ImprovTonas parodo žmogaus emocija,visai kitaip nuskambės tarkim šnekant aiškiai ramiu tonu.Sipas dažniausiai kaltinančiu tonu diskuiją veda,tame tikrai išskirtinis.Esu absoliučiai objektyvus,nes imant konkrečiai nba neturiu jokio komandos/žaidėjo dėl kurio turėčiau drąskytis ir kt.Palaikau Spursus,bet tik tiek.Pats pridirbi,po to turi ieškot mistinių motyvų pagrįst savo nusipezėjimus.Tau puikaii tinka pasakymas "zinaimakd nieko nežinai".Daug skaityt yra vieną,reikia visą tą info teisingai,ne iškreiptai suprast,ko tu nesugebi.


Vėl tu bandai refutint mane... Nu jomajo, užauk vieną kartą, kaip suprantu pagal metus jau pats laikas mąstymui pasivyt būtų.
Žiūrėti...
2013-01-21
0
1
Atsakyti
BenasJo, ypatingai paskutiniam sezone be motyvacijos ir talentu žaidė.Žinoma, nieko čia blogo kai pradėjo laidyti tritaškius ir pasodintas žvengdavo. Kai iš savo teammate rungtynių pabaigoje bandė atimti kamuolį ir mesti tritaškį. Pats keikdavai jį, kad žaidžia prastai nerodo motyvacijos, dabar viskas tvarkoje jo? Na kai žaidėjas palikdamas komanda kurioje žaidė ~7metus sugebėjo pasakyti „Bankai yra visur“ ir nemato nieko blogo kad paliko. Tai tikrai nėra labai gerai.


Jis tą bankai yra visur pasakė po ketvirto klausimo apie keitimų gandus iš eilės tam interviu, žmogų tiesiog dapiso negyvai.

Prikolino jis ten su tuo atimimu jmj. Troicą paleido tai jo, brainfartino.

Nekeikdavau jo, kad žaidžia prastai, jis geriausias centras lygoj be konkurencijos aną sezoną buvo. Tai LeBronas irgi nemato nieko blogo, kad paliko savo komandą, kareemas irgi nematė nieko blogo, kas čia per argumentas.
Žiūrėti...
2013-01-21
0
1
Atsakyti
BenasHell no.Su tokiais spėjimais, kad LeBronas niekada nelaimės žiedo žinoma pradėsi ginčytis, „ne ekstrasensas jis“, bet va imkim jo nuomone, su kuria aš sutinku. Kobe Bryant'as yra 9 vietoj all time list'e. Tu čia su visais ginčijaisi, kad jis top 5.Skippu tas yra, kad jis kalba be jokių analizių, jokiu argumentu tiesiog pasako „Neturi clutch gene“, „Pralaimėjo, nes mažiau norėjo laimėti“. Bet jis su tom nesąmonėm savo pritraukia paprastus žmones ir galima sakyti gerai atlieka savo darbą, bet kad būtų išskirtinis žmogus, kad jo argumentais krepšinyje galėtumei naudoti to tikrai nėra.Cuban'as gražiai čia pakalbėjo;


Jis kokias 4-5 minutes apie kiekvieną dalyką kalba, jis tikrai pasako daugiau negu neturi clutch gene ar žaidė prasčiau bllabla. Jų darbas yra suprantamai paaiškint, ne visi tokie kaip aš, his_airness ar dar kas, kad suprastų visus advanced status, derinius, gynybos schemas n shit.

Kas iš to jei jis pradėtų pasakot, kad durantas meta 65 TS% procentu, yra šeštas lygoj pagal defensive win share'us, beroc pirmas pagal offensive, kobe lyderiauja lygoj pagal simple ratingą. Niekas nesuprastų nieko, jis tas paprastas statistikas pabrėžia pastoviai.

Jis pakeitė tą spėjimą, kad lebronas nelaimės žiedo kai atėjo į majamį ir dar pasirinko prieš aną sezoną miamį kaip nugalėtojus. Nu tai kas, kad ginčijuos jog top 5, nors jei nepateks į PO su šita komanda iškris iš jo, aš tipo čia turiu sutikt su viskuo ką jis sako? Ne, aš neretai su juo nesutinku, bet tai nereiškia, kad vien dėl to, jog sako kažką, kas man nepatinka vadinsiu debilu jį ar kaip nors panašiai, žmogus turi savo nuomonę, dažniausiai neblogai argumentuoja ir nereik iš jo kažkokio kvailio paišyt. Aišku pasakys vieną kitą nesąmonę per laiką, visi pasakom nesąmonių, aš ne kartą esu pasakęs ką nors ko gailėjaus, tu kai bandei lakersų keitimąsį ginamaisiais suverst kaip kobės nemokėjimą gintis.

Kas per debilų tauta, jei man nepatinka, tai išsityčiosiu kaip moku THAT'LL SHOW HIM THAT MY SHIT IS TRUE
Žiūrėti...
2013-01-20
1
0
Atsakyti
tromoosTai apie psichologinę dalį jau tau rašiau ~sav atgal ir svarbiausius akcentus buvusiam poste. Tie įvardinimai yra mitas. Koncentracija, drąsa, psichologinės pusiausvyra, psichologinis nuovargis, stresas. Viskas. Kiekvienose rungtynėse būna šios skirtingos būsenos, TODĖL tas pasakymus "turi clutch gene" nes kažkada pataikė, o vėliau trigubai tiek prametė yra klaidingas iš esmės. Kiekvienos rungtynės atskira istorija ir jų dalyviai yra skirtingų būsenų. Jei žaidėjas pataikė/prametė, tai ne todėl kad jis neturi kilerio instinkto ir klačgeno, o todėl kad buvo gerai ginamas AR per mažai įdirbio įdėjęs, AR vienoje iš tų blogesnių būsenų.


ar ar ar, viskas susideda į vieną - nebuvo clutch. Neieškok šieno kupetoj adatos, esmė, kad drąsa noras, galimybės susideda į clutch gene'ą, killerio instictą kaip nori taip vadink, esmė, kad clutch gene'as akivaizdžiai egzistuoja, kobe tragiškas rungtynes žaisdamas dvi iš eilės vis tiek ketvirtam kėliny pasirodo, 3/20 rungtynes žaidžia įmeta gamewinnerį, jordanas finalų gm 6 14-34 ir vis tiek įmeta gamewinnerį. Stengies neigt tą, kas akivaizdu.
Žiūrėti...
2013-01-20
0
1
Atsakyti
ImprovTday,skipas galėtų bet ką analizuot,nes jo toks darbas.Nieko nesudominsi su sausom analizėm tą puikiai visi žino,juo labiau USA kur didelė dalis fanų yra be jokio supratimo, paviršutiniška avių banda.Ir skipas žino "how to sell it".Dx kartą yra nusvaigęs,ne vien krepšinio tematika.Jo net tonas juokingai banalus,stengiasi pastoviai prieštaraut nusustovėjusiom tiesom.Tamstelės stiliuje taip pat jaučiasi pastovus bereikalingas ėjimas prieš srovę,matyt neretai čia kalba ne TDay,o Tday remdamasis skipo "genialiom analizėm/pastebėjimais".


Tu tikrai manai, kad amerikoj kažkokia nenusimananti banda? Drįsčiau drąsiai teigt, kad amerika protingesnė šalis už Lietuvą gerokai, ypač krepšiny.

Aš retai first take'ą žiūriu, nepatogus man laikas, kad galėčiau remtis skipo analizėm, man mano researcho užtenka, kad galėčiau bet kurioj temoj argumentuotai nenusisvaigt į lankas.

Tai wtf, visi nepataiko kartais, dauguma tų tnt espn eskpertų išvis šaudo pro šalį pastoviai su savo spėjimais, skipas kaip toks "nieko nežinantis" tikrai per daug pataiko, kad galėtum jį tokiu vadint.

Aišku jei ateini su mąstymu, kad jis durnas ir nieko nežino tai aišku tu nieko jame nerasi, jeigu objektyviai mąstyt bandysi rasi ir jame daug logikos. Plius jis tau turėtų patikt, kaip etatiniam kobės basheriui, jis pastoviai trashina kobę, your type of guy.

Bereikalingas ėjimas prieš srovę :D Gerai būtų jei ta srovė nebūtų srutų, jau geriau bandysiu išplaukt iš tokios.

Ką žmogaus tonas turi bendro su mintim...
Žiūrėti...
2013-01-20
0
2
Atsakyti
BenasTDaYBenasTDaYBenasTDaYStifmeisterto stifmeisternoup, butu vieni vartai Broniaus naudai. Geriausias finalas yra Heat - OKC, negincytinaivisiskai sutinku su tavim, bet cia butu kartu ir daugelio komentatoriu dvikovos pabaiga su TDaY, jei galima taip issireiksti :)lol, net dabartinė lakers geriau pasikapotų su heat finale negu thunderiai, vienintelis okc variklis psichologiškai laužomas jameso ir bijo atšaut kaip draugui. Kobei, mettai būtų pohui ir jie trashtalkintų, lebronas turi prastą istoriją prieš komandas, kurios mėgsta pakalbėtHeat'u mažiukai ginasi iš ties puikiai, o ten Kobe ir Nash pas Lakers'us. Aukštaūgiu gynybą labai prasta, tačiau dabar įsigijo Andersona ir turėtu sumažinti šią skylę, be to, šiame sezone nei Antonis, nei Kobe kaip jau parodė nenori žaisti per aukštus. Rungtynėse su Heat'ais Howard'as nustumdavo tiesiog Boshą ir Hasmela, tačiau sulaukė iš Nash'o "būk kantrus".Kobė parodė, kad nenori žaist per aukštus? Skaičiavai kiek pasų į postą įmetė antroj pusėj? Jei ne tai atsisiųsk, pažiūrėk vėl ir atsiprašyk už nesąmonę pasakytą.Lakersam reiktų nekišt kamuolio howardui ir padaryt iš jo big beno stiliaus centrą, nes jis nepajėgus būt geru puolime centru, +3 fga kobei, +3fga nashui, +3 fga gasoliui ir susitvarkytų čia viskas greitai. Aišku howardo pavardė tam per didelė, bet jis gryniausias medis.Jei LAL ir laimės PO seriją, tai tiiikrai ne per howardą. Gasolis šiandien parodė howardui žiūrinčiam teliką rūbinėj kaip reikia poste lošt.Su šitom rungtynėm nebemanau, kad gasolį reikia keist, jis akivaizdžiai dar žvėris, reik palaukt kol howardas pabėgs iš šitos komandos ir imt žiedus kitamet su normalia dinamika komandoj ir normaliu treneriu, pvz bickerstaffuHoward'as nepajėgs būti geru puolime? O koks jis buvo Magic komandoje? Prastas puolime? Atsiprašyk už šią nesąmone, kadangi jis tą komandą sugebėjo nuvesti į finalus.Matei rungtynes prieš Miami? Kiek jis atliko perdavimu Howard'ui? Tik nesakyk „Čia reg sezonas, nėra reikalo stengtis LAL“. Toliau svaik su savo nesąmonėm kad Ašikas geresnis už Howard'ą. Tas pats Ašikas prie Kobės būtų Samardžiskis..Matau nematei to skraidančio howardo magicuose, šitas lakersų howardas nebeatsiplėšia nuo žemės. Jo pagrindiniai ginklai - greitis, šuolis, atletiškumas išnykę, turbūt visam jau. Jis scrubas, kuriam nepelnytai duodamas laikas aikštėj ir daxuja progų pult, kurių jis niekaip neišnaudoja.Jei būtų kalba apie viso sezono rungtynes, sutikčiau iš dalies, bet rungtynėse prieš Heat'us Howard'as buvo fantastiškai agresyvus. Lakstė, stumdė, rėkė, bet paso taip ir nesulaukė. Tiesiog pritrūkau žodžiu, kai Nash'as mato aukštaūgį kuris nori pelnyti taškus, bet priėjęs sako jam "Būk kantrus"... Bet kuris aukštaūgis prarastu motyvacija žaisti su Kobe.. Norėtu pamatysi Bynum'ą dabar kaip žais, nes irgi matėsi paskutiniais sezonais be motyvacijos žaidė, o tiesiog talentu.


Jo, ypatingai paskutiniam sezone be motyvacijos ir talentu žaidė. brainfartinai totaliai.

Kaip čia shaqas neprarado motyvacijos prie kobės lošt, o didžiausias douchebagas nba, tyčiojesis iš visų ko galėjo matai jau dėl kobės kaltės praranda motyvaciją.
Žiūrėti...
2013-01-20
1
0
Atsakyti
Benasturbūt daugiausiai dalykų numatęs žmogus iš visų televizijos ekspertųIr daugiausiai prašovęs.


Hell no.

tromoos... comfort zone, killer instinct, clutch gene... nu graudžiai juokinga.10m stažo profesionalas. Jei nepataiko - dėl savo nestabilaus metimo. Jei nesužaidžia - dėl varžobų gynybos susitelkimo(ką naudojo Mavs viską paaiškino aiškiau nei aiškiai Cubanas). Viskas! Ko dar clutch gene'ai su cumfort zonom, negi yra tuo tikinčių? Čia tas pats kaip dvasiom ir vaiduokliais tikėt... Yra nebent žmogaus motyvacija, psichologinis nuovargis, tos kalbos tiek metų atžaidus giliai kabo, ypač juodukui gete augusiam be tėvo su narkomane motina... ką negirdėto jis gali išgirst, kas jį paveiktų?p.s. TDaY, neįsižeisk- žinai, kas gražiausia pas vaikus ir ko neturi seniai? Naivumas.


Nu pas tave jis tikrai jaučias. Psichologinė dalis profesionaliam krepšiny svarbesnė negu talento, skillu dalis, tai istoriškai daug kartų įrodyta, šiųmetiniai lakersai taisyklę tik pakartoja.

Jo, kobe dvi iš eilės tragiškas rungtynes apturi, kaip scrubas lošia, ketvirtam vis tiek atrodo kaip superstaras, why? Clutch gene. Gali vadint kaip nori, aišku nėra kažkokio geno, tiesiog teisingas mąstymas, bet nedaug žaidėjų tokį turi.
Žiūrėti...
2013-01-20
0
2
Atsakyti
tromoos"1x1 žaidimas yra visiškai kita planeta, lygint h2h, ypač kai jie retai kada gina viens kitą, kvaila."Kvaila/nekvaila, bet visi pagrindiniai stats, bendras efektyvumas/produktyvumas ir pergalės LBJ pusėj. Ir taip 10m intervale. Tavo pa'kalikas parašė apie pusryčius ir buvo teisusu, tik iš kitos pusės - LBJ kažką pastoviai palieka su varvančia nosim... Kai bevartysim, čia yra faktai. O kad ne visad vienas kitą gina irgi tiesa (nors beveik per kiekvieną mačą atkarpas didesnes ar mažesnes viens prieš kitą zaidavo), tiesa tai nieko nekeičia iš esmes.


O tai, kad kobė pirmose dvejose rungtynėse traumuotas buvo pohui?
Žiūrėti...
2013-01-20
1
1
Atsakyti
ImprovNesuprantu išvis kaip galima skipą baylessą už rimtą kašio ekspertą priimt,jo darbas konkrečiai py*zdelint ir sukelt savo pareiškimais kuo daugiau beprasmių diskusijų.Tam ir samdo televizijos tokius radikalus kad reitingai kiltų,bet bendrai jis toks šūdmalys,kad ne tas žodis.


Skipas žiūri į daug ką kitaip, bet jis protingas žmogus ir ypač analistas, turbūt daugiausiai dalykų numatęs žmogus iš visų televizijos ekspertų
Žiūrėti...
2013-01-20
0
3
Atsakyti
BenasTDaYBenasTDaYStifmeisterto stifmeisternoup, butu vieni vartai Broniaus naudai. Geriausias finalas yra Heat - OKC, negincytinaivisiskai sutinku su tavim, bet cia butu kartu ir daugelio komentatoriu dvikovos pabaiga su TDaY, jei galima taip issireiksti :)lol, net dabartinė lakers geriau pasikapotų su heat finale negu thunderiai, vienintelis okc variklis psichologiškai laužomas jameso ir bijo atšaut kaip draugui. Kobei, mettai būtų pohui ir jie trashtalkintų, lebronas turi prastą istoriją prieš komandas, kurios mėgsta pakalbėtHeat'u mažiukai ginasi iš ties puikiai, o ten Kobe ir Nash pas Lakers'us. Aukštaūgiu gynybą labai prasta, tačiau dabar įsigijo Andersona ir turėtu sumažinti šią skylę, be to, šiame sezone nei Antonis, nei Kobe kaip jau parodė nenori žaisti per aukštus. Rungtynėse su Heat'ais Howard'as nustumdavo tiesiog Boshą ir Hasmela, tačiau sulaukė iš Nash'o "būk kantrus".Kobė parodė, kad nenori žaist per aukštus? Skaičiavai kiek pasų į postą įmetė antroj pusėj? Jei ne tai atsisiųsk, pažiūrėk vėl ir atsiprašyk už nesąmonę pasakytą.Lakersam reiktų nekišt kamuolio howardui ir padaryt iš jo big beno stiliaus centrą, nes jis nepajėgus būt geru puolime centru, +3 fga kobei, +3fga nashui, +3 fga gasoliui ir susitvarkytų čia viskas greitai. Aišku howardo pavardė tam per didelė, bet jis gryniausias medis.Jei LAL ir laimės PO seriją, tai tiiikrai ne per howardą. Gasolis šiandien parodė howardui žiūrinčiam teliką rūbinėj kaip reikia poste lošt.Su šitom rungtynėm nebemanau, kad gasolį reikia keist, jis akivaizdžiai dar žvėris, reik palaukt kol howardas pabėgs iš šitos komandos ir imt žiedus kitamet su normalia dinamika komandoj ir normaliu treneriu, pvz bickerstaffuHoward'as nepajėgs būti geru puolime? O koks jis buvo Magic komandoje? Prastas puolime? Atsiprašyk už šią nesąmone, kadangi jis tą komandą sugebėjo nuvesti į finalus.Matei rungtynes prieš Miami? Kiek jis atliko perdavimu Howard'ui? Tik nesakyk „Čia reg sezonas, nėra reikalo stengtis LAL“. Toliau svaik su savo nesąmonėm kad Ašikas geresnis už Howard'ą. Tas pats Ašikas prie Kobės būtų Samardžiskis..


Matau nematei to skraidančio howardo magicuose, šitas lakersų howardas nebeatsiplėšia nuo žemės. Jo pagrindiniai ginklai - greitis, šuolis, atletiškumas išnykę, turbūt visam jau. Jis scrubas, kuriam nepelnytai duodamas laikas aikštėj ir daxuja progų pult, kurių jis niekaip neišnaudoja.
Žiūrėti...
2013-01-20
1
1
Atsakyti
tromoosBenastromoosAthleticnejuokinkit atmarozai kobe ta lebrona pusryciam suvalgytu galyt paziuret jo naujausia interviu kur jis sako kad yra geriausias visu laiku 1 on 1 zaidejas . http://www.cbssports.com/nba/blog/eye-on... vienas prieš kitą:6Win vs 12 Win27,7pt/ 8reb/ 7,4ast/ 2st/vs25,1pt/ 4,9reb/ 4,7ast/ 1,2st/Spėk who is who?Jei norėjai kad reikėtu atspėti, reikėjo nerodyti asistu statistikos -_-My bad...Jau ir taip paslėpiau kilerio-instinkto 40% fg, bet dar kažko nesužiūrėjau...


Kodėl ne 41 procentas ir kodėl nemini 45 lebrono procentų? "Nesuprantu tų heiterių ir fanboyų"

Obvious agenda is obvious.
Žiūrėti...
2013-01-20
1
1
Atsakyti
Gaudžiantys_būgnaiTDaYStifmeisterto stifmeisternoup, butu vieni vartai Broniaus naudai. Geriausias finalas yra Heat - OKC, negincytinaivisiskai sutinku su tavim, bet cia butu kartu ir daugelio komentatoriu dvikovos pabaiga su TDaY, jei galima taip issireiksti :)lol, net dabartinė lakers geriau pasikapotų su heat finale negu thunderiai, vienintelis okc variklis psichologiškai laužomas jameso ir bijo atšaut kaip draugui. Kobei, mettai būtų pohui ir jie trashtalkintų, lebronas turi prastą istoriją prieš komandas, kurios mėgsta pakalbėtAš bandau įsivaizduot, kaip James laužo savo draugą, juk lygiai taip pat Durantas jam irgi draugas, nu ant kiek pathetic tokias pievas kalbėt. Ir taip, James apsiverkia kaip maža mergaitė ir bėga iš aikštės, kai pasijuokia koks Kobe, kad James tėvo neturėjo, pats tiki šitu mėšlu? :D Mažiau filmų žiūrėk


Tai, kad anam all-star game mirtinai užtrashtalkino lebroną kobe su melo.

Čia vienas pastabiausių skipo dalykų kokius esu matęs, kai lebronas savo comfort zone, pagaliau nemirė po spaudimu.

tromoosTDaYtromoosAthleticnejuokinkit atmarozai kobe ta lebrona pusryciam suvalgytu galyt paziuret jo naujausia interviu kur jis sako kad yra geriausias visu laiku 1 on 1 zaidejas . http://www.cbssports.com/nba/blog/eye-on... vienas prieš kitą:6Win vs 12 Win27,7pt/ 8reb/ 7,4ast/ 2st/vs25,1pt/ 4,9reb/ 4,7ast/ 1,2st/Spėk who is who?lol againTik tiek?Nors kas beliekia, kai nėra jokių argumentų - pergalės ir skaičiai tarpusavio rungtynėse taip sakanat į vienus vartus... ai tiesa killer instinct, 5 rings, etc.


1x1 žaidimas yra visiškai kita planeta, lygint h2h, ypač kai jie retai kada gina viens kitą, kvaila.
Žiūrėti...
2013-01-20
3
1
Atsakyti
BenasTDaYStifmeisterto stifmeisternoup, butu vieni vartai Broniaus naudai. Geriausias finalas yra Heat - OKC, negincytinaivisiskai sutinku su tavim, bet cia butu kartu ir daugelio komentatoriu dvikovos pabaiga su TDaY, jei galima taip issireiksti :)lol, net dabartinė lakers geriau pasikapotų su heat finale negu thunderiai, vienintelis okc variklis psichologiškai laužomas jameso ir bijo atšaut kaip draugui. Kobei, mettai būtų pohui ir jie trashtalkintų, lebronas turi prastą istoriją prieš komandas, kurios mėgsta pakalbėtHeat'u mažiukai ginasi iš ties puikiai, o ten Kobe ir Nash pas Lakers'us. Aukštaūgiu gynybą labai prasta, tačiau dabar įsigijo Andersona ir turėtu sumažinti šią skylę, be to, šiame sezone nei Antonis, nei Kobe kaip jau parodė nenori žaisti per aukštus. Rungtynėse su Heat'ais Howard'as nustumdavo tiesiog Boshą ir Hasmela, tačiau sulaukė iš Nash'o "būk kantrus".


Kobė parodė, kad nenori žaist per aukštus? Skaičiavai kiek pasų į postą įmetė antroj pusėj? Jei ne tai atsisiųsk, pažiūrėk vėl ir atsiprašyk už nesąmonę pasakytą.

Lakersam reiktų nekišt kamuolio howardui ir padaryt iš jo big beno stiliaus centrą, nes jis nepajėgus būt geru puolime centru, +3 fga kobei, +3fga nashui, +3 fga gasoliui ir susitvarkytų čia viskas greitai. Aišku howardo pavardė tam per didelė, bet jis gryniausias medis.

Jei LAL ir laimės PO seriją, tai tiiikrai ne per howardą. Gasolis šiandien parodė howardui žiūrinčiam teliką rūbinėj kaip reikia poste lošt.

Su šitom rungtynėm nebemanau, kad gasolį reikia keist, jis akivaizdžiai dar žvėris, reik palaukt kol howardas pabėgs iš šitos komandos ir imt žiedus kitamet su normalia dinamika komandoj ir normaliu treneriu, pvz bickerstaffu
Žiūrėti...
2013-01-20
0
5
Atsakyti
tromoosAthleticnejuokinkit atmarozai kobe ta lebrona pusryciam suvalgytu galyt paziuret jo naujausia interviu kur jis sako kad yra geriausias visu laiku 1 on 1 zaidejas . http://www.cbssports.com/nba/blog/eye-on... vienas prieš kitą:6Win vs 12 Win27,7pt/ 8reb/ 7,4ast/ 2st/vs25,1pt/ 4,9reb/ 4,7ast/ 1,2st/Spėk who is who?


lol again
Žiūrėti...
2013-01-20
0
6
Atsakyti
StifmeisterTDaYStifmeisterto stifmeisternoup, butu vieni vartai Broniaus naudai. Geriausias finalas yra Heat - OKC, negincytinaivisiskai sutinku su tavim, bet cia butu kartu ir daugelio komentatoriu dvikovos pabaiga su TDaY, jei galima taip issireiksti :)lol, net dabartinė lakers geriau pasikapotų su heat finale negu thunderiai, vienintelis okc variklis psichologiškai laužomas jameso ir bijo atšaut kaip draugui. Kobei, mettai būtų pohui ir jie trashtalkintų, lebronas turi prastą istoriją prieš komandas, kurios mėgsta pakalbėtTurbut tai ir tavo svajoniu finalas butu? :) p.s. kaip manai datrauks lakersai iki playoffu


Datrauks tik kas iš to, susitiks su prasčiausiu jiem matchupu thunderiais ir pasikraus baisiai. Nebent kb pradės stebuklus rodyt, nashas žais kaip prime nashas, gasolis nemyš į kelnes, howardas ginsis ir bėgios ir role playeriai įmes ką nors laikas nuo laiko. Tada gal negaus 4-0.

Anyway, su kobe metančiu lakersus iš rungtynių, be howardo, nashu bbž kokius sprendimus priimančiu, nuline gynyba dar normaliai pasirodė. Meldžiuos, kad prie grizlius laimėtų. AR bent vienas iš kitų trijų.
Žiūrėti...
2013-01-20
0
5
Atsakyti
Stifmeisterto stifmeisternoup, butu vieni vartai Broniaus naudai. Geriausias finalas yra Heat - OKC, negincytinaivisiskai sutinku su tavim, bet cia butu kartu ir daugelio komentatoriu dvikovos pabaiga su TDaY, jei galima taip issireiksti :)


lol, net dabartinė lakers geriau pasikapotų su heat finale negu thunderiai, vienintelis okc variklis psichologiškai laužomas jameso ir bijo atšaut kaip draugui. Kobei, mettai būtų pohui ir jie trashtalkintų, lebronas turi prastą istoriją prieš komandas, kurios mėgsta pakalbėt
Žiūrėti...
2013-01-20
1
5
Atsakyti
tromoosBenasRaptors fanai.Kobe had his Raptor jersey on today. Thx Kobester.So disrespectfull... Respect the legend aka LEADING SCORER.


lol, idiotas.
Žiūrėti...
2013-01-20
1
4
Atsakyti
Dantonis daro klaidą po klaidos, kobė atidavė visą energiją gynybai, pradėjo tragiškai mest, nu jis negali septynioliktam sezone gint geriausio kitos komandos ballhandlerio ir sumest 30 taškų geru taiklumu jau, kas per asilas antonis, nu be konkurencijos prasčiausias treneris istorijoj Žiūrėti...
2013-01-20
1
2
Atsakyti
BenasTDaYGalėtų lakersai pasirašyt sutartį su kareemu ir magicu, tie nedarytų tokios gėdos miestui kaip šitie medžiaiNebus ne į vieno blogo žodžio Kobei objektyvusis?


10-32 nea viskas gerai. -.-

Clarkas mldc. kiti ne.
Žiūrėti...
2013-01-20
4
1
Atsakyti
Galėtų lakersai pasirašyt sutartį su kareemu ir magicu, tie nedarytų tokios gėdos miestui kaip šitie medžiai Žiūrėti...
2013-01-20
0
5
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 35 ··· 41 42 43 44 45 ··· 70 ··· 105 ··· 140 ··· 175 ··· 208  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai