Post_MoveKevin McHale :DD


?

Jo, jis žaidė 80s/90s pradžioj kada gynyba buvo pohui, bet kai reikdavo bet ką užsidarydavo
Žiūrėti...
2013-01-26
1
1
Atsakyti
TDI93TDaYlol, vienos varžybos, visi cypia LAKERS ARE BACK.Lakersai vis dar lavonai, kuriem vienose rungtynėse pakrito 60 proc field goalų.Jei kobe ir likusiam sezone metys po 15 max metimu ir dalins kamuoly tai ir toliau LAL metys 50 procentu taiklumu o ne kai Kobe meta po 30 metimu ir pataiko tik 10 todel ir prastas procentas. O db pasidalino kamuoliu ir iskart pataikymas geresnis.


Tai, kad tokių rungtynių jau buvo šį sezoną lakersam, bet tik kokios trys, kobė retai kada daug meta kai kitiem puikiai eina, ypač tokiam amžiuj
Žiūrėti...
2013-01-26
0
4
Atsakyti
[quote]MiamiBig3Lil Wayne(ypač) patinka/quote]

die, cancer, die.
Žiūrėti...
2013-01-26
3
0
Atsakyti
lol, vienos varžybos, visi cypia LAKERS ARE BACK.

Lakersai vis dar lavonai, kuriem vienose rungtynėse pakrito 60 proc field goalų.
Žiūrėti...
2013-01-26
1
2
Atsakyti
Matos Howardas po to pokalbio normaliau žaist pradėjo mldc, kobe irgi nespaudė reikalų kai kitiem krito, galėtų dažniau pakrist. Žiūrėti...
2013-01-26
2
3
Atsakyti
JakobTDaYKnicerbockerisMiamiBig3Kodėl visi pamiršta, kad Pacas gyveno tik 25m? Palyginkit kiek Eminemas būdamas 25m pasiekė o kiek Pac'as. Eminemas, net ir dabar Pacui neprilygsta.Kas bent kiek prilygo Pacui, tai tik Mobb Deep, bet ir taip tik iš tolo, o be to Mobb Deep išleido ta daina kurioje bandė dissint Paca, kai Pacas jau buvo nušautas, būt buves gyvas, būt manau ir vėl Pacas užtildes.Abie dabartinių reperių lyginima su Pacu, tai išvis to daryt, net neverta Kayne West, Jay-Z, Lil Wayne ir visi kt. yra tik šūdo krūva nedaugiau palyginus su Pacu, tiesa vienas atlikėjas buvo, kuris galbūt galėjo prilygt Pacui, buvo toks Dolla kurį 22m taip pat nušovė, nors jam buvo 22m tačiau matės, kad jau ir tada buvo daug geresnis ir talentingesnis reperis, nei prieš tai minėti dabartiniai reperiai.Jay-Z ir Kanye šūdo krūva :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDok bičais persistengiai čia, dėl lil wayne sutinku.Kanye turbūt TOP 5-8 Hip-Hop Artist all-time, 5 classics nuff said.Kanye Westas išvis tragedija. Kanye west gay rapper that's where lines are drawn.Jo dainos gerai skamba tik dėl geros melodijos, backing tracko. Jo lyrikai vidutiniai, o ir pats pederastas.Jay-z ožio balsas, lyrikai pervertinti, etatinis pisprotys.Iš kur ištraukei, kad jis pydaras? :D


Jis elgiasi kaip pyderas, vaikšto kaip pyderas, jau pacitavau eilutę Kanye West gay rapper that's where lines are drawn iš kažkurios AOTP dainos, nepamenu kurios dabar, south parkas išsityčiojo iš jo dėl to sukurdami gay fish klipą.

Tas beyonce had the best music video epizodas irgi major faggotry
Žiūrėti...
2013-01-25
0
2
Atsakyti
KnicerbockerisMiamiBig3Kodėl visi pamiršta, kad Pacas gyveno tik 25m? Palyginkit kiek Eminemas būdamas 25m pasiekė o kiek Pac'as. Eminemas, net ir dabar Pacui neprilygsta.Kas bent kiek prilygo Pacui, tai tik Mobb Deep, bet ir taip tik iš tolo, o be to Mobb Deep išleido ta daina kurioje bandė dissint Paca, kai Pacas jau buvo nušautas, būt buves gyvas, būt manau ir vėl Pacas užtildes.Abie dabartinių reperių lyginima su Pacu, tai išvis to daryt, net neverta Kayne West, Jay-Z, Lil Wayne ir visi kt. yra tik šūdo krūva nedaugiau palyginus su Pacu, tiesa vienas atlikėjas buvo, kuris galbūt galėjo prilygt Pacui, buvo toks Dolla kurį 22m taip pat nušovė, nors jam buvo 22m tačiau matės, kad jau ir tada buvo daug geresnis ir talentingesnis reperis, nei prieš tai minėti dabartiniai reperiai.Jay-Z ir Kanye šūdo krūva :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDok bičais persistengiai čia, dėl lil wayne sutinku.Kanye turbūt TOP 5-8 Hip-Hop Artist all-time, 5 classics nuff said.


Kanye Westas išvis tragedija. Kanye west gay rapper that's where lines are drawn.

Jo dainos gerai skamba tik dėl geros melodijos, backing tracko. Jo lyrikai vidutiniai, o ir pats pederastas.

Jay-z ožio balsas, lyrikai pervertinti, etatinis pisprotys.
Žiūrėti...
2013-01-25
1
1
Atsakyti
trololoNu Lebronas tokiu skaiciu turbut jau nepasieks, bet Kobe niekada nepasieks nei 45 15 5 ar 30 12 12, tai sakei kazka?


48-16-3 close oute prieš sakramentą, tada kitose rungtynėse iškart po to 45-10-3. 49-10-4 dar 08 metais prieš nuggetsus.

Trigubo dublio PO neturi, bet turi 30-10-9-4, 36-11-9 rungtynes, dar 19-10-9 finaluose.

Ždž, how quickly they forget.
Žiūrėti...
2013-01-25
1
1
Atsakyti
TDaYGalim ginčytis, kad moses geriausias rebounderis ever, bet į gynėjus jis niekur nesipaišo.1. Hakeem, easily2. Russell3. Ben Wallace4. Wilt Chamberlain5. Tim Duncan6. Robert Parish7. Dennis Rodman8. Kevin McHale9. Kevin Garnett10. Nate Thurmond


Ok pakeičiam parishą su mutombo.
Žiūrėti...
2013-01-25
0
4
Atsakyti
Galim ginčytis, kad moses geriausias rebounderis ever, bet į gynėjus jis niekur nesipaišo.

1. Hakeem, easily

2. Russell

3. Ben Wallace

4. Wilt Chamberlain

5. Tim Duncan

6. Robert Parish

7. Dennis Rodman

8. Kevin McHale

9. Kevin Garnett

10. Nate Thurmond
Žiūrėti...
2013-01-25
0
4
Atsakyti
AnonimasTDaY (-1.34)AnonimasBruonius (-0.58)Trumpai, be jokiu gilesniu kapstymusi, tik sausi statsai: kubiko fanboy'u burelis turi du argumentus, kodel ju galva kubikas yra geresnis zaidejas negu LeBronas: 1. Negalima lyginti scorerio su all aroundu (aisku, kur cia lyginsi kai ir taip akivaizdu viskas) , t.y. scorerio prioritetas yra rinkti taskus ir... ups... LeBrono AKA all-aroundo, kurio darbas aiksteleje koncentruojasi ne vien i tasku rinkima PPG yra didesnis negu SCORERIO kubiko: atitinkamai 25.4 ir 27.6 career PPG :) Iskart prasideda pasiteisinimai, kad kubikas karjeros pradzioje LAL'uose buvo geriausiu atveju antras zaidejas, t.y. po vieno geriausiu, jeigu ne paties geriausiu centru NBA istorijoje - Shaqo. Ir net turedamas toki monstra savo komandoje, kubikas sugebedavo ismesti panasu kieki metimu (kartais net daugiau) negu neabejotinas komandos lyderis ir zmogus 00-02 Los Angelui padovanojes 3 championshipus ir be kurio LAL butu net ne PO komanda. Bet juk tam yra pasiteisinimas - kubikas yra SCORERIS. 2. Antrasis argumentas - 5 championshipai. Ir cia kubiko fanboy'ai jau pamirsta apie Shaq'a, be kurio kubikas tuos championshipus matytu kaip savo ausis. Reziume: kobes fanboy'u sukis ''matau tai, ka noriu matyti'' :))Laukiam fanboju, kurie "argumentuotai" paneigs sita komentara. Visu pirma kobes karierios per rungtynes - 19,65FGA, ir 7,62 FTA, Lebrono-20,3FGA ir 8,6 FTA ir as nesuprantu kaip Lebronas yra nebe scoreris o all aroundas, nors ismeta daugiau metimu uz scoreri? Be to imestu per baudas tasku skaicius Lebrono yra 0,1 didesnis nors jis meta 1 bauda daugiau, bet kazkodel kazkokio nelemto all aroundo 0,7FGA per rungtynes padaro 2,1 tasku gap'a taip kad kobfaniai nereikia ferkt kad lebronas buvo lyderis, Kobe per velesnes karjeros stadijas laisvai pasikele savo vidurki iki 19,65 ir taskus laisvai galejo pasikelt iki dar daugiau su tiek metimu per rungtynes, todel sitas atmazas kad Kobe buvo ne lyderis su Shaq'u nelabai veikia.Kaip neveikia, jis turėtų 30 ppg karjeros vidurkį jei būtų atėjęs tokiom pačiom sąlygom į lygą kaip lebronas.Apskritai atmesk jo du metus pirmus ir gausi ten kažkur 28-29 ppgKoks skirtumas kiek mete pirmus sezonus jeigu per likusius tikrai atsigriebe uz pirmus. Be to tau atrodo kad Kobe 13 pickas atejesi Nba buvo tokio pat lygio kaip vieno is geriausiu keliu desimtmecio 1 pickas 2003? Atsiprasau bet manau kad tu klysti.


Per 36 minutes aikštėj būtų daręs 18-4-3-2, tai jei dar būtų išreklamuotas kaip lebronas ir atėjęs į komandą, kur nieko be jo nėra tai ryškiai galėtų taip pat žaist

trololoAtmetus pirma ljb sezona, jis averagino 28,25ppg., tuo tarpu kobe averagino 27,28ppg atmetus pirmus du sezonus. Isvada, ljb ne tik geresnis zaidejas, bet kartu ir toks pat jei ne geresnis scoreris uz kobe


O tai LeBronas pirmą sezoną ant suolo sedėjo, kad reiktų atmest jo taškus ar kaip?

lol, parašyk man kai lebronas dešimt 50ties taškų rungtynių sezone sužais. Ar kai įmes 81 tašką. Arba turės 35 ppg sezone. Ar prieš tai sezone turės 6 tokias rungtynes ir dar 21 40+.

Scoreinimas į vienus vartus, gynyba prime irgi.

Rebai su asistais lebrono pusėj.
Žiūrėti...
2013-01-25
1
0
Atsakyti
Chicago BullsHowardas galvoja tik apie save :D idiotas tas orlauskas.


pasakė kas akivaizdu
Žiūrėti...
2013-01-24
1
1
Atsakyti
tromoosApskritai geriausias visų laikų yra DRE visom prasmėm - tekstai, beatas, prodiusavimas, įtaka ateinančiom (t.y. dabartinėm) kartom


masterful troll
Žiūrėti...
2013-01-24
2
4
Atsakyti
Spot on Žiūrėti...
2013-01-24
1
1
Atsakyti
AnonimasBruonius (-0.58)Trumpai, be jokiu gilesniu kapstymusi, tik sausi statsai: kubiko fanboy'u burelis turi du argumentus, kodel ju galva kubikas yra geresnis zaidejas negu LeBronas: 1. Negalima lyginti scorerio su all aroundu (aisku, kur cia lyginsi kai ir taip akivaizdu viskas) , t.y. scorerio prioritetas yra rinkti taskus ir... ups... LeBrono AKA all-aroundo, kurio darbas aiksteleje koncentruojasi ne vien i tasku rinkima PPG yra didesnis negu SCORERIO kubiko: atitinkamai 25.4 ir 27.6 career PPG :) Iskart prasideda pasiteisinimai, kad kubikas karjeros pradzioje LAL'uose buvo geriausiu atveju antras zaidejas, t.y. po vieno geriausiu, jeigu ne paties geriausiu centru NBA istorijoje - Shaqo. Ir net turedamas toki monstra savo komandoje, kubikas sugebedavo ismesti panasu kieki metimu (kartais net daugiau) negu neabejotinas komandos lyderis ir zmogus 00-02 Los Angelui padovanojes 3 championshipus ir be kurio LAL butu net ne PO komanda. Bet juk tam yra pasiteisinimas - kubikas yra SCORERIS. 2. Antrasis argumentas - 5 championshipai. Ir cia kubiko fanboy'ai jau pamirsta apie Shaq'a, be kurio kubikas tuos championshipus matytu kaip savo ausis. Reziume: kobes fanboy'u sukis ''matau tai, ka noriu matyti'' :))Laukiam fanboju, kurie "argumentuotai" paneigs sita komentara. Visu pirma kobes karierios per rungtynes - 19,65FGA, ir 7,62 FTA, Lebrono-20,3FGA ir 8,6 FTA ir as nesuprantu kaip Lebronas yra nebe scoreris o all aroundas, nors ismeta daugiau metimu uz scoreri? Be to imestu per baudas tasku skaicius Lebrono yra 0,1 didesnis nors jis meta 1 bauda daugiau, bet kazkodel kazkokio nelemto all aroundo 0,7FGA per rungtynes padaro 2,1 tasku gap'a taip kad kobfaniai nereikia ferkt kad lebronas buvo lyderis, Kobe per velesnes karjeros stadijas laisvai pasikele savo vidurki iki 19,65 ir taskus laisvai galejo pasikelt iki dar daugiau su tiek metimu per rungtynes, todel sitas atmazas kad Kobe buvo ne lyderis su Shaq'u nelabai veikia.


Kaip neveikia, jis turėtų 30 ppg karjeros vidurkį jei būtų atėjęs tokiom pačiom sąlygom į lygą kaip lebronas.

Apskritai atmesk jo du metus pirmus ir gausi ten kažkur 28-29 ppg
Žiūrėti...
2013-01-24
0
2
Atsakyti
LK5TDaYUž tupacą aišku geresnių nėra ir nereik juokingt pasaulio.Aišku, kad myžnius eminedas taip aukštai vertinamas irgi blogai, viskas ką jis dainose daro, tai skundžias kaip jam sunku buvo.Nas, Hopsin, Immortal Technique, Army of the pharaohs/Jedy Mind Tricks, buvo ir bus ką klausyt darTai jeigu jau mini Hopsin prie geriausiu, tai bent jau senos Eminem'o dainos tau tikrai turetu patikt, nes Hopsin galima sakyt prastesne Slim Shady kopija.O del skundimosi tai kiekvienas reperis daznai tai daro.


nu bet ne 20 metų.
Žiūrėti...
2013-01-24
3
2
Atsakyti
Knicerbockerislool Pac'as geras poetas, bet ne lyricistas, baikit juokus.Classic albumus 2 turi Pac.Jay-Z ginčytinai 4 Classic turi.


Nebandyk jay-z statyt į tą pačią lygą kaip paco, jau geriau eminemą bandytum.
Žiūrėti...
2013-01-24
2
2
Atsakyti
Už tupacą aišku geresnių nėra ir nereik juokingt pasaulio.

Aišku, kad myžnius eminedas taip aukštai vertinamas irgi blogai, viskas ką jis dainose daro, tai skundžias kaip jam sunku buvo.

Nas, Hopsin, Immortal Technique, Army of the pharaohs/Jedy Mind Tricks, buvo ir bus ką klausyt dar
Žiūrėti...
2013-01-24
0
2
Atsakyti
Drew Garrison ‏@DrewGarrisonSBN

"Howard harped to a teammate about the disparity between his and Bryant's shots while sitting on the bench."

"The teammate called Bryant over so Howard could tell it to Bryant's face, but Howard refused to speak up"
Žiūrėti...
2013-01-24
0
1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 35 ··· 37 38 39 40 41 ··· 70 ··· 105 ··· 140 ··· 175 ··· 208  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai