PeaceSveikas, Tday. Skaitau tavo komentarus bet as ne kiek nesuprantu tavo logikos. iena karta speji kas laimes prirasai argumentu ir po to giriesi koks ekspertas kaip ismanai kasi, taciau yra ir kita tavo puse kai pats savo zodzius vos neigi ir sakai "oho as ne ekstrasensas :O". Visgi yra dar vienas keistas dalykas tavo komentaruose, kai gini Kobe. As nesuprantu kodel tu taip stengiesi ji gint ar to saliskas, ar nematai ar nenori matyt kad jis ir skandina zaidima, siandien kazkokias pievas veike aikstej bet vistiek kalti auksti zaidejai. Nuo kada aukstas turi gint kiekviena prasiverzima, as kalbu kad taip jis turi apgint, nesakau kad Howardas puikios dabar formos, bet kai praleidzia vos ne 4 kartus is 5 savo ginamaji maziukas nors ir pats geriausias pasaulio centras nesugebetu ju apgint, be to cia ne Europa kur gali centras but neisejes is baudos aiksteles + Wade, Lebron abu greiti staigus zaidejai mokantys tobulai mest floaterius is bet kurios painto vietos, o kaip zinia floaterius uzblokuot nera taip lengva. Netgi jeigu priliptu prie gynejo jis galeciau duot 100% kad Majamio gynejai butu dave pasus boshui, haslemui ar dar kam nors ir jiems uzbaig ataka butu tik formalumas. Visgi tu vis vien gini savo mylimiausia zaideja Kobe, kuris netgi nesupranta kas yra per dalykas stabdyt t.y. neleist visu greiciu ikirst i baudos aikstele.


Sveikas Peace, į tavo parašyta nesąmonė turiu labai rimtą, išsamų atsakymą - nea, viskam ką parašei nea.

Anonimasturiu paklaaust tydajaus, kodel kai skaitau apie lal pralaimejimus visada maciau kad dideli kalti o kad kobe kaltas pamaciau tik viena karta ? Ar cia kazkokia diskriminacija ar fanbojaus instinktai ?


tiesiog pabrėžiu kas kaltas dėl pralaimėjimo, Kobę gali BENT dėl trijų pralaimėjimų kaltint, plius dar šiandien, howardą dėl bent 10.

Ir galiausiai, dėl 15+ pralaimėjimų gali kaltint d'antoni, nes normalus treneris ir iš medinio howardo padarytų žaidėją
Žiūrėti...
2013-01-18
0
3
Atsakyti
ImprovNenustoji būt naivus ir juokingas ir čia koplimentas,puikiai pagyvini diskusijas.Būtų praeitą naktį daugiau aukštais pasitikėjęgalbūt nebūtų reikėję šiandien atmaskių ieškot.kažkiek gaila nepaviršutiniškų los amdželo fanų,dar bent porą sezonų neturės šansų ekipos matyt tarp favoritų.


Aš ieškau atmazų čia? lol

LAL bus tarp favoritų kai dings d'antonis. Taigi arba kitas sezonas arba po all-star game'o priklausomai kaip lal užbaigs seriją iki jo.
Žiūrėti...
2013-01-18
0
2
Atsakyti
aaakazi t-day dar kyla klausimu kas siuo metu geriausias...


A Durantą matej?

SoundWaveTDaYSoundWaveTDaYSoundWaveTDaYTragiška aukštų gynyba, visiškai tragiška, su tris kart dpoy 68 taškus painte prasileist yra gėdų gėda. Mest D'antoni greičiau, net "puolimo genijaus" puolimas prieš žymiai mažesnę heat komandą neina. Prasčiausias treneris ever.Plius gal kas gali pakomentuot kodėl LeBronas dar metė kai laiminėjo ant šešių taškų likus penkiom sekundėms? Nemačiau rungtynių, nesupratau kodėl jis tai turėtų daryt.Tai kad didelė dalis tų taškų iš paint'o buvo po LA klaidų greitose atakose, ir tada kai gynėjai paleisdavo Wade su James. Post up buvo nedaug.Man atrodo, kad dėjo dėl to, kad Lakers dar persekiojo bandydami bauduot ar atimt.Esmė, kad gynėjai visose komandose praleidinės greitus perimetro žaidėjus, vienintelis, kuris lygoj gali pastoviai uždengt lane'us ir 1x1 nuo greitų žaidėjų apsigint yra geriausias visų laikų perimetro gynėjas avery bradley, bet jis toks vienas lygoj. Esmė, kad atletiškas howardas tokias rungtynes su 8-9 blokais būtų pabaigęs ir nei LBJ, nei Wade'as neturėtų tokių numerių.Tikiuos howardas su LAL nepasirašys sutarties ir išeis kuriai nors kitai organizacijai būt galvos skausmu.Heatfaniam nėra labai kuo džiaugtis, vos laimėjo prieš vienas prasčiausių sezono rungtynių žaidžiančius lakersus.Viena yra praleist ir bėgt keistis su aukštu, ir visai kas kita prasileist ir tik skėsčiot rankom, ar mėtyt neaiškias grimasas. Atspėk kuris variantas vakar buvo.3x dpoy, 6'11" ir 38 inchų šuolis su dideliu wingspanu turėtų neleist įmest 68 taškų painte nesvarbu kuria prasme žiūrėsi.Kad praleist ir skėsčiot rankom retai esu matęs tokias atakas, žaidėjai už jas dažniausiai pasodinami būna. Plius keitimasis su aukštu nėra geras dalykasNa nežinau, bet pagal mane tai Howardo gynyba iš visų Lakers žaidėjų tikrai nera blogiausia. Pūtė pora kartų ir Chalmersą ir kamuolių puolime neleido imt, bet su Wade'u ir Jamesu ne taip lengva, nesvarbu kokia tavo batų išmiera. Kaip jau sakiau too big too strong.


Jo net pusę blokų buki, kažkur į trečią eilę suteikiantys dar vieną šansą kitai komandai, žaidėjai dažniausiai antram sezone baigia tokius šūdus.

BenasPrieš sezoną;Plius, panašu, kad prisišnekėjo Philas, galvojo, kad LAL nebebus contenderiais ir lažinuos, kad dabar nagus graužias už tuos pareiškimus, kad norėjo, jog Kobė būtų kaip LBJ :DDabarWe want phil we want phil


Primeti? Aš ne ekstrasensas :O
Žiūrėti...
2013-01-18
0
2
Atsakyti
Benas[quote]nesuprantu pagal kokią logiką čia taip bandoma šaipytis iš lal pralaimėjimo lyg jie favoritais būtų buvę[/quote"We definitely want to beat the Bulls record and go 73-9,"


Ammm, čia ką turi bendro su šitom rungtynėm ?

ImprovŽodžiu reik trade'int Dwightą su Pau,pakeist juos gynybinio tipo grajokais ir leist jautienos kotletui mest po 40+ taškų.


Haterade can't stop.

lol, užtektų brooko lopezo. Ar robino lopezo. Ar bent Kosta koufos..
Žiūrėti...
2013-01-18
0
5
Atsakyti
SoundWaveTDaYSoundWaveTDaYTragiška aukštų gynyba, visiškai tragiška, su tris kart dpoy 68 taškus painte prasileist yra gėdų gėda. Mest D'antoni greičiau, net "puolimo genijaus" puolimas prieš žymiai mažesnę heat komandą neina. Prasčiausias treneris ever.Plius gal kas gali pakomentuot kodėl LeBronas dar metė kai laiminėjo ant šešių taškų likus penkiom sekundėms? Nemačiau rungtynių, nesupratau kodėl jis tai turėtų daryt.Tai kad didelė dalis tų taškų iš paint'o buvo po LA klaidų greitose atakose, ir tada kai gynėjai paleisdavo Wade su James. Post up buvo nedaug.Man atrodo, kad dėjo dėl to, kad Lakers dar persekiojo bandydami bauduot ar atimt.Esmė, kad gynėjai visose komandose praleidinės greitus perimetro žaidėjus, vienintelis, kuris lygoj gali pastoviai uždengt lane'us ir 1x1 nuo greitų žaidėjų apsigint yra geriausias visų laikų perimetro gynėjas avery bradley, bet jis toks vienas lygoj. Esmė, kad atletiškas howardas tokias rungtynes su 8-9 blokais būtų pabaigęs ir nei LBJ, nei Wade'as neturėtų tokių numerių.Tikiuos howardas su LAL nepasirašys sutarties ir išeis kuriai nors kitai organizacijai būt galvos skausmu.Heatfaniam nėra labai kuo džiaugtis, vos laimėjo prieš vienas prasčiausių sezono rungtynių žaidžiančius lakersus.Viena yra praleist ir bėgt keistis su aukštu, ir visai kas kita prasileist ir tik skėsčiot rankom, ar mėtyt neaiškias grimasas. Atspėk kuris variantas vakar buvo.


3x dpoy, 6'11" ir 38 inchų šuolis su dideliu wingspanu turėtų neleist įmest 68 taškų painte nesvarbu kuria prasme žiūrėsi.

Kad praleist ir skėsčiot rankom retai esu matęs tokias atakas, žaidėjai už jas dažniausiai pasodinami būna. Plius keitimasis su aukštu nėra geras dalykas
Žiūrėti...
2013-01-18
1
2
Atsakyti
BenasKai perskaičiau pirma tavo post'ą galvojau wtf? Nebūdinga jam pripažinti Lakers'us blogesne komandą ir pripažinti kad Kobe žaidžia bukai. Net išsigandau, kad subrendai per viena naktį, ačiū, galvojau nebe liks iš ko juoktis šiame portale.vos laimėjo prieš vienas prasčiausių sezono rungtynių žaidžiančius lakersus.LAL problema ne aukštų gynybą, o mažiuku gynybą. Vos ne kiekvieną ataka jos paleidžia ir tokiai greitai komandai pavyksta gan lengvai pelnyti taškus.


Iš savęs gali pasijuokt, tikrai yra iš ko.

KareivuxxxTDaYSoundWaveTDaYTragiška aukštų gynyba, visiškai tragiška, su tris kart dpoy 68 taškus painte prasileist yra gėdų gėda. Mest D'antoni greičiau, net "puolimo genijaus" puolimas prieš žymiai mažesnę heat komandą neina. Prasčiausias treneris ever.Plius gal kas gali pakomentuot kodėl LeBronas dar metė kai laiminėjo ant šešių taškų likus penkiom sekundėms? Nemačiau rungtynių, nesupratau kodėl jis tai turėtų daryt.Tai kad didelė dalis tų taškų iš paint'o buvo po LA klaidų greitose atakose, ir tada kai gynėjai paleisdavo Wade su James. Post up buvo nedaug.Man atrodo, kad dėjo dėl to, kad Lakers dar persekiojo bandydami bauduot ar atimt.Esmė, kad gynėjai visose komandose praleidinės greitus perimetro žaidėjus, vienintelis, kuris lygoj gali pastoviai uždengt lane'us ir 1x1 nuo greitų žaidėjų apsigint yra geriausias visų laikų perimetro gynėjas avery bradley, bet jis toks vienas lygoj. Esmė, kad atletiškas howardas tokias rungtynes su 8-9 blokais būtų pabaigęs ir nei LBJ, nei Wade'as neturėtų tokių numerių.Tikiuos howardas su LAL nepasirašys sutarties ir išeis kuriai nors kitai organizacijai būt galvos skausmu.Heatfaniam nėra labai kuo džiaugtis, vos laimėjo prieš vienas prasčiausių sezono rungtynių žaidžiančius lakersus.Lakersų fanam taip pat bazoras gauti nuo komandos be normalaus priekio :D


Aš nežinau ar čia LAL fanams išvis koks bazoras ar kas čia per žodis, bet čia eilinės reguliaraus sezono rungtynės ir dar prieš reigning čempionus, nesuprantu pagal kokią logiką čia taip bandoma šaipytis iš lal pralaimėjimo lyg jie favoritais būtų buvę -.-

ImprovHeatfaniam nėra labai kuo džiaugtis, vos laimėjo prieš vienas prasčiausių sezono rungtynių žaidžiančius lakersus.*Pataisysiu.Vienas prasčiausių rungtynių sužaidusį kobe brajantą.


talk about hating
Žiūrėti...
2013-01-18
1
1
Atsakyti
SoundWaveTDaYTragiška aukštų gynyba, visiškai tragiška, su tris kart dpoy 68 taškus painte prasileist yra gėdų gėda. Mest D'antoni greičiau, net "puolimo genijaus" puolimas prieš žymiai mažesnę heat komandą neina. Prasčiausias treneris ever.Plius gal kas gali pakomentuot kodėl LeBronas dar metė kai laiminėjo ant šešių taškų likus penkiom sekundėms? Nemačiau rungtynių, nesupratau kodėl jis tai turėtų daryt.Tai kad didelė dalis tų taškų iš paint'o buvo po LA klaidų greitose atakose, ir tada kai gynėjai paleisdavo Wade su James. Post up buvo nedaug.Man atrodo, kad dėjo dėl to, kad Lakers dar persekiojo bandydami bauduot ar atimt.


Esmė, kad gynėjai visose komandose praleidinės greitus perimetro žaidėjus, vienintelis, kuris lygoj gali pastoviai uždengt lane'us ir 1x1 nuo greitų žaidėjų apsigint yra geriausias visų laikų perimetro gynėjas avery bradley, bet jis toks vienas lygoj. Esmė, kad atletiškas howardas tokias rungtynes su 8-9 blokais būtų pabaigęs ir nei LBJ, nei Wade'as neturėtų tokių numerių.

Tikiuos howardas su LAL nepasirašys sutarties ir išeis kuriai nors kitai organizacijai būt galvos skausmu.

Heatfaniam nėra labai kuo džiaugtis, vos laimėjo prieš vienas prasčiausių sezono rungtynių žaidžiančius lakersus.
Žiūrėti...
2013-01-18
1
4
Atsakyti
Tragiška aukštų gynyba, visiškai tragiška, su tris kart dpoy 68 taškus painte prasileist yra gėdų gėda. Mest D'antoni greičiau, net "puolimo genijaus" puolimas prieš žymiai mažesnę heat komandą neina. Prasčiausias treneris ever.

Plius gal kas gali pakomentuot kodėl LeBronas dar metė kai laiminėjo ant šešių taškų likus penkiom sekundėms? Nemačiau rungtynių, nesupratau kodėl jis tai turėtų daryt.
Žiūrėti...
2013-01-18
1
3
Atsakyti
tromoosDar tokio bajerio nėra buvę ir nebus niekad jokiam sporte, kad iš 11`os vietos(!!!) komandos (ir 20`os bendrai) patektų 2 starteriai į žvaigždžių rungtynes. Iki visisško renginio sugadinimo trūksta tik Lino vietoj CP3.Rytuose irgi KG nenusipelno apskritai patekt į ASG, o Rondo nebent nuo suolo(dėl komandos rezultatų ir tų visų nesamonių dėl suspendų).


Nesąmonė, rondo geriausias ginčytinai įžaidėjas lygoj, ryškiai geriausias eastuose

Vietoj griffino turėtų duncanas būt
Žiūrėti...
2013-01-18
1
0
Atsakyti
Kareivuxxxrosehaterlaukiam Tday atmaskiu :DGausim palaukt pamokos taigi dar nesibaigė :DDD


Kaip suaugęs žmogus turi labai įdomu slapyvardį turiu pasakyti.

laimėjo stipresnė komanda, kobė žaidė žiauriai bukai, nashas žaidė kaip medis, howardas vėl beliko savęs parodija, gasolis atrodė normaliausiai iš mediocre 4.

We want phil we want phil
Žiūrėti...
2013-01-18
1
1
Atsakyti
Bo_McCalebAikit nahuj byby aš čia skersą dėjau, nervai pratrūko žaidėjai blet skaitos Chryapa laksto su 4, Teodošičius su keturiom, nahuj žaidžia bybis žino per ką... Kurva Darjūšas tas lenkas supistas nahuj kas jam leido žaisti Žalgiry, nahuj traumų maišas jibanas... Byby aš dėjau Lafayetas vienintelis kuris sugebėjo įmest nahuj sėdi ant suolo, huj žnajish ka tas Plaza daro... Gi blet zona amžinai nežaisi, kūrva reguliarajam atžaidė nahuj tu kūrva ne su rytu ar prienais žaidi o su CSKa kurį treniruoja messina ir jo biudžetas 4 kartus didesnis, skersai išilgai, kampuotai visaip blet.


nu

kentuxTDaYDar vienas nuplaukia sezonas blet :/gi pralosem kaip ir tiems kurie realiausi but ketverte taip kad neverk dar


Tas žalgiris kurį dar matėm su uni, realu turėjo sutrypt tokią cska bent ant dvidešimt akių.

Aišku yra kažkokių teorinių šansų, bet nelabai matau kaip jiem dabar į ketvertuką prasimušt
Žiūrėti...
2013-01-17
0
1
Atsakyti
Dar vienas nuplaukia sezonas blet :/ Žiūrėti...
2013-01-17
0
1
Atsakyti
Fanas_LTUShaqFreeThrow IP: 78.62.183.82TraktoriusPoPigiaja IP: 78.62.183.821 variantas: Šituos nickus naudoja vienas ir tas pats asmuo, kuriam neužtenka vieno accounto, antras nickas buvo susikurtas trolinimui.2 variantas: Klaida tinklalapio sistemoje, kuri turi būti ištaisyta.Labiau tikėtinas pirmas variantas, nes abejoju kad būna tokio pobūdžio sutapimų ar klaidų.


Meh, jeigu turi alter ego juokingam trollinimui niekam nebėda, tas traktoriuspopigiaja tikrai kartais gerų šauna
Žiūrėti...
2013-01-17
2
1
Atsakyti
kaip tik kai pergalių reikia inkaras grįžta :| Žiūrėti...
2013-01-17
1
1
Atsakyti
ačiū dievui, bevertis žaidėjas Žiūrėti...
2013-01-17
1
2
Atsakyti
mvp mvp Žiūrėti...
2013-01-17
2
2
Atsakyti
tromoosTDaYtromoosDavai sutrumpinam šią mini diskusijėlę:"Viskas iš sterno pusės". - Nop, viskas iš lygos akcininkų ir klubų savininkų pusės. Sternas tik rankos."taškai yra pasekmė. Metimo.Tu negali sakyt, kad taškai turi mažiau vertės negu rebai ar asistai, that baaad, realllllyy bad"Niekur neteigiau, kad taškai yra vertingi negu asistas, nes tai nelogiška. Aš teigiu, kad jei imtume visumą, taškai yra pasekmė NE METIMO, o energijos, judėjimo, jėgų atidavimo, sklandžios/sekmingos gynybos, kamuolio judėjimo, tesingo išsidėstymo PASEKMĖ. Galima tai gvildenti dar giliau ir prieti teisingos IŠVADOS, kad žmogus atlikęs užtvarą yra daugiau prisidėjęs prie taškų pelnymo nei taškų atlikėjas/surinkėjes. Tam reikia atmesti simpatijas, medias ir pažvelgti į žaidimo esmę, ypač jei teko kiek rimčiau pažaist.Neturiu aš dėl ko čia ginčytis, dėl visko sutinku :DTiesiog nemanau, kad taškai yra pervertinti, nes vėlgi, rungtynių gale esmė kieno pusėj daugiau taškų. Aišku gali sakyt, kad taškai įtakoti kitų dalykų, bet lygiai taip pat kiti dalykai įtakoti taškų. Tiesiog viskas, neturiu aš realiai ką čia pridurt, nepritariu dėl to, kad taškai yra pervertinti, bet pritariu iš esmės dėl visko ką sakei toliau.Nu aš sterną imu kaip figūra, kuria naudojasi savininkai lygos, same shitTaškai ne įtakoti, o jie yra galutinė pasekmė, tie kiti dalykai ir sukuria taškus ir prie tų taškų prisideda visi 5 esantys aikštėj. Tad ir pergales lemia ne taškai, juk net Jovalo Magy paklausus, kas lemia pergales PO, šis turbūt atsakytų : "defense, rebounding & execution/postioning", nesakytų, kad "scoring".Lygiai taip pat kaip NBA pseudo ekspertai/analitikai iškelia "clutch metimus" ar laimėjimo/pralaimėjimo sąlygą nustato kaip pataikytas/nepataikytas baudas. Ė, o kas vyko likusias 47,5min? Ne gamewinneris lėmė pergalę, o viskas kas vyko iki jo. Jokie "clutch gene" ir "crunch time`ai" NEEGZISTUOJA, tai pasakos ir mitai (ar tiesiog PR marketingo tikslais, taip papumpuojamas žvaigždės įvaizdis). Atkreipk dėmesį, kad nei vienas autoritetingas treneris niekad nenurodys, kaip pergalės priežastį - kad žaidėjas X pataikė gamewinnerį ir turi killer instinct(kuris lygiai taip pat neegzistuoja, o yra teisingesnis atitikmuo yra selfishnes, ar lietuviškai paprastai egoizmu).Taškai tiesiog yra tūpai hiperbolizuojami, užmirštant ar tiesiog nesuvokiant(kas yra realiau šūdžurnalisčių tarpe) esmės. Taip lengviasias kelias (tuo pačiu tūpiausias) įvertinti žaidėjo naudą ir vertę rungtynėse. Kadangi dauguma neišmano puikiai žaidimo(tame tarpe ir aš, bet nors vis bandau...) ir nesugeba įvertinti tarkim kiek kas atidavė gynyboj, pagalboj, paliko savęs aikštėj, tai tiesiog tūpai žvilgteli į taškus ir vuolia - lyderis yra, MVP taip pat. Kas kam neaišku? Jei kokia diskusija yra argumentas - O kas daugiausiai sumetė. O toliau, o toliau tuščia, nes ties tuo žmogaus suvokimas/kompetencija apie sporto šaką ir baigiasi.Ir ne Gustas kaltas dėl pralaimėjimo Maccabiui(buvo dar 2 grubios klaidos po baudų) kaip ir ne Sharpas atnešė ją Maccabiui(pasą kas nors analizavo ir bopnuso davė? Nop). Kaip ne dėl Jasaičio pralošęm Makedonam, taip ir ne Ilievskio tritaškis atnešė pergalę jiem.Suveltai, bet tikiuosi pagauni ką bandau parašyt. Aišku tai tėra mano nuomonė.


Kad clutch gene ir crunch time'ai egzistuoja nėra net ką kalbėt, gali paklaust geriausių winnerių istorijoj mj, birdo, kobės, russello ar clutch gene neegzistuoja.

Net komandiškiausios komandos istorijoj turėjo žmogų, į kurį kreipdavosi kai belsdavos paskutinės minutės kėliniuose, spursai duncaną jaunystėj, dabar į parkerį labiau, celticsai 08 metų į piercą ir alleną, geriausia visų laikų komanda 86 metų celticsai į birdą, 04 metų pistonsai į billupsą ir t.t.

Nelaimėsi nieko rimto be clutch scorerio, ateinančius kelis metus tau šitą istoriją sėkmingai pasakos nuggetsai.

Kad dėl vieno klaidingo veiksmo negalima suverst pralaimėjimo kaltės vienam žmogui tai faktas, neturiu ką pridurt.

Esu ne kartą trenerius po gamewinnerių matęs stebintis žaidėjo metimu. Galų gale aišku nesuvers laurų vienam žmogui, jis 13 (dabar 15) žmonių treneris, natūralu, kad neiškels vieno specialiai virš visų taip ryškiai, psichologinė profesionalaus krepšinio pusė yra svarbiausias dalykas žaidime
Žiūrėti...
2013-01-17
1
0
Atsakyti
Durant MVP :)laimės po kobės gamewinnerio. Aišku turi, visi turi prieš visus, ypač Lakersai pradėję gintis prieš šūdą malančius heatus, kiek jie laimėjo iš paskutinių 9? 3? po Kobes gamewinerio? :D kada paskutiny karta jis ispeles pergale pries tokia stipria komanda kaip Heat? :D Lakers pradeje gintis :D cai tipo Howardo ginyba ir kaskiek Mettos tai jau visa komanda pradejo gintis :D pries suda malancius :D suda mala tik po kasiu, o visi kiti zaidejai zaidzia puikiai, galesi paziurest kai Howardas su Nashu tems koamanda, o Kobe, kad ir metis gerai, bet prasleis pro savo ''ginyba'' tiek pat jei ne daugiau. gintis Lakers pradejjo :D juokingiausia ka esu perskaites siandien.


Tarp kitko juokinga, kad bandai įtraukt gamewinnerius į diskusiją kaip argumentą prieš kobę.

40+ gamewinnerių, 25 pasiunčiantys komandą į OT, du finaluose, bendrai dešimt per PO.

Įmesti gamewinneriai per lebroną, wade'ą, battierą, tris geriausius dabartinius heat gynėjus.
Žiūrėti...
2013-01-16
0
1
Atsakyti
Durant MVP :)laimės po kobės gamewinnerio. Aišku turi, visi turi prieš visus, ypač Lakersai pradėję gintis prieš šūdą malančius heatus, kiek jie laimėjo iš paskutinių 9? 3? po Kobes gamewinerio? :D kada paskutiny karta jis ispeles pergale pries tokia stipria komanda kaip Heat? :D Lakers pradeje gintis :D cai tipo Howardo ginyba ir kaskiek Mettos tai jau visa komanda pradejo gintis :D pries suda malancius :D suda mala tik po kasiu, o visi kiti zaidejai zaidzia puikiai, galesi paziurest kai Howardas su Nashu tems koamanda, o Kobe, kad ir metis gerai, bet prasleis pro savo ''ginyba'' tiek pat jei ne daugiau. gintis Lakers pradejjo :D juokingiausia ka esu perskaites siandien.


Nes nieko daugiau neskatei, ypač jenningso žodžių, kad Kobės vakarykštė gynyba yra geriausia, kurią kas nors prieš jį yra žaidę. Esmė, kad jis paskutines dvi rungtynes atrodo kaip 2nd team defense žaidėjas ( 1a turi būt rezervuota visai likusiai karjerai geriausiam perimetro gynėjui istorijoj avery bradley ((tikrai nejuokauju, nesu matęs geresnio gynėjo)))

Aišku Jenningsas 40 proc karjeros shooteris nėra kažkoks tai superstaras, bet pakankamai rimtas puolime, kad tokie žodžiai nors biški reikštų.
Žiūrėti...
2013-01-16
1
0
Atsakyti
tromoosDavai sutrumpinam šią mini diskusijėlę:"Viskas iš sterno pusės". - Nop, viskas iš lygos akcininkų ir klubų savininkų pusės. Sternas tik rankos."taškai yra pasekmė. Metimo.Tu negali sakyt, kad taškai turi mažiau vertės negu rebai ar asistai, that baaad, realllllyy bad"Niekur neteigiau, kad taškai yra vertingi negu asistas, nes tai nelogiška. Aš teigiu, kad jei imtume visumą, taškai yra pasekmė NE METIMO, o energijos, judėjimo, jėgų atidavimo, sklandžios/sekmingos gynybos, kamuolio judėjimo, tesingo išsidėstymo PASEKMĖ. Galima tai gvildenti dar giliau ir prieti teisingos IŠVADOS, kad žmogus atlikęs užtvarą yra daugiau prisidėjęs prie taškų pelnymo nei taškų atlikėjas/surinkėjes. Tam reikia atmesti simpatijas, medias ir pažvelgti į žaidimo esmę, ypač jei teko kiek rimčiau pažaist.


Neturiu aš dėl ko čia ginčytis, dėl visko sutinku :D

Tiesiog nemanau, kad taškai yra pervertinti, nes vėlgi, rungtynių gale esmė kieno pusėj daugiau taškų. Aišku gali sakyt, kad taškai įtakoti kitų dalykų, bet lygiai taip pat kiti dalykai įtakoti taškų. Tiesiog viskas, neturiu aš realiai ką čia pridurt, nepritariu dėl to, kad taškai yra pervertinti, bet pritariu iš esmės dėl visko ką sakei toliau.

Nu aš sterną imu kaip figūra, kuria naudojasi savininkai lygos, same shit
Žiūrėti...
2013-01-16
0
1
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.
«  1 ··· 35 ··· 46 47 48 49 50 ··· 70 ··· 105 ··· 140 ··· 175 ··· 208  »
 
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Rėmėjai
Rėmėjai draugai


Informaciniai rėmėjai