie didesnio nevykėlio etiketę, YPAČ kai paminėta, garsiai juokiamasi iš jo failinimų ketvirtam kėliny, lyg sakant, kad žmonės juokias.

Šiaip ne per daug ir kam patinka toks stilius rašymo, bet tiesioginio shot'o čia nebuvo
Žiūrėti...
2012-06-06
0
2
Atsakyti
His_AirnessTDaYMano lygio nusišnekėjimas? :DDŽmogau, tu sakai, kad jis gali clutche gerai žaist, didesnio nusišnekėjimo NEGALI BŪTSerija prieš Orlandą prieš tris metus vienintelė gera jam clutche ir tai lemiamose per jį pralošė.Prieš c's prieš du metus choke'ino ir kainavo savo komandai serijąanais metais dar labiau choke'ino, didžiausias drop off'as nuo ppg reg.sezone NBA istorijoj, komandą paskui saveŠiais metais prieš C's clutche miręs, metimai pro šalį, klaidos, quit'inimas.God, LeBrono dickrideriai tokie kvaili. pasižiūrėkit jo žodžius "i want to win MVP every year". Didžiausias lygos savanaudis ftw. Most overrated player ever ftw.Buk toks geras paaiskink kaip 'per ji pralose' Orlando serija, ar bent jau tavo mineta game 6? Turbut LeBronas kaltas del Howardo 40 tasku, ar kad Cavs ant lentos sutrypti buvo?LeBronas negali clutch'e gerai zaist?2007 konf. finalas, minetas 2009 konf. finalas, 2011 antras raundas, 2011 konf. finalas.."Most overrated player":DDD Sita titula reiktu perleist Kobei, vienintelis Finalu MVP NBA istorijoj nesugebejes permest 50% fg NE VIENOSE rungtynese.. ir tai padare 2 kartus.Greatest shot jacker of all time ftw?


Hahaha, funny shit.

38,5 ppg serijoj, paskutinėse rungtynėse....25

KOKS SKIRTUMAS KĄ JIS PADARĖ SEMI-FINALUOSE IR WCF JEIGU FINALUOSE NEPADARĖ NIEKO???

Aš suprantu, kad jis būtų sulošęs gerai ir vis tiek Heat pralošę būtų, nepratarčiau nei žodžio tada, bet c'mon. Nustokit gint, kas nenusipelno gynybos.
Žiūrėti...
2012-06-06
1
1
Atsakyti
v43tromoosv43, pamastyk logiskai - koks straipsnis SIUO METU LAIKU sulauktu daugiausia diskusiju, daugiausia atgarsio (apskritai pasauly)? Tendencija tokia, kad SH pylimas ant Heat ar LBJ garantuoja gerus reitingus, skaitomuma, zinomuma. Zmones savaip/savotiskai pelnosi is hate`inimo (ir BN neisimtis), nes Heat komanda ir jos lyderis yra labiau nemegstami, nei megstami tarp bet kurios salies krepsinio megeju. Cia faktas. Todel ir deda visi strapsnius, video, kuria mixus kaip Heat ir James susimauna, taip zmones save realizuoja, iprasmina savo nieko verta kasdienybe bei nesijaucia esantys tokie luzeriai kokie yra is tikruju... Juk Jamesui susimovus k`am keliny ir pacio bedos pasimirsta, neatrodo tokios jau dideles... ;)Be abejo, Tu esi teisus. Tačiau, ar tai pateisina šį... pavadinkim... "skaitalą"? Manau - ne. P.s. Visgi, aš nerašiau, "dėl ko" jie sukūrė šį "skaitalą", aš tik rašiau, kaip Jiems negėda taip atvirai tyčiotis iš James'o (ar bet kurio kito žaidėjo). Tikiuosi, supratai ;)


O ką jis blogo pasakė? Jis pats nevadina LeBrono nevykėliu, o kad jam tokia etiketė klijuoja viešai visam pasauly vieša paslaptis.

Kad jis gale nepataikytų jump-shoto, net jeigu jo gyvybė nuo to priklausytų irgi visi puikiai žinom, tai kame straipsny blogis? Tiesiogiai nebuvo jokio šūvio į LeBroną
Žiūrėti...
2012-06-06
0
2
Atsakyti
TomasTDay, kokia dar pelnyta kritika tu man pasakyt? Kad tu esi kazkoks nesveikas hateris, tai man senai aisku.Zmogus tapo sezono MVP jau trecia karta, dukart iseiles veda komanda link finalo, ir tad kazka sakai apie kritika? Ar tikrai kritika turi buti skiriama LeBronui? Ar reiketu peikti role players, kurie nieko neveikia. Kalbant apie ta pati Kwame, tai ka jam reikejo daryt? Pakviete pirmu picku, tai gal atsisakyt reikejo? Tu butum atsisakes? Gal zmogus nera sutvertas NBA, nepasiseke ir tiek, o tu kurva kaip suo loji ir loji ant kiekvieno zaidejo.O ten apie tas savo vyru siknas tai gal pamastyk pats, tau ten "idomios" mintys kyla.


Nu bukas nemenkai esi, dažniausiai ignoruoju tokio intelekto žmones, bet tiek to:

O tai pala, jei didžiausias ppg drop-offas NBA ISTORIJOJ anais metais buvo tai ne LeBronui turi būti kritika? Ble, prikišinėja reg. sezono MVP :D Kobe su Shaqu po kartą tapę tuo MVP, bet kas kas pasakytų, kad jie ne top 10 žaidėjai ever turėtų su keptuve per galva gaut. Manai Jordanas labai giriasi savo penkiais MVP? Ne, visas jo trash-talkinimas prasideda nuo šešių žiedų.

Tai ble, jeigu nepasiekė to, ko iš jo tikėtasi buvo tai negaliu kritikuot už tai? Žmogus nieko nesugeba, jis negali net vidutinioku doru būt, tai dabar sakysiu ooo ne, jis nekaltas, kad buvo pašauktas aukštai, jis nekaltas, kad NEGALI AIKŠTĖJ NIEKO. Atsibusk blet, supisti tolerastai
Žiūrėti...
2012-06-06
0
2
Atsakyti
VytskaTDaYHaidisPraeitais metais nesugebėjo lemiamomis kovomis LeBronas žaisti gerai, bet kad išviso nesugeba, tai TDaY lygio nusišnekėjimas. Gėda bnews.lt už tokį straipsni.Kieno rekordas yra, 29 atakos iš 30 ir komandos atvedimas į pergalę playoffuose?Mano lygio nusišnekėjimas? :DDŽmogau, tu sakai, kad jis gali clutche gerai žaist, didesnio nusišnekėjimo NEGALI BŪTSerija prieš Orlandą prieš tris metus vienintelė gera jam clutche ir tai lemiamose per jį pralošė.Prieš c's prieš du metus choke'ino ir kainavo savo komandai serijąanais metais dar labiau choke'ino, didžiausias drop off'as nuo ppg reg.sezone NBA istorijoj, komandą paskui saveŠiais metais prieš C's clutche miręs, metimai pro šalį, klaidos, quit'inimas.God, LeBrono dickrideriai tokie kvaili. pasižiūrėkit jo žodžius "i want to win MVP every year". Didžiausias lygos savanaudis ftw. Most overrated player ever ftw.Tu bent zinai kas yra mvp. jis nori tapti naudingu savo komandai tai yra buti rezultatyvus atlikti daug rezultatyviu perdavimu atkovoti kamuoliu ir blokuoti metimu. O ne Kaip Anthony mest po 30 tasku per rungtynes.


Stat-sheed stuffing ftw.

TomasBlet, daunai, atsipiskit jus nuo to James'o. Kaip jus, nacher, nieko nepasieke gyvenime galit smergt ji ar betkuri kita lygos krepsininka? Nu nelaimes to ziedo , tai ir nelaimes, jo reikalas.Jis yra vienas geriausiu zaideju lygoj ir ta zino visi. O cia blet, atsiprasant kazkokie pieniai bando tyciotis , dergti nors patis tera mazi sudukai, kurie praleidzia pamokas, kad galetu cigaretes surukyt ir savo bambalius isgert.Sielos ubagai.


Tai pala, jeigu niekad nba nežaidžiau negaliu kritikuot nba žaidėjų, jeigu akvaizdžiai matos, kad pelnyta kritika? O gėjų negaliu kritikuot, nes nesu baladojęs vyriškos šiknos, ane?

Ir spėju negaliu Kwame Browno kritikuot, nes visiškas draft bust'as buvo? Ir negali nieko aikštelėj su savo mažom rankom ir buku protu?
Žiūrėti...
2012-06-06
0
3
Atsakyti
HaidisPraeitais metais nesugebėjo lemiamomis kovomis LeBronas žaisti gerai, bet kad išviso nesugeba, tai TDaY lygio nusišnekėjimas. Gėda bnews.lt už tokį straipsni.Kieno rekordas yra, 29 atakos iš 30 ir komandos atvedimas į pergalę playoffuose?


Mano lygio nusišnekėjimas? :DD

Žmogau, tu sakai, kad jis gali clutche gerai žaist, didesnio nusišnekėjimo NEGALI BŪT

Serija prieš Orlandą prieš tris metus vienintelė gera jam clutche ir tai lemiamose per jį pralošė.

Prieš c's prieš du metus choke'ino ir kainavo savo komandai seriją

anais metais dar labiau choke'ino, didžiausias drop off'as nuo ppg reg.sezone NBA istorijoj, komandą paskui save

Šiais metais prieš C's clutche miręs, metimai pro šalį, klaidos, quit'inimas.

God, LeBrono dickrideriai tokie kvaili.

http://www.youtube.com/watch?v=pjds_TMll... pasižiūrėkit jo žodžius "i want to win MVP every year". Didžiausias lygos savanaudis ftw. Most overrated player ever ftw.
Žiūrėti...
2012-06-06
0
1
Atsakyti
Never underestimate the heart of a champion Žiūrėti...
2012-06-06
0
1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 35 ··· 70 ··· 105 ··· 118 119 120 121 122 ··· 140 ··· 175 ··· 208  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai